Permalänk
Medlem

Tråden om billiga saker

Hej alla.

Tänkte att vi kunde köra en tråd där vi länkar till billiga saker som inte duger åt fyndtråden. Jag har köpt många prylar efter tips och vill gärna även i fortsättningen bli tipsad om vad som är billigast var just för stunden. Även tips om rea är intressant. Hoppas att fler håller med och vi kan även få denna tråd klistrad.

Och vi kan väl hålla diskussionen om enbart pris. Vill inte ha nåt typ android är bättre ios snack och liknande. Så skriv vad det är och släng med en länk.

Citerar mod från fyndtråden:

Skrivet av ilstallione:

Hädanefter raderar jag liknande direkt utan notis så postar ni och ert inlägg försvinner är det helt enkelt för att er produkt inte klassats som fynd och blivit borttagen.

Ps: Hoppas mod tycker att det är ok med denna tråd.

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk
Medlem

Det är alltid uppskattat med fynd och billiga komponenter, men frågan är om det inte räcker med fyndtråden.

Visa signatur

Jag har inte alltid rätt, men när jag har rätt, så är det oftast ganska fel.
Projektloggar: | Macintosh SE mITX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av meudig:

Det är alltid uppskattat med fynd och billiga komponenter, men frågan är om det inte räcker med fyndtråden.

Om inte mod i den tråden ändrar sig så tycker inte jag att det räcker tyvärr.

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJiM:

Om inte mod i den tråden ändrar sig så tycker inte jag att det räcker tyvärr.

Det är sant, det borde finnas en tråd för prylar som kan vara ett billigt fynd även fast de inte tillhör ett tidsbegränsat erbjudande.

Visa signatur

Jag har inte alltid rätt, men när jag har rätt, så är det oftast ganska fel.
Projektloggar: | Macintosh SE mITX |

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vet inte om jag håller med här.

Vi kör lite diskussion under dagen, skulle det visa sig att en majoritet är för tråden kan den absolut vara kvar, dock tror jag att det är vettigare att köra produkter ni anser hör hemma i denna tråd i diskussionstråden tillhörande fyndtråden istället. Det blir för många ställen att hålla reda på annars tror jag.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Förstår inte alls syftet med denna tråd.. Bara att söka på produktens namn på prisjakt så får du upp den billigaste återförsäljaren av den produkten..

Tycker det är skillnad på att länka till en billig produkt kontra länka till en produkt som är kraftigt nedsatt under en kort period typ kampanj eller utförsäljning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Jag vet inte om jag håller med här.

Vi kör lite diskussion under dagen, skulle det visa sig att en majoritet är för tråden kan den absolut vara kvar, dock tror jag att det är vettigare att köra produkter ni anser hör hemma i denna tråd i diskussionstråden tillhörande fyndtråden istället. Det blir för många ställen att hålla reda på annars tror jag.

Detta verkar som ett vettigt förslag.

Visa signatur

Jag har inte alltid rätt, men när jag har rätt, så är det oftast ganska fel.
Projektloggar: | Macintosh SE mITX |