Orcs Must Die! 2 - co-op någon?

Permalänk
Hedersmedlem

Orcs Must Die! 2 - co-op någon?

Det förvånar mig att det inte finns någon tråd ens om föregångaren till detta underbara spel!

För er som inte känner till spelen så är det en dunderskön blandning mellan tredjepersons-pangare och tower defense. Rekommenderas!

Men till saken - någon som är sugen på att köra lite co-op? Det är tyvärr inte många IRL-kompisar som har insett storheten i detta spel (än)! Hoppa in på SweC:s Mumble-server om du vill lira! Först till kvarn! Om vi blir många kan vi ju dela upp oss - the more the merrier!

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Det förvånar mig att det inte finns någon tråd ens om föregångaren till detta underbara spel!

För er som inte känner till spelen så är det en dunderskön blandning mellan tredjepersons-pangare och tower defense. Rekommenderas!

Men till saken - någon som är sugen på att köra lite co-op? Det är tyvärr inte många IRL-kompisar som har insett storheten i detta spel (än)! Hoppa in på SweC:s Mumble-server om du vill lira! Först till kvarn! Om vi blir många kan vi ju dela upp oss - the more the merrier!

Orcs must die 2 är grymt roligt! Till och med bättre än 1an nu med Co-op! Kanske ramlar in på mumblen, vem vet

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Hzup:

Orcs must die 2 är grymt roligt! Till och med bättre än 1an nu med Co-op! Kanske ramlar in på mumblen, vem vet

Jag har spelat ungefär hälften av tvåan solo nu. Det är helt klart riktigt bra, även om jag tycker att banorna känns som att de är mer anpassade för co-op än att köra solo. Väldigt välkommet med mer valfrihet, fler uppgraderingar, endless mode och co-op.

Permalänk
Medlem

Mumble *grumble*

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Hedersmedlem

Jag ger mig för i kväll. Om någon är sugen på att spela någon annan kväll - PM:a mig!

Permalänk
Skrivet av widL:

Jag ger mig för i kväll. Om någon är sugen på att spela någon annan kväll - PM:a mig!

Har försökt få tag på dig adda "massim" på Steam!

Permalänk
Medlem

Lirat till 3e sista banan. Är lätt med å lirar Co-Op. Vilken kanal på mumble? Har reggat å så på mumble men kommer ej in på någon kanal.

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på att lira med någon! Släng iväg ett PM!

Permalänk
Medlem

Något off topic men någon som vet om man kan spela 2st split screen?

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Medlem

Never mind

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på Finale nightmare Co op ?
Enda mapen jag inte har 5skulls på (trots att jag testat flera youtube guides)
Lägg till NaZ i Steam om ni vill lira OMD2 generellt.

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk

Lägg till mig också!
Har förvisso bara ~6k kills

Skicka PM för steam-konto.

Permalänk

Orcs Must Die 2 är ett jäkligt roligt spel! En sak jag saknar dock är ett banbyggarverktyg så att man kunnat få tag i fler kartor till spelet och även snickrat ihop egna. Det hade inte gjort direkt ont om man fått lite mer pengar när man lirar Endless också då jag tycker att man får ganska snålt med pengar!

Permalänk
Medlem

Någon som är på lite co-op? Har precis börjat, och känner att co-op skulle vara mycket roligare. PMa mig om du är sugen.

Permalänk

Bumpar denna!