Itunes appen försvunnen

Permalänk

nej precis där är ju liksom mycket plats. tycker de är jävligt konstigt att den inte vill komma tillbaka, man tycker ju att den borde göra det när man återställer den även om man återställer med säkerhetskopia

Permalänk
Medlem

Det finns ingen app som heter "iTunes" för iPhone, appen heter "Musik" och om du inte hittar den så kan du gå till vänstraste skärmen och skriva in "Musik" i sökfältet.

Edit: Jaha, iTunes-Store-appen. Den heter visst "iTunes" ja. Men pröva sök på den, som jag skrev ovan.

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Skrivet av Cindori:

Det finns ingen app som heter "iTunes" för iPhone, appen heter "Musik" och om du inte hittar den så kan du gå till vänstraste skärmen och skriva in "Musik" i sökfältet.

Det finns visst en app som heter iTunes!
Den kommer ju liksom fram när ja återställer iPhonen till helt ny!

Permalänk
Medlem

Se editat inlägg.

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk

Som jag skrevit i tidigare inlägg så finns den inte någonstans på iphonen

Permalänk

Du har inte råkat stänga av den i inställningar under begränsningar?? Bara en tanke jag fick.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Skrivet av hjorten66:

Du har inte råkat stänga av den i inställningar under begränsningar?? Bara en tanke jag fick.

Amen för helvete xD hur fan har ja lyckats stänga av den där? hahaha fan helt sjukt detta, sånt problem för en sån simpel sak! jag är dig evigt tacksam hjorten66! att de kunde vara så enkelt! haha men ja tackar!

Permalänk
Skrivet av PrOxY_1337:

Amen för helvete xD hur fan har ja lyckats stänga av den där? hahaha fan helt sjukt detta, sånt problem för en sån simpel sak! jag är dig evigt tacksam hjorten66! att de kunde vara så enkelt! haha men ja tackar!

Va bra att det var så simpelt hehe.. Det var bara kul att hjälpa till..

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk

hahaha ja exakt! Tack för hjälpen!

Permalänk

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate