Permalänk

MSCB - sleeve online

Hej kära sweclockare!

Tänkte börja med att introducera mej. Jag heter Mikael Svensson är 19år och bor i en liten stad som heter uddevalla, jag håller på mycket med datorer/billjud och finner dessa hobbys väldigt underhållande.

För något år sedan så utforskade jag en ny trend, sleeving kallades den. Jag kollade runt på nätet och letade efter den bästa, jag uteslöt MDPC då det är så fruktansvärt krångligt att få tag på och tycker att lättåtkomlighet är en väldigt stor bonus. Tillslut hittade jag "Axon sleeve". Priset och kvalitén var extremt tilltalande så jag blev en riktigt stamkund.

Och senare efter många funderingar så började jag att planera för återförsäljning och spridining utav denna sleeve, jag tycker att kvalité och bra pris skall vara lättåtkomligt och inget som ska behöva vara svårt att hitta. Och nu efter en tid är jag äntligen i mål.
_____________

kontaktuppgifter:
mail: mikael.svensson94@hotmail.com
telefon: 0723051899
adress: http://mscb.se/
_____________

All feedback uppskattas kraftigt, och om ni har några frågor så svarar jag gärna på dom!

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt, lycka till med försäljningen! Uppskattas nog av många här på forumet
Krympslang skulle nog också uppskattas..

Lycka till, återigen.
Yell.

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem

Family pack som finns på MDPC, typ 50 eller 100 meter för speciapris

Permalänk
Skrivet av YellowSnOw:

Mycket trevligt, lycka till med försäljningen! Uppskattas nog av många här på forumet

Yell.

tack så mycket! jo jag hoppas att det blir så, känner lite skuld till sweclockers då det har hjälpt mej att forma detta företag så hoppas jag kan ge tillbaka lite!

Skrivet av iSw3de:

Family pack som finns på MDPC, typ 50 eller 100 meter för speciapris

100m finns, inte aktiverat dom än bara är så otroligt många moment som är kvar att göras och tar tid att arbeta sej igenom dom, men det är jättekul!

tack för idén!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

tack så mycket! jo jag hoppas att det blir så, känner lite skuld till sweclockers då det har hjälpt mej att forma detta företag så hoppas jag kan ge tillbaka lite!

100m finns, inte aktiverat dom än bara är så otroligt många moment som är kvar att göras och tar tid att arbeta sej igenom dom, men det är jättekul!

tack för idén!

Här är lite

verktygs-kit till Verktygs-kit
" ta isär kontaktern" " ta isär kontakterna"

"Hej!

Jag heter Mikael Svensson!
Jag är 19 år och ägare av MSCB.

MSCB står för Mikael Svensson Custom Builds. Den senaste tiden har jag moddat många datorer, fixat med vattenkylning och byggt eget chassi, jag är fast i denna hobbyn och jag älskar det!
Under senare tid har jag fastnat i en ny trend vid namn "sleeving". Jag har kollat runt lite här och där och hittade efter ett tag en sleeve jag fastnade för på grund av dess pris och tillgänglighet, Axon sleeve.

Denna sleeven har jag nu importerat till Sverige för att sälja till er svenskar till ett bra pris med bra leveranstider och support!

Då denna sida är nystartad så kan det finnas lite "fel" här och där, om ni hittar ett så tveka in en sekund att kontakta mej via " kontakta oss " knappen och beskriv felet.

Vänliga hälsningar Mikael svensson, MSCB. "

fixad text

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

Hej kära sweclockare!

Tänkte börja med att introducera mej. Jag heter Mikael Svensson är 19år och bor i en liten stad som heter uddevalla, jag håller på mycket med datorer/billjud och finner dessa hobbys väldigt underhållande.

För något år sedan så utforskade jag en ny trend, sleeving kallades den. Jag kollade runt på nätet och letade efter den bästa, jag uteslöt MDPC då det är så fruktansvärt krångligt att få tag på och tycker att lättåtkomlighet är en väldigt stor bonus. Tillslut hittade jag "Axon sleeve". Priset och kvalitén var extremt tilltalande så jag blev en riktigt stamkund.

Och senare efter många funderingar så började jag att planera för återförsäljning och spridining utav denna sleeve, jag tycker att kvalité och bra pris skall vara lättåtkomligt och inget som ska behöva vara svårt att hitta. Och nu efter en tid är jag äntligen i mål.
_____________

kontaktuppgifter:
mail: mikael.svensson94@hotmail.com
telefon: 0723051899
adress: http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=37933 (obs ytterst temporärt namn, blir ett bättre inom kort)
_____________

All feedback uppskattas kraftigt, och om ni har några frågor så svarar jag gärna på dom!

