spel propaganda till skolarbete

Permalänk
Medlem

spel propaganda till skolarbete

Hej där alla kära sweclockers ute i kylan behöver hjälp med bild projekt ! vi ska göra en propaganda bild mot : E.x rasim,djurplågeri, krig och milljöförstörning .Så det första som kommer upp i min lilla hjärna är propaganda bilder från E.x fallout och bioshock sedan göra om nån sådan bild kom med förslag vet ja på hur man kan göra det och hur jag borde göra det lämmna även tips på ett bra program att använda för redigeringen till linux (ubuntu 12.10) eller windows . Mvh Albin

Permalänk

Gamer = lamer + fjortis är något som kan väcka känslor. Det går även utveckla till en asocial person som aldrig lämnar lägenheten.

Bilderna görs enklast med en vanlig kamera plus en person som vågar spetsa.

Obs att jag ej påstår att alla gamers är lamers, bara det att jag anser det är ett bra utgångspunkt för att provocera.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

Tror verkligheten har en bättre effekt. Vietnamkriget har många vidriga bilder även den islamistiska våren.

Djurplågeri, miljöförstöring och rasism blir svåra att hitta i spel. Eller vad menar ni? Vill ni ha tips på spel som innehåller låtsas propaganda affischer?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeMisanthrope01:

Tror verkligheten har en bättre effekt. Vietnamkriget har många vidriga bilder även den islamistiska våren.

Djurplågeri, miljöförstöring och rasism blir svåra att hitta i spel. Eller vad menar ni? Vill ni ha tips på spel som innehåller låtsas propaganda affischer?

Skickades från m.sweclockers.com

jag mennade med att göra om en propganda bild från ex fallout och sedan ändra texten i bilden

Permalänk
Medlem

Byt bild till södra sverige ock skriv "Danmark ockuperar Skåne, Stockholm jublar."

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

http://images.wikia.com/fallout/images/6/63/FO3_loading_scree...

Byt bild till södra sverige ock skriv "Danmark ockuperar Skåne, Stockholm jublar."

tack !