Permalänk
Skrivet av krythorian:

Får man fråga hur han kan förstå hur man använder youtube? han kan ju knappast stava bra till det han vill se...

+ att han ska inte se allt som går att se på utube...även utan konto

Permalänk

Det är en massa här som säger t.ex: När jag var liten hade jag ingen dator utan var ute och lekte i skogen osv. osv.
Men kan inte dagens ungars datorbeteende jämföras med de "lite äldres" tv-vanor, jag kommer ihåg när jag var mindre, jag kunde lätt sitta vid teven en halv dag. Inget illa ment mot dom som tycker att dagens ungar är för teknikfixerade, det tycker jag också, jag tycker bara inte vi ska glorifiera oss själva

Visa signatur

System: Fractal Design R4 | i7 3770 | GTX 660 DC2 | Intel 330 120 GB | Seagate Barracuda 2 TB | Corsair Vengeance 16 GB | Asus P8Z77 Pro Thunderbolt | Fractal Design Newton R2 1000W | Ducky Mini mx blue | Logitech G300 | Qpad QH90 | Nokia Lumia 925 |

Permalänk
Inaktiv

Är det inte så att DU är den patetiska varelse som borde elimineras utifrån resonemanget ovan? Du har väl inte mer rätt till ert gemensamma internet än din lillebror! Kamma till dig och lär dig prata med din bror, använd Google för att lära dig främmande uttryck och inse att DU inte är världens mitt.