Glöm inte momsregistrera dig, annars kommer skatteverket krypa upp i stolgången och dra ut inälvorna genom den minsta kroppsöppning du råkar besitta.
Samt att sköta dina skattebetalningar.
Ett tips i all välmening, jag har attackerats av dem och det är lagomt skojjigt.

(eftersom du skriver att priserna är inklusive moms, krävs det att du är momsregistrerad för att kunna lägga på moms. Skatt ska du betala från krona 1 oavsett om du reggar dig för moms eller kör det som hobbyverksamhet)

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Skrivet av iSw3de:

Här är lite

verktygs-kit till Verktygs-kit
" ta isär kontaktern" " ta isär kontakterna"

"Hej!

Jag heter Mikael Svensson!
Jag är 19 år och ägare av MSCB.

MSCB står för Mikael Svensson Custom Builds. Den senaste tiden har jag moddat många datorer, fixat med vattenkylning och byggt eget chassi, jag är fast i denna hobbyn och jag älskar det!
Under senare tid har jag fastnat i en ny trend vid namn "sleeving". Jag har kollat runt lite här och där och hittade efter ett tag en sleeve jag fastnade för på grund av dess pris och tillgänglighet, Axon sleeve.

Denna sleeven har jag nu importerat till Sverige för att sälja till er svenskar till ett bra pris med bra leveranstider och support!

Då denna sida är nystartad så kan det finnas lite "fel" här och där, om ni hittar ett så tveka in en sekund att kontakta mej via " kontakta oss " knappen och beskriv felet.

Vänliga hälsningar Mikael svensson, MSCB. "

fixad text

tack så mycket uppskattar detta!

Skrivet av HCP:

Glöm inte momsregistrera dig, annars kommer skatteverket krypa upp i stolgången och dra ut inälvorna genom den minsta kroppsöppning du råkar besitta.
Samt att sköta dina skattebetalningar.
Ett tips i all välmening, jag har attackerats av dem och det är lagomt skojjigt.

(eftersom du skriver att priserna är inklusive moms, krävs det att du är momsregistrerad för att kunna lägga på moms. Skatt ska du betala från krona 1 oavsett om du reggar dig för moms eller kör det som hobbyverksamhet)

har F-skattesedel och är momsregistrerad så är ingen fara
tack så mycker för tipset ändå!

- mvh micke

Permalänk
Medlem

Den här tråden var jag väntat på;) nu är det bara nytt nätagg kvar så ska det handlas!
Edit: en liten fråga bara! Hur mycket sleeve behövs ungefär för ett nätagg med korta kablar?

Edit2: se över den här meningen: Dock så kommer jag ej behandla ärenden där varorna blivit vårdslöst/använda på fel sätt behandlade som garantiärenden.
Kan vara rätt men känns lite fel:)

Edit 3: värst vad jag glömmer ikväll. Ska tillägga att sleeven är väldigt bra. Faktiskt. Jag hade ALDRIG sleevat förut och jag klarade det utmärkt. Mycket lätt. Vill inte verka som en fanboy eller något utan detta är som det är!:)

Permalänk
Skrivet av foxzox7:

Den här tråden var jag väntat på;) nu är det bara nytt nätagg kvar så ska det handlas!
Edit: en liten fråga bara! Hur mycket sleeve behövs ungefär för ett nätagg med korta kablar?

härligt att höra!

Fractal Desgin är glada i att sponsra med nätagg ifall du är sugen på dom

när jag sleevar nätagg så klarar jag mej alltid under 30 meter ( dock så tar jag altid bort en sata slinga) så cirka 35-40 meter kan tänkas för ett stort nätagg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

härligt att höra!

Fractal Desgin är glada i att sponsra med nätagg ifall du är sugen på dom

när jag sleevar nätagg så klarar jag mej alltid under 30 meter ( dock så tar jag altid bort en sata slinga) så cirka 35-40 meter kan tänkas för ett stort nätagg.

30meter!!!! Oj! Haha. Jag hade ont i ryggen efter de få metrarna du skickade! Men man ska nog inte sitta på golvet när man sleevar:p
Aja. Jag tyckte faktiskt det var ganska kul! (Förutom ont i ryggen delen).
Ska kolla vidare på nätagg, men dock är allt bättre än mitt netq. Får hoppas han inte eldar upp datorn under tiden.

Och gör det något om jag säger till om lite små fel som slinkigt igenom?

Permalänk
Skrivet av foxzox7:

30meter!!!! Oj! Haha. Jag hade ont i ryggen efter de få metrarna du skickade! Men man ska nog inte sitta på golvet när man sleevar:p
Aja. Jag tyckte faktiskt det var ganska kul! (Förutom ont i ryggen delen).
Ska kolla vidare på nätagg, men dock är allt bättre än mitt netq. Får hoppas han inte eldar upp datorn under tiden.

Och gör det något om jag säger till om lite små fel som slinkigt igenom?

jo har suttit alltför många timmar på golvet jag men, efter ett tag så lär man sej att bord är skonsammare !

förstod inte riktigt vad du menade med det du skrev längst ner, men i denna tråden får du dela med dej av precis vad du vill!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

jo har suttit alltför många timmar på golvet jag men, efter ett tag så lär man sej att bord är skonsammare !

förstod inte riktigt vad du menade med det du skrev längst ner, men i denna tråden får du dela med dej av precis vad du vill!

Menade om jag kan påpeka fel i hemsidan här i tråden eller om jag skulle meddela på ett annat sätt:p

Btw, kommer det finnas andra färger på sata sleeven?

Permalänk
Skrivet av foxzox7:

30meter!!!! Oj! Haha. Jag hade ont i ryggen efter de få metrarna du skickade! Men man ska nog inte sitta på golvet när man sleevar:p
Aja. Jag tyckte faktiskt det var ganska kul! (Förutom ont i ryggen delen).
Ska kolla vidare på nätagg, men dock är allt bättre än mitt netq. Får hoppas han inte eldar upp datorn under tiden.

Och gör det något om jag säger till om lite små fel som slinkigt igenom?

Skrivet av foxzox7:

Menade om jag kan påpeka fel i hemsidan här i tråden eller om jag skulle meddela på ett annat sätt:p

Btw, kommer det finnas andra färger på sata sleeven?

ja absolut! detta uppskattas väldigt mycket, händer att något slinker förbi när det är så mycket som händer.

sata sleeving kommer finnas i precis lika många färger som 3mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Här är lite

verktygs-kit till Verktygs-kit
" ta isär kontaktern" " ta isär kontakterna"

"Hej!

Jag heter Mikael Svensson!
Jag är 19 år och ägare av MSCB.

MSCB står för Mikael Svensson Custom Builds. Den senaste tiden har jag moddat många datorer, fixat med vattenkylning och byggt eget chassi, jag är fast i denna hobbyn och jag älskar det!
Under senare tid har jag fastnat i en ny trend vid namn "sleeving". Jag har kollat runt lite här och där och hittade efter ett tag en sleeve jag fastnade för på grund av dess pris och tillgänglighet, Axon sleeve.

Denna sleeven har jag nu importerat till Sverige för att sälja till er svenskar till ett bra pris med bra leveranstider och support!

Då denna sida är nystartad så kan det finnas lite "fel" här och där, om ni hittar ett så tveka in en sekund att kontakta mej via " kontakta oss " knappen och beskriv felet.

Vänliga hälsningar Mikael svensson, MSCB. "

fixad text

Det är väl ändå "tack vare dess pris och tillgänglighet"?
Skriver ner alla fel jag hittar under här så slipper tråden bli för "snabb"

- Artikeln ( artikeln till artikel.... Kanske?) 110 "Axon Purple 3mm 1meter" finns i lager i endast 10 exemplar.
Denna produkten är slut/extremt låg kvantitet, mer är påväg.

Bli inte för glad nu, kollade bara priser;)

- Google chroome envisas med att sidan är på norska. Kanske är chroome som spökar men tänkte att det kan vara bra att veta:)

- Detta verktygs-kit ger "dej", till dig. alla verktyg som behövs för att ta isär kontaktern som används i datorer

- "om detta nu är fallet så kontakta mej (Mej till mig) på ........ (En sån där klicklänk hade varit trevligt, eller att man kommer till kontakta mig direkt på hemsidan eller så skickar jag en mall där du kan fylla i person/bank uppgifter för återbetalningen"

Permalänk
Skrivet av foxzox7:

Det är väl ändå "tack vare dess pris och tillgänglighet"?

Ordnade till detta! tack !

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

Det är väl ändå "tack vare dess pris och tillgänglighet"?

Riktigt!

