Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lagers:

Denna uppdateras inte längre, så du får gå över till temat som @Soitora gör. Om du kör genom Stylus kan du konfigurera den också, men går att köra genom Better Sweclockers också.

Den hittar du på SweClockers Dark - Ett modernt mörkt tema

Jo, är just Better Sweclockers jag använder, så bytte...

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja se lite mörkare tema, men absolut inte mörk, som svart bakgrund och vit text.

Visa signatur

[FD R5]--- [B550-E Strix] ---[Ryzen 5900X]--- [Noctua NH-U14S]---[RTX 3080 TUF OC]---[Corsair RM850X V2]---[WD SN850x 1TB]---[TridentZ 2x8gb 3800mhz CL16]---[Predator XB271HU]---[HyperX Cloud Alpha]---[Steelseries Rival]---[Logitech G710 ]----> Win10

Permalänk

Snälla! Mina ögon. Och mitt batteri. Lägg till detta i inställningarna, det är inte 2009 längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veizelman:

Snälla! Mina ögon. Och mitt batteri. Lägg till detta i inställningarna, det är inte 2009 längre.

BetterSweclockers har ju mörkt tema inbyggt.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

BetterSweclockers har ju mörkt tema inbyggt.

Ugh, är för lat. Lägger mig på soffan och väntar istället. Man kan ju köra solglajjor dessutom.

Permalänk
Medlem

Tyvärr väldigt få websidor som lyckats anpassa sig till 2021. Men visst blir man besviken när favoriten Sweclockers inte löser det. Jag har valt bort sidor av mindre anledningar. Antar att man inte prioriterar att betala en utvecklare som har förmågan att fixa mörkt tema