CS:GO uppdateras inte

Permalänk
Medlem

CS:GO uppdateras inte

Tjenare

Nu har det tydligen släppts en ny uppdatering till CS:GO. Jag har dessutom drabbats att ett problem, som jag hoppas är en följd av att det inte går att uppdatera mitt CS:GO.

Hur som helst. När jag startar Steam börjar inte GO uppdateras. Detta trots att jag har markerat att spelet alltid ska hållas uppdaterat. Så problemet ligger alltså inte i att det fältet skulle vara felmarkerat.

Jag har dessutom ett problem i spelet. När jag ska försöka gå med i ett spel, oavsett om det är i matchmaking eller inte, så fungerar det inte. I matchmaking kommer det upp en ruta som säger att det inte gick att hitta någon server och om jag bara vill spela för det är kul (d.v.s. i "sandlådeläget", eller vad kan nu ska kalla det) så börjar det inte ladda utan jag bara åker tillbaka till startskärmen.

Där står i den stora rutan bredvid menyn att spelet måste startas om för att uppdateras. Men jag har startat om det minst tio gånger nu utan att spelet uppdateras.

Någon som kanske sitter inne på en lösning?

Visa signatur

Peter Griffin for president

Permalänk
Medlem

Ställer en lite rakare fråga istället; hur uppdaterar man 'klienten'? Det står nämligen inne i spelet, som sagt, att jag ska starta om för att uppdatera min klient. Nu uppdateras den inte trots upprepade omstarter, men finns där kanske något manuellt sätt att uppdatera klienten?

Visa signatur

Peter Griffin for president

Permalänk
Medlem

En polare hade samma problem enda lösningen var att starta om Steam gång på gång, segt men tyvärr det enda som verkar lösa det.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

En polare hade samma problem enda lösningen var att starta om Steam gång på gång, segt men tyvärr det enda som verkar lösa det.

Följde ditt råd och efter si sådär femton omstarter ser det nu ut som att mitt CS:GO uppdateras. Väldigt seg uppdatering dock, men det kan kanske ha något att göra med min lina.

Tack för tipset.

Visa signatur

Peter Griffin for president