Permalänk
Medlem
Skrivet av BoToss:

Ta nu en kalldusch istället för att svara så illa gosse. Du har tydligen inget bra batteri då du jagar halmstrån.
Att spara batteri genom att hämta mailen manuellt är bland de sämsta argumenten jag hört på länge.

Haha, tack vare att jag "jagar halmstrån" så kanske jag kan lyckas ha mina smartphones i 2-3 dagar utan att behöva ladda dem. Det finns ingen mening med att den uppdaterar mail osv när jag inte har någon nytta av det.

Jag hoppas inte du jobbar som utvecklare eller liknande för din förmåga att inte se möjligheter till förbättring är förbluffande.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ceogar:

Haha, tack vare att jag "jagar halmstrån" så kanske jag kan lyckas ha mina smartphones i 2-3 dagar utan att behöva ladda dem. Det finns ingen mening med att den uppdaterar mail osv när jag inte har någon nytta av det.

Jag hoppas inte du jobbar som utvecklare eller liknande för din förmåga att inte se möjligheter till förbättring är förbluffande.

Med den långa batteritiden så styrker du att du använder din telefon som en dum sådan.

Visa signatur

Android är fantastiskt, nu även med bl.a trim. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=wwXA27TWD3k&feature=youtube_g...

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoToss:

Med den långa batteritiden så styrker du att du använder din telefon som en dum sådan.

Du kan väl för fan inte veta det eller? Du har ju ingen aning om hur jag använder mina telefoner? Du kanske ska ta och kika lite på hur moderna telefoner fungerar och vad som händer bakom det fina grafiska gränssnittet, istället för att leka tappad bakom flötet.

Stop wasting my time please!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ceogar: