Skumt fel på windows

Permalänk
Medlem

Skumt fel på windows

Hej.

Jag kör windows 7 ultimate 64bit (100% laglig kopia)
Och nu ikväll när jag starta datorn så är allt som om jag nyinstallerat windows. inga settings är kvar och inget av allt kladd jag haft på skrivbordet är kvar samt chrome, talk och drive är inte inloggat, inga gadgets är ute eller installerade.

När jag försöker öppna %appdata% i kör så hittar den inget men om jag letar mig dit i utforskaren så finns allt kvar.

Nu hänvisas alla mappar som desktop, mina document etc etc till C:\Windows\System32\config\systemprofile i stället för C:\användare\Raines

Någon som har någon ide om hur man kan fixa detta och vad 17 det är som gått fel?

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Vila i frid

Din användarprofil är trasig. Lägg tillbaks en backup eller skapa en ny användare eller kör system restore eller CHKDSK'a eller installera om datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasenfrasen:

Din användarprofil är trasig. Lägg tillbaks en backup eller skapa en ny användare eller kör system restore eller CHKDSK'a eller installera om datorn.

Testat det mesta men ser ut som jag måste installera om.
Hämtat tillbaks en återställningspunkt och gjort ny profil samt kört repair med skivan. Även testat chkdsk /f och sfc /scannow.

Inget har funkat längre än till nästa boot

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt