Permalänk
Inaktiv

Sweclockers utseende

Tittade nyss igenom mina kommentarer från förr.. gammal kommentar / fråga
Så frågan handlar egentligen om hur man gör svart bakgrund / utseende här på Sweclockers?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon34034:

Tittade nyss igenom mina kommentarer från förr.. gammal kommentar / fråga
Så frågan handlar egentligen om hur man gör svart bakgrund / utseende här på Sweclockers?

Svaret finns ju i svaret någon gav dig i tråden du länkade.
Eller du menar hur det faktiskt går till? Well, jag är inte helt fantastiskt hemma på webb, men antagligen som så att din browser får instruktioner om att ersätta sidans CSS med din lokala CSS i den mån det är möjligt, vilken innehåller instruktioner om hur sidan ska ritas upp. Antagligen instruktioner om textfärg, bakgrundsfärg, knappfärg och så vidare.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Alakai:

Svaret finns ju i svaret någon gav dig i tråden du länkade.
Eller du menar hur det faktiskt går till? Well, jag är inte helt fantastiskt hemma på webb, men antagligen som så att din browser får instruktioner om att ersätta sidans CSS med din lokala CSS i den mån det är möjligt, vilken innehåller instruktioner om hur sidan ska ritas upp. Antagligen instruktioner om textfärg, bakgrundsfärg, knappfärg och så vidare.

Oj jag måste vara blind.. att jag totalt missat det flera gånger om!
.. Tackar!