Permalänk
Medlem

Förslag på inköp.

Hej alla sweclockare jag skulle behöva lite köpråd av er gällande just kringutrustning!

Det kan vara vad som helst men det måste komma från maxfps eftersom jag fått en tillgodo check därifrån.

Lite saker jag redan har:
Tangentbord: Razer lycosa, jag är ganska nöjd med det så tangentbord behöver jag ej köpa ett nytt.
Mus: Mionix Naos 5000, nyköpt mus som är en riktigt bra, så mus behöver jag inte.
Högtalare: Ett billigt 5.1 system från Netonet. Ljudet är otroligt bra och duger för mig så inga högtalare.
Headset: Seelseries siberia v2. Headsetet funkar ganska bra förutom att ljudet är olika högt i de olika lurarna så kanske nytt headset?
Mobilhörlurar: Apples hörlurar som man får med till iphone. Jag lyssnar en hel del på musik, så ett par schyssta inear hörlurar kanske vore något?

Ni får föreslå vad ni vill!

Budget: Runt 1000 kronor

Visa signatur

\\ i7 6700k @ 4.5 Ghz \\ GTX 1080 @ 2000/14000 \\ 16gb 3000 mhz ram \\ Z170A-G45 Gaming MSI \\ Intel 600p 256gb m.2 nvme\\ intel 520 ssd 480gb \\ ADATA SP550 120gb \\ WD 3tb hdd \\ 2 st 1tb hdd (Seagate + WD) \\ ENTHOO EVOLV ATX GLASS \\ Fractal Design Newton R3 1000W \\

[img]http://valid.x86.fr/cache/banner/7vlpqw-4.png[/img]