Permalänk
Medlem

Bästa julklappen - Sweclockersmugg

Öppnar julklappen från sambon!

EN SWECLOCKERSMUGG! Med riktiga loggan och allt.

Men de finns ju inte, hur har du skaffat den?, blir min första reaktion!

Hon visar mig mailen som hon skickat till Sweclockers, där Emil (Tack EMIL!) har godkänt att hon får använda loggan till en mugg.
Så hon beställde från Zazzle webbutik. Detta var i November.
Vi hämtade detta hemliga paket på julafton hos ett postombud. Tur!

Så underbar tjej man har, vet exakt vad man helst av allt vill ha i julklapp och löser det!

Ursäkta kvalitén på bilderna, tjejen är mellan två systemkameror så har bara en kompakt nu

Bästa julklappen - Sweclockersmugg

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk

Grattis!

Permalänk
Medlem

Whaaaaat!!, så sjukt avis!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Skulle betala stora pengar för en kaffe mug ifrån swec

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Skulle betala stora pengar för en kaffe mug ifrån swec

Det är ju inte Sweclockers som har gjort denna utan sambon som skickat efter den. Men helt grymt att ställa den bredvid musmattan

Jag skulle vilja ha en äkta mugg också, och mer saker som t.ex minnerkort, nyckelband, m.m.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Haha coolt, vill också ha en. Ha så roligt att dricka kaffe/te ifrån din Swec mugg!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Respekt! Fick hon Emils autograf också? (retorisk fråga)

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Respekt! Fick hon Emils autograf också? (retorisk fråga)

Det ska jag önska mig till nästa år, eller om Emil råka se det här och skickar en till mig.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

så najs

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Wow, du lär ju lätt ge din sambo en grym present eller massa löööv för det där, snacka om uppskattad och oväntad, tio poäng till din sambo, jag är galet avundsjuk på både mugg och grym tjej ^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

haha, herregud, så svårt är det väl inte visst är det coolt, men att göra specialtryck på muggar är inget extraordinärt

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Nu blev jag väldigt avundsjuk!

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk

Själv hade jag blivit riktigt missnöjd om jag fick en mugg (oavsett motiv) som julklapp.

5p får du av mig eftersom muggen var tjusig.

Permalänk
Avstängd

Riktigt fin julklapp det där

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Fantastisk julklapp imo.

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Skrivet av Simplified:

Själv hade jag blivit riktigt missnöjd om jag fick en mugg (oavsett motiv) som julklapp.

.

Om det var en swecmugg skulle jag inte vara missnöjd ... Spoiled??

Permalänk
Skrivet av F1L1P99:

Spoiled??

Kan nog påstå det, ja.

Själv fick jag en Galaxy Note 2 som julklapp + att jag inte gav någon julklapp i utbyte (möjligtvis att päronen får ärva min gamla mobil, men ändå).

Permalänk
Medlem

Ha ha! Fan vad shysst av henne! En trevlig julklapp som jag skulle också uppskatta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

Kan nog påstå det, ja.

Själv fick jag en Galaxy Note 2 som julklapp + att jag inte gav någon julklapp i utbyte (möjligtvis att päronen får ärva min gamla mobil, men ändå).

Vad överraskad du kommer bli när du växer upp och upptäcker att det faktiskt kan vara roligare att ge än att få...jäkligt go känsla när man ger bort något som visar sig vara riktigt uppskattat.

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

Själv hade jag blivit riktigt missnöjd om jag fick en mugg (oavsett motiv) som julklapp.

5p får du av mig eftersom muggen var tjusig.

Gissar på att du precis blivit byxmyndig?

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Skrivet av Jilted82:

Gissar på att du precis blivit byxmyndig?

Nej, jag är 22 år gammal och bortskämd.

Här byggs det upp en mindre armé mot mitt uttalande ser jag. Som sagt, som man bäddar får man ligga.

Jag håller med om att man ej kan förvänta sig "större" klappar från släktingar och vänner (flickvänner inkluderat). Anledningen till att jag uttalade mig som jag gjorde var för att jag tyckte att rubriken "bästa julklappen" tummar lite på gränserna.

En sak som är gjord personligen till dig kan mycket väl vara "bästa" julklappen, det beror naturligtvis vem det kommer ifrån. Kommer det från en helt främmande person så är naturligtvis "värdet" mindre (vilket inte är fallet här).

Att jag inte gav någon julklapp beror på att julen inte är mycket större än någon annan helg för min familj. Jag fick till exempel min "julklapp" i mitten av November. Hade någon utomstående gett mig en julklapp, så hade jag naturligtvis gett en tillbaks.

Uttalandet om att det är roligare att ge än att få har jag inte sagt något emot. Att jag inte gav någon julklapp till päronen är för att de inte bryr sig om presenter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

Jag håller med om att man ej kan förvänta sig "större" klappar från släktingar och vänner (flickvänner inkluderat). Anledningen till att jag uttalade mig som jag gjorde var för att jag tyckte att rubriken "bästa julklappen" tummar lite på gränserna.

Kanske borde tänka lite på att personer faktiskt kan ge bort fler presenter än bara en till varandra, sen kanske de nu inte byter julklappar mellan varandra som kostar en massa, som exempel så har jag och sambon delad ekonomi. Det skulle vara som att jag går och köper något till mig själv om hon skulle lägga ut det på något dyrt, vilket inte skulle uppskattas lika mycket som något som hon lägger ned tid på som den här tråden handlar om.

Till TS: Klockren julkapp, 5p! god fortsättning

Permalänk
Administrativ avgift

BRa julklapp ! Den sitter så fint!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

Nej, jag är 22 år gammal och bortskämd.

Här byggs det upp en mindre armé mot mitt uttalande ser jag. Som sagt, som man bäddar får man ligga.

Jag håller med om att man ej kan förvänta sig "större" klappar från släktingar och vänner (flickvänner inkluderat). Anledningen till att jag uttalade mig som jag gjorde var för att jag tyckte att rubriken "bästa julklappen" tummar lite på gränserna.

En sak som är gjord personligen till dig kan mycket väl vara "bästa" julklappen, det beror naturligtvis vem det kommer ifrån. Kommer det från en helt främmande person så är naturligtvis "värdet" mindre (vilket inte är fallet här).

Att jag inte gav någon julklapp beror på att julen inte är mycket större än någon annan helg för min familj. Jag fick till exempel min "julklapp" i mitten av November. Hade någon utomstående gett mig en julklapp, så hade jag naturligtvis gett en tillbaks.

Uttalandet om att det är roligare att ge än att få har jag inte sagt något emot. Att jag inte gav någon julklapp till päronen är för att de inte bryr sig om presenter.

Knappt byxmyndig med andra ord.

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

Nej, jag är 22 år gammal och bortskämd.

Här byggs det upp en mindre armé mot mitt uttalande ser jag. Som sagt, som man bäddar får man ligga.

Jag håller med om att man ej kan förvänta sig "större" klappar från släktingar och vänner (flickvänner inkluderat). Anledningen till att jag uttalade mig som jag gjorde var för att jag tyckte att rubriken "bästa julklappen" tummar lite på gränserna.

En sak som är gjord personligen till dig kan mycket väl vara "bästa" julklappen, det beror naturligtvis vem det kommer ifrån. Kommer det från en helt främmande person så är naturligtvis "värdet" mindre (vilket inte är fallet här).

Att jag inte gav någon julklapp beror på att julen inte är mycket större än någon annan helg för min familj. Jag fick till exempel min "julklapp" i mitten av November. Hade någon utomstående gett mig en julklapp, så hade jag naturligtvis gett en tillbaks.

Uttalandet om att det är roligare att ge än att få har jag inte sagt något emot. Att jag inte gav någon julklapp till päronen är för att de inte bryr sig om presenter.

Tack, jag hart haft sömnproblem på sistone men nu vet jag vad jag ska läsa när jag vill sova.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem

Det där är en fin present för en SweC läsare/medlem!

Det som gör det hela så fint är din bättre halv tog sin tid och gjorde research och tog kontakt med SweC HQ! och fick lov om det hela!

Sen kan en och annan snot kid vått bakom öronen tycka vad dom villl...

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

det var väldigt fint tänkt.. just det där att hon bryr sig vad du gör och tycker om

Sen skriver du att du kommer sitta framför datorn mer nu när du har en mugg, skärp dig

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Tack till alla som tycker som jag, att det är en underbar julklapp.
Grejen är ju att hon tog sig tid och fixade en mugg med sweclockersloga!
Sedan fick jag inte så mycket mer av henne, men det beror ju på att vi ska köpa oss en Multifunktions-Färglaser, när vi väl bestämmer oss för vilken vi ska ha. Vi har en Xerox färglasern som har lagt av! (skitskrivare!)

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

Nej, jag är 22 år gammal och bortskämd.

Här byggs det upp en mindre armé mot mitt uttalande ser jag. Som sagt, som man bäddar får man ligga.

Jag håller med om att man ej kan förvänta sig "större" klappar från släktingar och vänner (flickvänner inkluderat). Anledningen till att jag uttalade mig som jag gjorde var för att jag tyckte att rubriken "bästa julklappen" tummar lite på gränserna.

En sak som är gjord personligen till dig kan mycket väl vara "bästa" julklappen, det beror naturligtvis vem det kommer ifrån. Kommer det från en helt främmande person så är naturligtvis "värdet" mindre (vilket inte är fallet här).

Att jag inte gav någon julklapp beror på att julen inte är mycket större än någon annan helg för min familj. Jag fick till exempel min "julklapp" i mitten av November. Hade någon utomstående gett mig en julklapp, så hade jag naturligtvis gett en tillbaks.

Uttalandet om att det är roligare att ge än att få har jag inte sagt något emot. Att jag inte gav någon julklapp till päronen är för att de inte bryr sig om presenter.

Jag fick hela två (2!) muggar i julklapp! Den du!
Fick en Darth Vader "I am your father" mugg av svärfar och en Mr. Grumpy mugg av svärmor. Jag gillar såna presenter, de är personliga.
Naturligtvis fick jag mer än bara dem, ganska mycket mer än jag förväntade mig. Jularna här i England är helt sinnessjuka...

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Så sjukt snyggt!! den tjejen har huvud minsann, hon kan ju förslagsvis få royalty när Swec blir tvungna att inkludera detta i prissamlingen till alla små tävlingar här!!- Skämt åsidå, men den var riktigt fin grattis, och gott slut alla som läser här,, hoppas också på ett gott nytt med mycket mug,,,, nya graffar och saker.

Visa signatur

OPERATIV: Win 10 pro
DATOR:En vattenkyld Intel i7 950 i ett CM HAF932+ ganska potent inre
Tangentbord/mus/musmatta Q-pad Ljud Edifier S530D
LUR: Lumia930