Permalänk

Kraschefield

Nog att nya spel kan vara buggiga men detta tog nog priset... Som det är nu så är det ju inte ens spelbart.

Döper härmed spelet till Kraschefield.

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Nog att nya spel kan vara buggiga men detta tog nog priset... Som det är nu så är det ju inte ens spelbart.

Döper härmed spelet till Kraschefield.

Det inlägget sa ju inte så värst mycket. Vad är det för problem du upplever?
Vad har du för dator du försöker spela det på?

Eller är du ute efter att reta upp folk..?

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Skrivet av Schrimp:

Det inlägget sa ju inte så värst mycket. Vad är det för problem du upplever?
Vad har du för dator du försöker spela det på?

Vad jag har för dator hör inte hit... Alla har mer eller mindre problem problem med det här spelet.

Att släppa ett spel som är så ofärdigt är ett misstag. Därmed så gör dom sig förtjänt av ett smeknamn.

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Modellören:

Vad jag har för dator hör inte hit... Alla har mer eller mindre problem problem med det här spelet.

Att släppa ett spel som är så ofärdigt är ett misstag. Därmed så gör dom sig förtjänt av ett smeknamn.

Eftersom du inte verkar intresserad av att diskutera vilka konfigurationer som har problem, utan enbart vill dela ut öknamn, låser jag tråden med hänvisning till §3.4 i reglerna:

"§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang."

*Tråd låst*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro