To the Moon - Någon mer?

Permalänk
Medlem

To the Moon - Någon mer?

Hej allesammans!

Jag tänkte bara kolla ifall det var någon mer som spelat detta episka spel från Freebird Games?

To the Moon
Trailer

Jag slutförde precis spelet, och jag måste säga att det var bland det bästa jag varit med om på sistone.

Åsikter, information och vidare diskussion kring spelet är väldigt välkomnat

Genre: Indie Adventure Game

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Mycket mycket bra spel, vill man ha en galet bra story så ska man lätt köra igenom det här! Problemet med denna typ av spel är att de är ganska svåra att diskutera, man vill ju inte spoila lixom.

Inga tips på liknande spel?

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derivator:

Mycket mycket bra spel, vill man ha en galet bra story så ska man lätt köra igenom det här! Problemet med denna typ av spel är att de är ganska svåra att diskutera, man vill ju inte spoila lixom.

Inga tips på liknande spel?

Det har du iofs rätt i. Men jag fann spelet så bra, att det skulle vara synd om det bara föll i glömska

Soundtracket till spelet är nog bland det bästa jag hört i ett spel

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Skrivet av Deathdancer:

Men jag fann spelet så bra, att det skulle vara synd om det bara föll i glömska

Jo jag håller helt med! Men som tur är så kommer spelet släppas på steam snart (ryktas det om), så att fler kan avnjuta detta guldkorn Jag kommer i varje fall köpa det o spela igenom det igen!

Musiken är riktigt bra den med, ganska soft cover;

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derivator:

Jo jag håller helt med! Men som tur är så kommer spelet släppas på steam snart (ryktas det om), så att fler kan avnjuta detta guldkorn Jag kommer i varje fall köpa det o spela igenom det igen!

Musiken är riktigt bra den med, ganska soft cover;
https://www.youtube.com/watch?v=u4RK9iTV64Y

Ja den var verkligen inte fel Är ett stort fan av "For River" som Johnny spelar Hoppas verkligen att det kommer fler sådana här spel ^^

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

Hej allesammans!

Jag tänkte bara kolla ifall det var någon mer som spelat detta episka spel från Freebird Games?

To the Moon
Trailer

http://zapp2.staticworld.net/reviews/graphics/products/upload...

Jag slutförde precis spelet, och jag måste säga att det var bland det bästa jag varit med om på sistone.

Åsikter, information och vidare diskussion kring spelet är väldigt välkomnat

Genre: Indie Adventure Game

Ser intressant ut. Ska nog ta o testa de Tack för tipset! Återkommer med åsikter

Permalänk

http://www.joystiq.com/2012/09/02/to-the-moon-hits-steam-sept...

Då var det snart dags för en steamrelease!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE