Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

Jag hörde av mig och frågade var min order tog vägen, fick svar idag:
"Hej,

Vi kommer tyvärr inte att kunna leverera din beställning. Det fanns endast ett fåtal i lager av denna produkt hos vår leverantör och då många samtidigt beställde den till detta låga pris, så hann hemsidan inte att uppdatera lagersaldot.

Vi beklagar det inträffade.

Med vänlig hälsning
Anneli"

Inte ett ord om återbetalning (jag förbetalade). Det är ju en ren lögn att minnena tog slut.
De har lagt upp samma minnen med högt pris och annat artikelnummer.

Fick sedan ett mail där de raderat min order från historiken i mitt konto och skriver att jag får återbetalning "inom någon dag".

Finns verkligen samma minnen med annat artikelnummer? Kan inte se dem på deras hemsida.

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av kniven:

Finns verkligen samma minnen med annat artikelnummer? Kan inte se dem på deras hemsida.

Ah nej, såg att det var 3200mhz nu. Hur som helst inte snyggt av Ginza.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TKD_1337:

De har höjt priset.

Skickades från m.sweclockers.com

Nä, jag kollade en timme efter det var postat(i mobilen), har inte haft ork eller dator för att skriva förns nu.
Priset med frakt(inte fri frakt) blev 850:-

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mats76:

Konkursutförsäljning från datoråterförsäljare
https://psauction.se/auction/18785/sales-of-home-electronics-...

Varit på tapeten tidigare men man kanske bör vara lite vaksam på denna hemsida. Ofta drar priserna iväg pga reservationspriser och serviceavgift och man vet nästan aldrig hur pass bra skick varan är i då det säljs i befintligt skick. Man kan ju hoppas att varan håller vad den som ofta bristfälliga informationen ger.

"Buden är bindande och serviceavgiften debiteras på alla objekt. Objektet säljes i befintligt skick och är endast enklare beskrivet, EJ TESTAT av auktionsfirman om inget annat sägs i objektsbeskrivningen. Objektsbeskrivningen är framtagen efter bästa möjliga förmåga men är ej bindande i detalj. OBS! Eventuell pall och palltillbehör som syns på bilden ingår ej i objektet om detta inte är angett i beskrivningen."

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mats76:

Konkursutförsäljning från datoråterförsäljare
https://psauction.se/auction/18785/sales-of-home-electronics-...

Håller med @Viktorph ovan.

Sen skall man också vara extra tydlig med att det inte alls rör sig om någon "konkursutförsäljning".

Står tydligt i beskrivningen:

"OBS: Denna produkt är en retur/ångerrätt från en större elektronikkedja. Originalemballaget är brutet eller saknas helt och har blivit ersatt."

Överskottsgods

Vissa bolag har ett överskott på vissa varor, t ex handverktyg, som de behöver hjälp med att sälja av. PS agerar då som en extra försäljningskanal för uppdragsgivaren.

Auktionerna kännetecknas ofta av stora volymer, låga reservationspriser och fri frakt.

Detta skiljer sig från en konkursförsäljning då det är en helt frivillig försäljning.

Dold text

Saknas orginalemballage skulle jag utgå från att grejerna också är använda (vem vet hur länge?) och rätt av borde klassas som begagnade, vilket det inte alls brukar röra sig om vid en "konkursutförsäljning".

Mvh. Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Varit på tapeten tidigare men man kanske bör vara lite vaksam på denna hemsida. Ofta drar priserna iväg pga reservationspriser och serviceavgift och man vet nästan aldrig hur pass bra skick varan är i då det säljs i befintligt skick. Man kan ju hoppas att varan håller vad den som ofta bristfälliga informationen ger.

"Buden är bindande och serviceavgiften debiteras på alla objekt. Objektet säljes i befintligt skick och är endast enklare beskrivet, EJ TESTAT av auktionsfirman om inget annat sägs i objektsbeskrivningen. Objektsbeskrivningen är framtagen efter bästa möjliga förmåga men är ej bindande i detalj. OBS! Eventuell pall och palltillbehör som syns på bilden ingår ej i objektet om detta inte är angett i beskrivningen."

Skickades från m.sweclockers.com

Notera även att ni budar exkl moms. Väldigt lätt att bli lurad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrians:

Lenovo D24f-10, 1 249 kr
144Hz, 1080p, AMD Freesync, 23.6", HDMI, DP
Fick ytterligare 10% rabatt med en rabattkod från Mecenat (MEC410), vet dock ej om koden är personlig eller inte

https://www.lenovo.com/se/sv/accessories-and-monitors/monitor...
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5139461

Finns i lager igen för 1060kr med rabattkoden de visar innan du lägger till den i kassan!

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Inaktiv

Copy-paste-ar ett tidigare inlägg om PS Auction med några ändringar ...

Den som skrev att det här är en konkursutförsäljning verkar inte ha tittat på sidan.
Många (kanske alla, jag har inte kollat) av artiklarna är tydligt märkta med
”OBS: Denna produkt är en retur/ångerrätt från en större elektronikkedja. Originalemballaget är brutet eller saknas helt och har blivit ersatt.”
Vågar man gissa att de kommer från Netonnet i närliggande Borås?

PS Auction är duktiga på att sälja saker dyrt genom att sälja utan moms, lägga på relativt höga serviceavgifter utan moms och ta bra betalt för frakten. Ibland lockar de med fri frakt men har då i stället höjt serviceavgiften med motsvarande belopp. Detta gör sammantaget att billigare saker inte alltid blir så billiga som de ser ut att vara …
Jag har mer än en gång sett dem lyckas sälja begagnade saker utan någon som helst garanti till priser som ligger mycket nära eller till och med över normala marknadspriser!
Och, som vanligt när det gäller auktioner, är det lätt att dras med i ett budkrig och betala mer än man tänkt sig från början.

Ett bra exempel på att de som bjuder inte tänker på alla extrakostnader samt att priserna är exklusive moms är de båda högtalare (Harman Kardon Onyx Studio 4) som finns bland varorna, och som just nu går att köpa för 1 190 kronor med fri frakt enligt Prisjakt.
Det högsta budet på dessa högtalare är redan 800 kronor (per styck). Det låter ju inte dumt, men den som vinner auktionen får dessutom betala en serviceavgift på 100 kronor. Sedan tillkommer moms på allt samt eventuell frakt (men i det här fallet är det fri frakt). Om detta förblir det högsta budet får köparen betala 900 kronor plus moms, vilket blir 1 125 kronor.
Det blir alltså över 1 100 kronor för en vara som inte är ny och som kommer att vara krångligare att reklamera än normalt vid eventuella senare fel. Och, som faktiskt kan köpas ny och med full garanti från en välkänd ÅF (Cdon) för 1 190 kr inklusive frakt …

Inget sägs heller om varför varorna, till exempel en bildskärm, har returnerats. Är jag den enda som tror att många nog väljer att utnyttja öppet köp i stället för att reklamera en skärm som har någon form av pixelfel …?

Det går helt klart att göra fynd på PS Auction, till exempel om man lägger det första budet på en del billigare saker och inte blir överbjuden eller om man hittar den där saken man verkligen har tänkt köpa ändå.

Jag vet inte vad ni andra tycker, men ett auktionsfynd är i mina ögon en produkt som landar minst 30–40 procent under ordinariepriset och självklart är felfri.

Hade missat att det var fri frakt den här gången. Korrigerat!
Permalänk
Medlem

Angående musmattornas "en per person":

Jag köpte på mig tio stycken till giveaways, kan iof vara så att de säger "aja baja" när jag ska hämta ut dem men jag fick ett sms om att min order är redo att plocka upp i butik iallafall! Någon som kan bekräfta att de vägrar lämna ut hela partiet så jag kan bespara mig svängen till närmaste teknikmagasinet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Gawgizz: Hämtade ut 2x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Angående musmattornas "en per person":

Jag köpte på mig tio stycken till giveaways, kan iof vara så att de säger "aja baja" när jag ska hämta ut dem men jag fick ett sms om att min order är redo att plocka upp i butik iallafall! Någon som kan bekräfta att de vägrar lämna ut hela partiet så jag kan bespara mig svängen till närmaste teknikmagasinet?

Skickades från m.sweclockers.com

Var precis inne och köpte några, då sa han ”vi har så här många kvar, vill du ha alla?” 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Angående musmattornas "en per person":

Jag köpte på mig tio stycken till giveaways, kan iof vara så att de säger "aja baja" när jag ska hämta ut dem men jag fick ett sms om att min order är redo att plocka upp i butik iallafall! Någon som kan bekräfta att de vägrar lämna ut hela partiet så jag kan bespara mig svängen till närmaste teknikmagasinet?

Skickades från m.sweclockers.com

Beror på butiken och säljaren, Östersund sa max 1/kund .

Var lite mindre en jag trodde men priset är oslagbart

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

"Max 1st per kund" din ligist

Samsung UE55RU7105 nedsatt till 5990:- hos elgiganten. 65-tums varianten är även nedsatt till 8990:- billigaste den varit på enligt prisjakts historik.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=5052030

Vad säger ni mer kunniga om denna? På jakt efter 65", dock ingen stress att köpa något. OLED verkar vara lite utanför min prisrange

Liknande, lite bättre? https://www.elgiganten.se/product/tv-bild/tv/22879/samsung-65...

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Skrivet av frong:

Vad säger ni mer kunniga om denna? På jakt efter 65", dock ingen stress att köpa något. OLED verkar vara lite utanför min prisrange

Liknande, lite bättre? https://www.elgiganten.se/product/tv-bild/tv/22879/samsung-65...

Orkar du vänta tre månader? Det lär säkert vara väldigt vettiga priser under black friday. Då lär du säkert kunna komma ikapp med en OLED.

Permalänk
Medlem
Skrivet av farnebr1nk:

Orkar du vänta tre månader? Det lär säkert vara väldigt vettiga priser under black friday. Då lär du säkert kunna komma ikapp med en OLED.

Det kan vi så bra erbjudanden alltså? Då håller jag nog ut tills dess. Tackar

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Beror på butiken och säljaren, Östersund sa max 1/kund .

Var lite mindre en jag trodde men priset är oslagbart

Jag fick hela lagret, han sade att det egentligen inte skulle gå men eftersom att de skrev max en per kund efter att jag lagt ordern och jag även fått ett mail som bekräftade att jag kunde hämta upp varorna så var de mina om jag ville

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Von_OttO:

Musmatta HyperX FURYS Speed 9kr/st https://www.teknikmagasinet.se/produkter/gaming-data/gamingti...
inhandlade själv 2st

Finns fortfarande kvar i t-centralen i sthlm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av da-li:

Copy-paste-ar ett tidigare inlägg om PS Auction med några ändringar ...

Den som skrev att det här är en konkursutförsäljning verkar inte ha tittat på sidan.
Många (kanske alla, jag har inte kollat) av artiklarna är tydligt märkta med
”OBS: Denna produkt är en retur/ångerrätt från en större elektronikkedja. Originalemballaget är brutet eller saknas helt och har blivit ersatt.”
Vågar man gissa att de kommer från Netonnet i närliggande Borås?

PS Auction är duktiga på att sälja saker dyrt genom att sälja utan moms, lägga på relativt höga serviceavgifter utan moms och ta bra betalt för frakten. Ibland lockar de med fri frakt men har då i stället höjt serviceavgiften med motsvarande belopp. Detta gör sammantaget att billigare saker inte alltid blir så billiga som de ser ut att vara …
Jag har mer än en gång sett dem lyckas sälja begagnade saker utan någon som helst garanti till priser som ligger mycket nära eller till och med över normala marknadspriser!
Och, som vanligt när det gäller auktioner, är det lätt att dras med i ett budkrig och betala mer än man tänkt sig från början.

Ett bra exempel på att de som bjuder inte tänker på alla extrakostnader samt att priserna är exklusive moms är de båda högtalare (Harman Kardon Onyx Studio 4) som finns bland varorna, och som just nu går att köpa för 1 190 kronor med fri frakt enligt Prisjakt.
Det högsta budet på dessa högtalare är redan 800 kronor (per styck). Det låter ju inte dumt, men den som vinner auktionen får dessutom betala en serviceavgift på 100 kronor. Sedan tillkommer moms på allt samt frakt. Om detta förblir det högsta budet får köparen betala 900 kronor plus moms, vilket blir 1 125 kronor. Sedan tillkommer frakten och den kostar troligen minst en hundring.
Det blir alltså över 1 200 kronor för en vara som inte är ny och som kommer att vara krångligare att reklamera än normalt vid eventuella senare fel. Och, som faktiskt kan köpas ny och med full garanti från en välkänd ÅF (Cdon) för 1 190 kr inklusive frakt …

Inget sägs heller om varför varorna, till exempel en bildskärm, har returnerats. Är jag den enda som tror att många nog väljer att utnyttja öppet köp i stället för att reklamera en skärm som har någon form av pixelfel …?

Det går helt klart att göra fynd på PS Auction, till exempel om man lägger det första budet på en del billigare saker och inte blir överbjuden eller om man hittar den där saken man verkligen har tänkt köpa ändå.

Jag vet inte vad ni andra tycker, men ett auktionsfynd är i mina ögon en produkt som landar minst 30–40 procent under ordinariepriset och självklart är felfri.

Nu är båda Harman Kardon Onyx Studio 4 på PS Auctions auktion uppe i budet 1 000 kronor per styck. Om detta förblir det högsta budet får köparna betala 1 100 kronor inklusive serviceavgiften på 100 kronor. Sedan tillkommer moms på allt.
Det innebär att varje högtalare kommer att kosta 1 375 kr!
Det är bara att lyfta på hatten och erkänna att folket på PS Auction är grymt skickliga när samma produkt samtidigt kan köpas ny och med full garanti från Cdon för 1 190 kr eller Komplett för 1 290 kr inklusive frakt!

Hade missat att det var fri frakt den här gången. Korrigerat!
Permalänk
Medlem

@frong: Förra året var inte priserna på 65" OLED i närheten av de 9000 kr du skulle betala för Samsungen. Billigaste jag kan minnas att jag såg runt den tiden var LG 55" OLED för 9999 kr när någon butik (Mediamarkt?) öppnade ny butik i Stockholmsområdet (Täby?). Billigaste 65" OLED verkar ligga på drygt 19k nu. Skulle kanske inte sätta mitt liv på det, men kan nästan lova att de inte kommer falla till ens i närheten av 10k. 55"-varianterna kommer kanske trilla ner kring de nivåerna. Men det var inte mycket värt att nämna på OLED-fronten förra BF så vitt jag kan minnas.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choffe:

@frong: Förra året var inte priserna på 65" OLED i närheten av de 9000 kr du skulle betala för Samsungen. Billigaste jag kan minnas att jag såg runt den tiden var LG 55" OLED för 9999 kr när någon butik (Mediamarkt?) öppnade ny butik i Stockholmsområdet (Täby?). Billigaste 65" OLED verkar ligga på drygt 19k nu. Skulle kanske inte sätta mitt liv på det, men kan nästan lova att de inte kommer falla till ens i närheten av 10k. 55"-varianterna kommer kanske trilla ner kring de nivåerna. Men det var inte mycket värt att nämna på OLED-fronten förra BF så vitt jag kan minnas.

Kan nog tänka mig att gå upp till kring 14-15k för en OLED. Har en TV, så det är ingen stress med en ny. Dock är den alldeles för liten så det kliar ändå i köpfingrarna... Har läst laxpuddings guider men tycker ändå det är svårt att veta hur 'bra' alla olika apparater är. Kanske bäst att gå till butik och kolla helt enkelt.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Försäljning görs i Marknaden, ingen annanstans.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choffe:

@frong: Förra året var inte priserna på 65" OLED i närheten av de 9000 kr du skulle betala för Samsungen. Billigaste jag kan minnas att jag såg runt den tiden var LG 55" OLED för 9999 kr när någon butik (Mediamarkt?) öppnade ny butik i Stockholmsområdet (Täby?). Billigaste 65" OLED verkar ligga på drygt 19k nu. Skulle kanske inte sätta mitt liv på det, men kan nästan lova att de inte kommer falla till ens i närheten av 10k. 55"-varianterna kommer kanske trilla ner kring de nivåerna. Men det var inte mycket värt att nämna på OLED-fronten förra BF så vitt jag kan minnas.

Skrivet av frong:

Kan nog tänka mig att gå upp till kring 14-15k för en OLED. Har en TV, så det är ingen stress med en ny. Dock är den alldeles för liten så det kliar ändå i köpfingrarna... Har läst laxpuddings guider men tycker ändå det är svårt att veta hur 'bra' alla olika apparater är. Kanske bäst att gå till butik och kolla helt enkelt.

Här såldes en 65" oled för 15k billigare än så blir det nog inte under BF.
Är själv jäkligt sugen på en men frugan tycker 65 är för stort :s
https://annons.elgiganten.se/invigning/?fbclid=IwAR2zPy-cgDde...

