Problem med Uplay!

Permalänk

Problem med Uplay!

Hej

Är det någon mer än jag som har problem med Uplay? Den säger att jag inte har någon internet anslutning och kan bara köra det offline :S

Dock funkar alla steam och origin spel utan några som helst problem och även internet sidor man surfar på.

Har installerat om uplay men samma sak händer.

Ligger det nere idag?

Mvh
Martin

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem

Jag har absolut inga problem med Uplay idag

EDIT: tror inte jag hade det igår heller.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Hmm, jag har också problem.. Jag har löst in min SplinterCell - kod online som jag fick med mitt nyinköpta gtx 760, men när jag går in på Uplay:s egna sida för att ladda ner själva programmet, så ser sidan helt konstig ut och när jag klickar på download så står det att servern inte hittas?..

Permalänk
Medlem
Skrivet av R4ZORMOUSE:

Hmm, jag har också problem.. Jag har löst in min SplinterCell - kod online som jag fick med mitt nyinköpta gtx 760, men när jag går in på Uplay:s egna sida för att ladda ner själva programmet, så ser sidan helt konstig ut och när jag klickar på download så står det att servern inte hittas?..

Det kanske är för att det inte har släppts än?..

Visa signatur

Chassi: Corsair Vengeance C70 Arctic White, Moderkort: Asus Maximus V Extreme, Processor: Intel Core I7 3770K, Grafikkort: Asus Geforce GTX 770 DirectCu II, Ram: Kingston HyperX beast 2133Mhz 2x4 Gb, Nätaggregat: Corsair AX760 80+ Platinum, CPU-Kylning: Cooler Master Hyper 212 Evo, SSD: Kingston HyperX 90 Gb.

Permalänk
Skrivet av Sampee:

Det kanske är för att det inte har släppts än?..

Fick Convivtion med i den bundlen med.. Men det är inte det som är problemet, för jag kan inte ens ladda ner Uplay, som jag skrev..

Permalänk
Medlem
Skrivet av R4ZORMOUSE:

Fick Convivtion med i den bundlen med.. Men det är inte det som är problemet, för jag kan inte ens ladda ner Uplay, som jag skrev..

Jaha, såg fel

Visa signatur

Chassi: Corsair Vengeance C70 Arctic White, Moderkort: Asus Maximus V Extreme, Processor: Intel Core I7 3770K, Grafikkort: Asus Geforce GTX 770 DirectCu II, Ram: Kingston HyperX beast 2133Mhz 2x4 Gb, Nätaggregat: Corsair AX760 80+ Platinum, CPU-Kylning: Cooler Master Hyper 212 Evo, SSD: Kingston HyperX 90 Gb.

Permalänk

Jag har exakt samma problem, väldigt många som har.