Permalänk
Medlem

Skype på iPhone

Tjo,

Finns det något sätt att stänga av så att allt man gör på skype inte behöver synkas mot skype på telefonen?

Satt vid datorn och chattade med en god vän igårkväll på skype och allt var frid och fröjd. Jag stängde som vanligt av datorn imorse innan jag drog till jobbet. Väl på väg hem från jobbet startar jag skype i telefonen och när jag nu kommit hem så slog jag igång min dator och någon minut senare även skype. Efter en liten stund får telefonen frispel och spammas av ca 200 meddelanden på skype... typ hela min diskussion jag hade igårkväll.

Så här har det ju alltid varit att det burrat till lite i luren när man haft båda igång samtidigt men nu får det fan vara nog! Går detta att stänga av på något vis? Jag tycker att jag petat runt i alla menyer som är tillgängliga utan resultat eller är detta något man kanske ställer in på datorn?

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |