Permalänk
Medlem

USB-hub till handkontroller

Hej, jag undrar ifall denna hub räcker för ifall jag vill koppla in två handkontroller eller fyra? Eller kommer jag behöva en usb-hub med extern strömförsörjning? De handkontroll som jag tänkte koppla in har inte någon skakfunktion eller dylikt.

Permalänk
Lego Master

Vad är det för handkontroller? Borde gå att räkna ut om det kommer funka om du kan ta reda på hur mkt ström de drar. En vanlig USB-port kan leverera 500mA.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Vet faktiskt inte, det liknar denna iaf. Köpte det när jag var i Kina.

Permalänk
Lego Master

Tja...dom brukar ju inte dra mängder med ström, så troligen kommer det funka. Men klart att det vore smidigare med en strömförsörjd hub, om inte annat för framtida bruk.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

aha, okay men tack för hjälpen iaf