Permalänk

Har nyss ordnat in ett gäng sånnahära:

är det av intresse för er? tänkte att ordning på kablarna skadar ju inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

Har nyss ordnat in ett gäng sånnahära:

http://forumbilder.se/CF6GC/hfc14.jpg?width=150

är det av intresse för er? tänkte att ordning på kablarna skadar ju inte

Syns inte så bra på bilden. Vad är det?

Permalänk
Medlem

Det skulle vara rätt trevligt, det känns som att de behövs i mitt chassi!

Visa signatur

PC specs: Mobo: MSI Z87 G45CPU:4670K RAM: 8GB Kingston HyperX blu 1600mhz GPU: ASUS R9 280X Crossfire PSU: AX850 HDD1: Seagate Barracuda 1tb 7200rpm HDD2: WD Caviar Blue 500gb SSD: Samsung 840 basic 120GB
Tangentbord: Qpad MX 85 Cherry red

Permalänk
Skrivet av foxzox7:

Syns inte så bra på bilden. Vad är det?

"cable tie base"

till för att dra fast en större mängd / enstaka kablar med hjälp av buntband som man lindar genom denna.

basen monteras med lim som redan är aplicerat från början ( bara att dra av en skyddandae tejp sen kan man fästa den )

Permalänk

Tänkte bara nämna att mscb.se funkar som adress! Masking är ej igång än men den ät mer lättåtkomlig nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

Har nyss ordnat in ett gäng sånnahära:

http://forumbilder.se/CF6GC/hfc14.jpg?width=150

är det av intresse för er? tänkte att ordning på kablarna skadar ju inte

Undersök om du får tag i svarta sånahär, även fast de oftast sätts på insidan sidoplåten så är de flesta chassin svarta och vita pluttar kan störa den petige

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Skrivet av HCP:

Undersök om du får tag i svarta sånahär, även fast de oftast sätts på insidan sidoplåten så är de flesta chassin svarta och vita pluttar kan störa den petige

Absolut ! Löser detta med detsamma

Permalänk

http://mscb.se/ fungerar nu som adress till hemsidan !

Permalänk
Skrivet av Mickesven:

http://forumbilder.se/CF6GO/lit.jpg?width=150

Hej kära sweclockare!

Tänkte börja med att introducera mej. Jag heter Mikael Svensson är 19år och bor i en liten stad som heter uddevalla, jag håller på mycket med datorer/billjud och finner dessa hobbys väldigt underhållande.

För något år sedan så utforskade jag en ny trend, sleeving kallades den. Jag kollade runt på nätet och letade efter den bästa, jag uteslöt MDPC då det är så fruktansvärt krångligt att få tag på och tycker att lättåtkomlighet är en väldigt stor bonus. Tillslut hittade jag "Axon sleeve". Priset och kvalitén var extremt tilltalande så jag blev en riktigt stamkund.

Och senare efter många funderingar så började jag att planera för återförsäljning och spridining utav denna sleeve, jag tycker att kvalité och bra pris skall vara lättåtkomligt och inget som ska behöva vara svårt att hitta. Och nu efter en tid är jag äntligen i mål.
_____________

kontaktuppgifter:
mail: mikael.svensson94@hotmail.com
telefon: 0723051899
adress: http://mscb.se/
_____________

All feedback uppskattas kraftigt, och om ni har några frågor så svarar jag gärna på dom!

Gillar initiativet skarpt!

Kanske ger mig på ett första försök på mitt nätagg nu

Visa signatur

[Citera för svar!]
Spelmaskin:Mercury S8 / MSI MAG B650 TOMAHAWK / Ryzen 9 7900X / WD Black SN850X 1TB / Montech Titan Gold 1200W / GeForce GTX 1080Ti / G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo / Custom loop / Win 11

Permalänk
Medlem

Kul

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)

Permalänk
Skrivet av WillBjorG:

Gillar initiativet skarpt!

Kanske ger mig på ett första försök på mitt nätagg nu

Tack!

Första nätagget är alltid ett äventyr

Skrivet av pixelroom:

Jo verkligen

Permalänk
Medlem

Hej! Hur "lila" är din lila sleeve?
Är den mer åt detta hållet:

Eller kanske såhär:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

http://mscb.se/ fungerar nu som adress till hemsidan !

Den buggade och höll på någon dag sen men nu fungerar det som vanligt iaf!:)

Permalänk

Även om texten känns publicerad direkt från anteckningsblocket så ger helheten ett seriöst intryck! Vid behov skulle jag inte tveka innan jag la en beställning, men det skadar ju inte att låta någon läsa igenom texten.

Fortsätt jobba!

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce