Hur många ggr Kan man använda cd-keyN???

Permalänk

Hur många ggr Kan man använda cd-keyN???

Hejsan, är så att jag totalt glömt bort mitt lösenord och msn mailen jag skapade för mitt BF3 konto, och undrar om det är någon som har koll på hur många gånger man kan använda produkt koden?? För som sista utväg blir det väll att göra ett nytt acc.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Det ska nog inte gå att använda till ett nytt konto. För du menar att skapa ett nytt origin konto och installera BF3 med din kod igen? Men det är ingen hemlig fråga eller något sånt? Annars kanske du kan kontakta kuntjänst och visa nyckeln tror det fungerar på steam.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

TYDLIGEN BARA EN GÅNG.............. Hittade support nummer....

Telefon: +46 844 68 00 04 EA support

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

jag har ett liknande problem, under betan skapade jag en skit mail i hopp om att bf3 skulle släppas på steam och köpa via den vägen. Nu blev det inte så och när jag aktiverade spelet så aktiverades det till den mailen. Jag har letat igenom deras sida för att kunna ändra mailadressen men hittade inget. mailade tillslut supporten (den 28/10) men har fortfarande inte fått något svar

Visa signatur

Desktop: R7 3700X | 32GB RAM | 4 TB SSD | RTX 3080 TI | Define R5
Laptop: Razer Blade 15 Base 2020
Mobil: Iphone 13 Pro
konsol: PS4 slim 1TB

Permalänk
Medlem

Eller så lär ni er att hålla koll på lösenord och gör aldrig en "skit mail"!!!!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakkes:

Eller så lär ni er att hålla koll på lösenord och gör aldrig en "skit mail"!!!!

Varför inte? Jag har det till det mesta jag registrerar mig på dock ser jag till att komma ihåg det också. Jag vill ju inte ha en massa reklam till min vanliga mail

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

En skräpmail och en "vanlig" funkar väl utmärkt?

Precis. Problem förebyggt.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Varför inte? Jag har det till det mesta jag registrerar mig på dock ser jag till att komma ihåg det också. Jag vill ju inte ha en massa reklam till min vanliga mail

Jag har en mail för mig själv och sen en till hemsidor, personer jag inte känner osv... Du kan alltid ta bort nyhetsbrev osv, eller så kan du sortera bort det.

Visa signatur

Citera för svar