Permalänk

Ny Nexus 10 på G?

Ja som ni förstått så undrar jag om det är en ny Nexus 10 på väg ut. Har googlat lite grann men hittade inte nån direkt information.
Det som gör att jag undrar är pga att om man kollar på Nexus 10 på Prisjakt så är det väldigt få återförsäljare av plattan. För mig är det ett tecken på att återförsäljare tömmer sina lager i väntan på (nära förestående) uppföljare.

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Inaktiv

Anledningen till att det inte är många företag som säljer den är för att den inte har officiellt lanserats och börjat säljas i Sverige än. De få som du hittar på prisjakt är importerade.

Nya Nexus 10 förväntas lanseras i sluter på året

//MrEmme

Permalänk

Tackar för bra svar.

Om man nu köper en N10 så kommer man väl inte ha några problem med uppdateringar, appar osv pga att man använder plattan i ett land där den inte lanserats?

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Skrivet av The Slayer:

Tackar för bra svar.

Om man nu köper en N10 så kommer man väl inte ha några problem med uppdateringar, appar osv pga att man använder plattan i ett land där den inte lanserats?

Det är inga problem. Sedan 2010 så finns svenska som systemspråk i Android.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av The Slayer:

Tackar för bra svar.

Om man nu köper en N10 så kommer man väl inte ha några problem med uppdateringar, appar osv pga att man använder plattan i ett land där den inte lanserats?

Det är inga problem, det är samma platta som säljs i alla länder! När du startar den första gången väljer du svenska och loggar in på ditt Google /Gmail konto.

Äger en Nexus 10 själv

Skickades från m.sweclockers.com