Fick två nycklar till Assassin's Creed 3 PC?

Permalänk
Medlem

Fick två nycklar till Assassin's Creed 3 PC?

Halloj,

Jag hämtade ut freedom edition idag på Gamestop, och när jag hämtade ut sa de att vissa nycklar inte hade skickats med så de hade skrivit ut dem på små lappar som de satte fast på utsidan av kartongen. Känns inte så säkert, men det gör ju inget.

Men, sen när jag öppnade så var det såklart ytterliggare en nyckel på manualen som var inuti fodralet. Och då är frågan, vilken ska jag använda? Den som satt i, eller den som jag fick med? De båda är olika nycklar.

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Använd vilken som helst och ge andra till mig... Tack på förhand!

Mer seriöst: den inuti fungerar 100%, den på utsidan kan vara fel. Så ta den inuti och ge bort/sälj/kasta den andra!

Permalänk
Medlem

Om du ska vara en hygglig människa kontakta dem, annars så ge det till en god vän!

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Avstängd

Om det skulle vara så att det var 2 fungerande nycklar skulle jag mer än uppskatta att få den andra! Blink blink
OnT: Tror du ska använda den som är på fodralet då det nog är ämnat så.

Visa signatur

Speldator: CPU: i5 3570k @ 4,6 ghz, kyls av Be Quiet Dark Rock Pro 2 Moderkort: ASUS P8Z77-V GPU: Gigabyte GTX 670 WF OC Chassi: Fractal Design Arc PSU: Fractal Design Newton R2 800w SSD: Corsair Force GT 120 gb RAM: Corsair Vengeance 8 gb HP HDD: 1 tb 7200 rpm Ljudkort: ASUS Xonar DX

Permalänk
Medlem

Tänkte inte på att det skulle komma folk som skulle be dem.. Tyvärr men det kommer inte på fråga!

Jag ska kontakta dem istället, tack för snabba svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1LL33:

Halloj,

Jag hämtade ut freedom edition idag på Gamestop, och när jag hämtade ut sa de att vissa nycklar inte hade skickats med så de hade skrivit ut dem på små lappar som de satte fast på utsidan av kartongen. Känns inte så säkert, men det gör ju inget.

Men, sen när jag öppnade så var det såklart ytterliggare en nyckel på manualen som var inuti fodralet. Och då är frågan, vilken ska jag använda? Den som satt i, eller den som jag fick med? De båda är olika nycklar.

Tacksam för svar!

Jag skulle använda den på fodralet till mig själv och sedan ge bort den andra till en vän för att se om den funkar

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö