Permalänk
Medlem
Skrivet av lollol7:

Försökte handla där tidigare idag men det gick inte, när jag sedan kollade saldot hade de dragit/reserverat pengar för tre köp. Var visserligen i kombination med Premium så det kanske var det som tokade till det. Ligger alltså ute med nästan 2400kr utan att ha fått några nycklar.

Permalänk

fick kontakt med de de ska leverera innan kl 08:00 lördag om inte så betalar de igen pengarna.
så jag kan köpa spelet på annat håll.

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk

ja jävlar de levererade i slutändan trodde inte det skulle ske sorry för mitt beteende mot detta företag men de gjorde det inte lätt för mig.
Eller många andra heller men mirakulöst nog slutet gott Bf4+ premium landade ner iaf.
hoppas nu allt går friktionsfritt hädanefter så inga problem uppstår med nycklarna

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Legopappa:

ja jävlar de levererade i slutändan trodde inte det skulle ske sorry för mitt beteende mot detta företag men de gjorde det inte lätt för mig.
Eller många andra heller men mirakulöst nog slutet gott Bf4+ premium landade ner iaf.
hoppas nu allt går friktionsfritt hädanefter så inga problem uppstår med nycklarna

Lider med dig. Sjukt skumt dom inte bara kan skicka nyckeln om dom svarar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

Men jag använde skrill som betalnings alternativ dvs kortbetalning så vete fan hur det ska klaras upp kanske kan kontakta skrill se vad de kan göra
har kontaktat Skrill om detta få se om de kan beta tillbaks summan
faaan att jag inte visste detta om dessa bedragare då hade jag väntat beställt nån annanstans ifrån skit också

ja fy fan för dessa satans bedragare snodde pengarna men nå jävla nycklar lär jag aldrig få känns surt som satan de 600kr kunde gått till annat än deras jävla plånbok är så arg så arg och maktlös men detta ska gå till tidningar Fb de som jobbar där ska inte kunna fortsätta driva sån verksamhet den saken är säker.

Återigen, de har inte snott dina pengar. De lär dyka upp igen på ditt konto efter ett tag när de betat igenom sin backlog av supportärenden.

Varför inte använda PayPal? Brukar vara enklast på key-sidor och måste ju ändå ha ett konto om man vill köpa saker från eBay.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Beställde vid 22-tiden i onsdags och har fortfarande inte fått mina nycklar från f2p. Får väl avakta tills imon...

Permalänk
Medlem

sinnesjukt egentligen att man ska behöva betala 700 spänn för ett spel som man inte får 100% utav det, och sedan köpa till mer o mer. Spelet kommer ju aldrig bli komplett ju. Speltillverkarna börjar behandla spel som bilar, entry model är spelet och sen kan du köpa till utrustning, vilket är dlc, dock förstår jag att man kan lägga till utrustning till en bil och att det kostar en hel del där men att man betalar för till exempel ett extra vapen som kostar företaget nästan ingenting men sedan prissätter den för nästan samma pris som spelet (vilket det inte är hos bilar kan jag säga!) är bara absurt...

EDIT: hehe skriva svar på nätterna är inte så bra har jag märkt :s jämföra spel med bilar är ett tecken xD

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

sinnesjukt egentligen att man ska behöva betala 700 spänn för ett spel som man inte får 100% utav det, och sedan köpa till mer o mer. Spelet kommer ju aldrig bli komplett ju.

Nu kostar det dock inte 700 kr för bas-spelet heller. Köper man Premium blir det ju komplett (eller allt senare kommer ingå i priset man betalt).

Säga vad man vill om DLC:er till spel men vill man skapa en informerad diskussion om det får man börja med att använda korrekta siffror och faktabaserade argument. Det tycker åtminstone jag personligen.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

sinnesjukt egentligen att man ska behöva betala 700 spänn för ett spel som man inte får 100% utav det, och sedan köpa till mer o mer. Spelet kommer ju aldrig bli komplett ju. Speltillverkarna börjar behandla spel som bilar, entry model är spelet och sen kan du köpa till utrustning, vilket är dlc, dock förstår jag att man kan lägga till utrustning till en bil och att det kostar en hel del där men att man betalar för till exempel ett extra vapen som kostar företaget nästan ingenting men sedan prissätter den för nästan samma pris som spelet (vilket det inte är hos bilar kan jag säga!) är bara absurt...

EDIT: hehe skriva svar på nätterna är inte så bra har jag märkt :s jämföra spel med bilar är ett tecken xD

Tja - de vill tjäna pengar och gör ju också det.... I alla fall så kräver de inte en månatlig avgift av dig för att din dator har möjlighet att spela BF4.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk

Fick min jäkla nyckel också. Kändes som att man kom undan av bara turen
Blir paypal nästa gång och köpa efter någon utav mina polare testat först, var en del diskussioner om last2play

Permalänk

nåja nu fick jag mina nycklar igår men lär inte handla av de nå mer i framtiden

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Fick också mina nycklar vid 05-tiden inatt från F2P

Permalänk
Avstängd

Jag förbokade mitt för länge sedan och då drogs pengar för mig. Nu vid release drogs det ytterliggare pengar. Någon annan som råkade ut för detta?

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Var tvungen att gå in på fast2play's sida för att få tag på nyckeln, inte fått något mail än dock :s Men vad gör det? jag har ju spelet nu!

Permalänk

Ni som fick era nycklar via fast2play har ni försökt spela Campaign? jag får fel meddelandet ogiltig licens msvcp 110.dll saknas fattar ingenting installerar om BF4 nu se om det hjälper har kontakt F2P men få se vad dom säger

såg nu det va flera som fått samma fel lösning eller iaf. nånting
http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Can-t-play-BF4-But-i-p...

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=14632

jag hade samma fel på mina 2 som jag instalerade är inget med nycklarna utan bara nån windows fil som fattas