Snyggaste chassit under 1500:D(Inte för mycket plast)

Permalänk
Skrivet av MisterX:

Ett tips bara. Vill du ha ett unikt chassi som du pratar om är inte 800D rätt val. Jag har dock svårt att rekommendera något annat inom din budget.

Du får gärna hitta ett begant chassi ?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

Kanske detta skulle passa dig?

Bygger i ett sådant för tillfället och cablemanagement osv är en dröm. Alla sidor är i metall och det enda plastiga du finner är hdd baysen.

Permalänk
Skrivet av Fusy:

Kanske detta skulle passa dig?

Bygger i ett sådant för tillfället och cablemanagement osv är en dröm. Alla sidor är i metall och det enda plastiga du finner är hdd baysen.

Det är väl inte fulltower?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av MisterX:

1760+frakt, moms/tullavgift

Du kan också rekommendera något sen kan jag hitta ett beganat sådant?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

Ett begagnat Silverstone Fortress 2 FT02 får du för de pengarna.

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av spiderwolf:

Om ni hade läst allt så skulle ni sett att jag vill ha ett 800d?

Vi kanske inte orkade, vi gav dig tips så var glad.

Permalänk
Skrivet av GurreX:

Vi kanske inte orkade, vi gav dig tips så var glad.

Förlåt för jag var otrevlig, Tack för tipsen

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av spiderwolf:

Bitfenix och nzxt verkar för plastig men FD Define XL har inget fönster :/

Tackar för förslagen

Kan säga med en gång att det enda plastiga på Shinobi XL är fronten som ändå är deras egna "soft-touch material". Känns typ som gummi så gör ändå inte så mycket enligt mig.

Visa signatur

NZXT H7 Flow | i7 9700k | Aorus Z390 Master | 16GB DDR4@3000mhz | XFX Merc 31 6950XT | Kraken X52 | Corsair RMx Shift 1000W | WD Black SN850X 1TB | Samsung 860 EVO 1TB |