Permalänk
Hedersmedlem

Bluetooth tangentbord till surfplatta

Hej Sweclockersfolk!

Jo, jag har en surfplatta (ASUS transformer TF300T) och är nu på jakt efter ett tangentbord till den.
Jag har inte så bra koll på vad som går ihop med vad.
Har hört att det kan vara strul då vissa saker går på bluetooth men ändå inte fungerar utan deras dongel.

Går det att få loss datormus alt. styrdon på bordet är det guld.
Har kollat på logitech dinovo edge. Fungerar säkert men vill ändå kolla om någon annan har tips.

Viktig notis:
Jag kräver ett "fullsize" bord. Därav går "tillhörande" bord bort direkt. Skippa gärna sånna där små skitbord också.

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Fick du reda på om man kunde använda "vilket bord som helst"?
Funderar på att köpa en till tjejjen för att ersätta hennes gamla bärbara, men jag vet att hon kommer vilja ha ett tangentbord, och priset med dockan var lite väl häftigt för våran livssituation just nu

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90