Visa signatur

Blank

Permalänk
Skrivet av anon36896:

Nu är båda Harman Kardon Onyx Studio 4 på PS Auctions auktion uppe i budet 1 000 kronor per styck. Om detta förblir det högsta budet får köparna betala 1 100 kronor inklusive serviceavgiften på 100 kronor. Sedan tillkommer moms på allt samt frakt.
Det innebär att varje högtalare kommer att kosta 1 375 kr plus frakt!
Det är bara att lyfta på hatten och erkänna att folket på PS Auction är grymt skickliga när samma produkt samtidigt kan köpas ny och med full garanti från Cdon för 1 190 kr eller Komplett för 1 290 kr inklusive frakt!

Det står att det är fri frakt inom Sverige så den till kommer inte. Övrigt håller jag med dig. Helt otroligt att folk inte kollar upp vad sakerna kostar som de budar på.

Själv var jag intresserad av någon ny skärm men nu börjar priserna på PG279Q skärma vara nära 5000 med alla avgifter och jag känner nog att det är ett för högt pris för något som du inte ens vet om de fungerar. Känns som att de garaterat är döda pixlar på dessa skärmar därav att de är returnerade till kedjan som PS auktionerar ut åt.
Om jag förstår PS så kan du i för sig ångra köpet i 14 dagar som privat person då distansavtalslagen gäller. Men de tar ändå ut service avgiften och misstänker att du får stå för returkostnaden.

Ingen aning vad en sådan skärm kostar begagnad men känner själv att jag köper nog då hellre en begagnad där jag kan möta upp och ser skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bruna Baronen:

Det står att det är fri frakt inom Sverige så den till kommer inte. Övrigt håller jag med dig. Helt otroligt att folk inte kollar upp vad sakerna kostar som de budar på.

Själv var jag intresserad av någon ny skärm men nu börjar priserna på PG279Q skärma vara nära 5000 med alla avgifter och jag känner nog att det är ett för högt pris för något som du inte ens vet om de fungerar. Känns som att de garaterat är döda pixlar på dessa skärmar därav att de är returnerade till kedjan som PS auktionerar ut åt.
Om jag förstår PS så kan du i för sig ångra köpet i 14 dagar som privat person då distansavtalslagen gäller. Men de tar ändå ut service avgiften och misstänker att du får stå för returkostnaden.

Ingen aning vad en sådan skärm kostar begagnad men känner själv att jag köper nog då hellre en begagnad där jag kan möta upp och ser skärmen.

Med tanke på att de har Svive produkter så bör det ju vara returnerade produkter från antingen Webhallen eller Komplett? Webhallen har väl en kategori för fyndvaror och returer, har Komplett detsamma, eller är det deras returex som säljs?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Fan, drog till Inet på Ringön i dag och där var det ju ingen rea. Tänkte helt galet för jag visste inte ens att de fanns i Sisjön. Nån som varit där? Tänkte om de fortfarande har kvar de billiga RAM-kiten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Medlem

Ja Inet har bra rea i Sisjön-butiken. Själv så skulle jag vilja slå till på en 3700x för 3290 kr. Dock så bor jag i Västerås så det blir inget köp. Bra pris i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överklockad_gasklocka:

Fan, drog till Inet på Ringön i dag och där var det ju ingen rea. Tänkte helt galet för jag visste inte ens att de fanns i Sisjön. Nån som varit där? Tänkte om de fortfarande har kvar de billiga RAM-kiten.

Skickades från m.sweclockers.com

Deras lagersaldo uppdateras ganska frekvent så du hade kunnat kolla där. För en halvtimme sedan hade de 28 stycken, nu har de 19. Så de finns men knappast länge till.

Permalänk
Skrivet av Olsson80:

Med tanke på att de har Svive produkter så bör det ju vara returnerade produkter från antingen Webhallen eller Komplett? Webhallen har väl en kategori för fyndvaror och returer, har Komplett detsamma, eller är det deras returex som säljs?

Skickades från m.sweclockers.com

Komplett har ju en "outlet" flik, vet inte om det är deras variant av "fyndhörna"

Permalänk
Medlem

Microsoft Office 365 Personal (Nedladdning)

Hur är det, kan man koppla den till egen domän (för visst ingår åtminstone adfree outlook i den?), eller måste man ha business-verionerna för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OJJE:

Microsoft Office 365 Personal (Nedladdning)
299 kr

https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/programva...

Tips. Jag brukar köpa på mig ett par och du kan registrera upp till 5 st Office-nycklar på ditt microsoft-konto, vilket blir 5 år. Min prenumeration går ut 2023.

Om man lägger till en Home-nyckel (t ex 4 Personal + 1 Home) så uppgraderas dessutom hela prenumerationen till Home.