Söker folk att lira L4D & L4D2

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Söker folk att lira L4D & L4D2

Hej hej. Har haft de två i några år nu men bara haft en person att köra de med men som kör annat nu....

Så behöver lite folk o köra med o bäst o ha folk från samma tidszon.
Liren är ju aktuella nu igen i o med att de är på "deals" på Steam nåra gånger i veckan.

Tänkte köra på det svåraste. Har kört Cold Stream kampanjen.

Så om folk svarar här så kan vi lägga till varandra på Steam sen eller hur vi nu gör (börjar få för mycket folk på vännerlistan så ens 'vänaktivitet' börjar bli för aktiv men kan ju alltid rensa bort nån).

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Campaigner:

Hej hej. Har haft de två i några år nu men bara haft en person att köra de med men som kör annat nu....

Så behöver lite folk o köra med o bäst o ha folk från samma tidszon.
Liren är ju aktuella nu igen i o med att de är på "deals" på Steam nåra gånger i veckan.

Tänkte köra på det svåraste. Har kört Cold Stream kampanjen.

Så om folk svarar här så kan vi lägga till varandra på Steam sen eller hur vi nu gör (börjar få för mycket folk på vännerlistan så ens 'vänaktivitet' börjar bli för aktiv men kan ju alltid rensa bort nån).

Hej, jag är 17 år och har börjat lira lite Left 4 Dead 2, spelar med min kusin ibland som är 14 år, adda mig på steam så kan vi lira lite tillsammans och se hur det går!

Steam: matroycss

P.S: Vem som helst får adda mig, bara skoj och ha folk att spela med
//Mattias