Börja med wow igen?

Permalänk
Medlem

Börja med wow igen?

Hej, funderar på att börja gibba lite wow igen. Åtminstone tills jag hittar något annat som är värt att spela.
Kommer så många nya mmo's hela tiden, men inga av dom har speciellt bra PVP/PVE :/.

Det jag undrar mest över...
1. Är det någon som lirar fortfarande? alla mina kompisar har slutat iaf.
2. vart hänger "alla"? (server) Vet att Shattered hand nästan var helsvensk under TBC ^^.
Har funderat på att rolla ally denna gång, eftersom jag lirat HORDE sen vanilla.
Så vore bra om den sidan var aktiv iaf, har dock inte bestämt mig helt.

3. Vilken klass? Har funderat på att levela en Warrior, Spriest, Hunter.
vad tror ni? vill helst hålla mig till en klass denna gång :/.
Under TBC/WOTLK så hade jag en av varje på top level mer eller mindre, och det var ett jävla hoppande.
Och vill helst inte spendera hela dagarna i wow ^^

Tack på förhand <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Hej, funderar på att börja gibba lite wow igen. Åtminstone tills jag hittar något annat som är värt att spela.
Kommer så många nya mmo's hela tiden, men inga av dom har speciellt bra PVP/PVE :/.

Det jag undrar mest över...
1. Är det någon som lirar fortfarande? alla mina kompisar har slutat iaf.
2. vart hänger "alla"? (server) Vet att Shattered hand nästan var helsvensk under TBC ^^.
Har funderat på att rolla ally denna gång, eftersom jag lirat HORDE sen vanilla.
Så vore bra om den sidan var aktiv iaf, har dock inte bestämt mig helt.

3. Vilken klass? Har funderat på att levela en Warrior, Spriest, Hunter.
vad tror ni? vill helst hålla mig till en klass denna gång :/.
Under TBC/WOTLK så hade jag en av varje på top level mer eller mindre, och det var ett jävla hoppande.
Och vill helst inte spendera hela dagarna i wow ^^

Tack på förhand <3

Enligt mig är wow bara kul om man har irlpolare att lira med! Började själv nu under mop med ett gäng polare, var kul ett tag(ett par månader kanske) sedan tröttnade allihop då det fortfarande är exakt samma sak som förut, bara lite lättare med hjälp av LFR och grejer.

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk

Började själv med wow för ett par månader sedan (första gången jag lirar wow)
Och tyckte det var skitkul från början när man lirade med nån man känner, sen slutade han och då var det extremt tråkigt
Så ska du börja spela se till och ha vänner att spela med eller en social guild

Permalänk
Medlem

verkar inte vara så mycket fart här inne ^^.

Vet inte om jag håller med om IRL biten dock.
När jag spelade wow ibörjan så lirade jag solo i guild flera år.

Permalänk
Inaktiv

Jag tycker att wow är underbart som alltid ;)PvP är väll sådär, som det alltid varit men inte perfekt som sagt.
När det gäller klass, så skulle jag nog säga att druid är den ultimata klasses om du ska hålla dig till en klass(Chill healing, skön range dps specc, Feral roligt och bra mot alla klasser, och desutom har du tank specc om du villa börja tanka)Men det som är så underbart med druid är att man kan shapeshifta!jag har varit druid sen början av Wotlk och druid är helt sagt underbar!
Folk klagar nu på att 5.3 är den värsta klass sen spelet komm. men det är mest folk som gillar att oneshota folk som klagar, så lyssna inte på dom

Permalänk
Medlem

Bli inte för bunden med dina irls, det har jag blivit flertal gånger och "tvingas" nästan sluta spela när dom har dragit.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

fick en gratis vecka av en polare, blev mest ledsen för hur mycket som kändes ändrat eller förstört sedan WOTLK.

Visa signatur

"Why do I have to be Mr.Pink? "

Permalänk
Entusiast
Skrivet av 13ers3rk:

Bli inte för bunden med dina irls, det har jag blivit flertal gånger och "tvingas" nästan sluta spela när dom har dragit.

Fin återupplivning av 2 månader gammal tråd... TS har inte ens varit inloggad på nästan två veckor heller

OnT så är WoW inte värt att spela så länge utan polare tycker jag.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Serzarian:

Fin återupplivning av 2 månader gammal tråd... TS har inte ens varit inloggad på nästan två veckor heller

OnT så är WoW inte värt att spela så länge utan polare tycker jag.

Jag slutade spela wow efter att min vänner slutade och började för någon vecka sedan igen då min vän började igen så jag håller helt klart med om att man måste vara minst två för att det ska vara roligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Fluffey:

fick en gratis vecka av en polare, blev mest ledsen för hur mycket som kändes ändrat eller förstört sedan WOTLK.

I och med WOTLK*

Permalänk
Medlem

Fick samma sug i början av sommaren, en polare spelade fortfarande så jag beställde expansionen, ett 60 dagars kort och startade på mitt "en veckas gratis test av senaste exp". Har spelat ungefär en timme på gratis testet, suget försvann ganska snabbt. -_-

Har en ganska dålig liknelse. Som att gå tillbaka till sitt ex, hon är snyggare än tidigare, bättre, men samma person som tidigare, med samma problem och allt som är intressant visar sig vara en fasad för att få så mycket ligg som möjligt på min plånboks bekostnad.