MW3 har nu läckt ut på nätet!

Permalänk
Medlem

MW3 har nu läckt ut på nätet!

*bort*
Filen är nästan 14GB.

Informationen i sig bryter inte mot reglerna, men däremot får jag inte underlätta piratkopiering eller länka, så mer än så säger jag inte. Men det går bra att diskutera fenomenet.

Min spontana reaktion var:

WHAAAAAAAAAT!? Redan?

Jag betalar för mina spel. Hur kul är det med SP på den här typen av spel ändå?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Skrivet av Fredag:

*bort*
Filen är nästan 14GB.

Informationen i sig bryter inte mot reglerna, men däremot får jag inte underlätta piratkopiering eller länka, så mer än så säger jag inte. Men det går bra att diskutera fenomenet.

Min spontana reaktion var:

WHAAAAAAAAAT!? Redan?

Jag betalar för mina spel. Hur kul är det med SP på den här typen av spel ändå?

inte säkert det är äkta

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

*bort*
Filen är nästan 14GB.

Informationen i sig bryter inte mot reglerna, men däremot får jag inte underlätta piratkopiering eller länka, så mer än så säger jag inte. Men det går bra att diskutera fenomenet.

Min spontana reaktion var:

WHAAAAAAAAAT!? Redan?

Jag betalar för mina spel. Hur kul är det med SP på den här typen av spel ändå?

SP-delen är det enda jag brytt mig om sen MW2 då efter MW1 så har multiplayern blivit såpass extremt kass.

Skrivet av martin_opell:

inte säkert det är äkta

Jo, det är äkta.

Tror dessutom att denna tråd bryter mot regel 7. "Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna."

Permalänk
Geeks
SweClockers

Det går bra att diskutera läckan, men allt som har med piratkopian i sig att göra, exempelvis releasenamn, crackar, var det går att ladda ned osv. faller under §7.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Grymt tråkigt att det släpps innan :/
Dock så kmr jag inte förbeställa det, men om det är roligt köper jag det sen.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Activision har kört den serien i botten.

Permalänk

Det är bara en Clone DVD sist jag kollade och den har varit läkt ett tag,

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk

palla bry. spelet kommer ändå suga,

BF3 <3

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

SP kommer säkert vara bättre än BF3 det förstår alla som faktiskt inte är fanboys. Men MP kommer inte komma nära BF3.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd

Inte så konstigt, flera stycken skivor som ska cirkulera runt i polen, österrike och resten av europa för tryckning och testning.

Permalänk
Medlem

Ah just like the good old days @ sweclockers Då va de fanboy krig mellan ATI och Nvidia, 2011 skriver vi in "BF3 vs MW3"... Don't forget mine is bigger then yours

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

SP kommer säkert vara bättre än BF3 det förstår alla som faktiskt inte är fanboys. Men MP kommer inte komma nära BF3.

Hoppas det då jag inte gillar BF3...Vill ha Cod-känlsa...inte BF -känsla i MW3:)

Edit: Snozan...spelar du Black Ops? I så fall vilka servrar?

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Kotaku skrev ett reportage om att en kopia blev stulen från produktionen och senare började läcka ut. Så otroligt tråkigt att det alltid ska finnas folk som vill förstöra.

OffTopic; Varför envisas med att dra in diskussionen "BF3 vs MW3" trots att denna tråden inte handlar ett dyft om det? Om man inte har något vettigt att säga är det bättre att inte säga något alls.

Skrivet av Arne-Mohammed:

palla bry. spelet kommer ändå suga,

BF3 <3

Visa signatur

i9 9900K @5GHz | Corsair H100X | ASUS Z390-F | EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra 10GB | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz | Corsair RM850x
Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung SSD 850 EVO 250GB | 2x 1TB HDD
Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Hoppas det då jag inte gillar BF3...Vill ha Cod-känlsa...inte BF -känsla i MW3:)

Edit: Snozan...spelar du Black Ops? I så fall vilka servrar?

Japp snozan spelar Black ops Fast inte lika mycke nu som förr. Gick tillbaka till COD4. Servrar, jadu Ge mej nån dag så ska ja kolla upp de. Inte hunnit installera vare sej black ops eller cod 4 på denna datorn, har varit så mycke annat Men jag heter "swedEy!" på steam.

Btw en riktig Codare måste ju ha en sån här http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=4315

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

SP kommer säkert vara bättre än BF3 det förstår alla som faktiskt inte är fanboys. Men MP kommer inte komma nära BF3.

Smaken är ju som baken. Kan tänka mig att halva gamercommunityt Inte håller med dig. Därbland jag som tycker att BF3 är "bättre" i både SP o MP.

Även om jag skulle vilja (vilken kanske är fallet) skulle jag ALDRIG spendera fullt pris för ett dlc-pack! Samma spel.. nya banor. Hoppas gör som jag så kankse dom lär sig till nästa gång.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Skrivet av snozan:

Japp snozan spelar Black ops Fast inte lika mycke nu som förr. Gick tillbaka till COD4. Servrar, jadu Ge mej nån dag så ska ja kolla upp de. Inte hunnit installera vare sej black ops eller cod 4 på denna datorn, har varit så mycke annat Men jag heter "swedEy!" på steam.

Btw en riktig Codare måste ju ha en sån här http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=4315

Nice!...något för kalla dagar:) Jag spelar mest på en dansk server som bara kör ARRAY 24/7 (12 spelare)...eller UGN... en Londonserver.
På Black Ops heter jag Viking den Asgrymma...på Cod4 spelar jag mest ett mod (MW2) hos en clan som heter BHC...Black Hawk clan...där heter jag Viking och grabben heter sonofviking...har du testat det moddet på cod4?

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

trevligt trevligt, detta bör ses över :D:D

tack för informationen

Permalänk
Medlem

samma här, har lirat alla cod spel single player väldigt genomarbetad och bra SP men MP är bara CS 2.0 där headshots o reaktioner är allt som räknas.. buhu

Permalänk

Tråkigt att de inte kommer med något nytt Känns som att de bara försöker få ut de sista pengarna innan serien dör...
Den är alltså 14gb? Vad är det som tar upp så mycket plats? Både mw och mw2 tar upp ungefär 6,5gb var på min hårddisk...

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Tråkigt att de inte kommer med något nytt Känns som att de bara försöker få ut de sista pengarna innan serien dör...
Den är alltså 14gb? Vad är det som tar upp så mycket plats? Både mw och mw2 tar upp ungefär 6,5gb var på min hårddisk...

säkert en väldigt bra Single player kampanj! för dom har väl förstått att de flesta riktiga cod spelare fortfarande sitter och lirar mw1 eller mw2 multiplayer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

Kotaku skrev ett reportage om att en kopia blev stulen från produktionen och senare började läcka ut. Så otroligt tråkigt att det alltid ska finnas folk som vill förstöra.

OffTopic; Varför envisas med att dra in diskussionen "BF3 vs MW3" trots att denna tråden inte handlar ett dyft om det? Om man inte har något vettigt att säga är det bättre att inte säga något alls.

Han skrev ju bara "BF3 <3".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

Han skrev ju bara "BF3 <3".

Nej, han skrev först "palla bry. spelet kommer ändå suga,".

Det är ju fruktansvärt onödigt att gå in på en del av ett forum som handlar om CoD och kommentera att det suger när det är en tråd som inte ens handlar om något av dess slag. Det är ju som att vara vegeterian och gå till köttdisken och säga att dom suger för att dom inte säljer något vegetariskt.

Visa signatur

i9 9900K @5GHz | Corsair H100X | ASUS Z390-F | EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra 10GB | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz | Corsair RM850x
Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung SSD 850 EVO 250GB | 2x 1TB HDD
Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Nice!...något för kalla dagar:) Jag spelar mest på en dansk server som bara kör ARRAY 24/7 (12 spelare)...eller UGN... en Londonserver.
På Black Ops heter jag Viking den Asgrymma...på Cod4 spelar jag mest ett mod (MW2) hos en clan som heter BHC...Black Hawk clan...där heter jag Viking och grabben heter sonofviking...har du testat det moddet på cod4?

Jo prova moden lite snabbt en gång, va fullt upptagen med MW2 då Terminal love it! Efter vi (sambon å jag) köpte ny router gick de inte att lira MW2 mer, vet i fasen hur man fixar de. Gör inget dock, endast en hel drös med hackers som utnyttjar Host systemet

Heter bara "snozan" i alla spel (vissa fall "swedey" som hänger kvar efter 8 år med RtCW).

Black ops kändes ganska "platt". Trista banor å förhållande vis kass grafik (hoppa över World at war). Blir de en kombo av black ops server system + MW2 grafik så kommer detta bli kanon!

Förstår inte alla som hakar upp sej på att de är en exakt kopia av spelet innan med ny textur å nya banor. Ja menar Crossfire.nu comunity har gjort en petition till Activision/ID software att de ska fräscha upp RtCW (som kom ut 2001). Banorna där är överspelade till tusen, men med lite nya banor kan spelet få en nytändning å puffa på i 10 år till. "Don't fix what ain't broken"

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

SP kommer säkert vara bättre än BF3 det förstår alla som faktiskt inte är fanboys. Men MP kommer inte komma nära BF3.

Själv tycker jag att SP i BF3 var väldigt roligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Nice!...något för kalla dagar:) Jag spelar mest på en dansk server som bara kör ARRAY 24/7 (12 spelare)...eller UGN... en Londonserver.
På Black Ops heter jag Viking den Asgrymma...på Cod4 spelar jag mest ett mod (MW2) hos en clan som heter BHC...Black Hawk clan...där heter jag Viking och grabben heter sonofviking...har du testat det moddet på cod4?

Oh, håller UGN fortfarande bra klass? Minns att jag har spelat både CS, BF1942 och TF2 hos dem när det begav sig.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkapekka:

Själv tycker jag att SP i BF3 var väldigt roligt!

Jag också, lite linjär dock men det klarar jag mig med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Jag också, lite linjär dock men det klarar jag mig med!

Tillskillnad från COD då?

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Skrivet av ZaInT:

Oh, håller UGN fortfarande bra klass? Minns att jag har spelat både CS, BF1942 och TF2 hos dem när det begav sig.

Har idag skitbredband med Tele2 så ibland laggar det för mkt på UGN...men spelarna där är goa och bra...de har snart en BF3 server också...såg att de hade info om den igår när jag spelade Black Ops:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Har idag skitbredband med Tele2 så ibland laggar det för mkt på UGN...men spelarna där är goa och bra...de har snart en BF3 server också...såg att de hade info om den igår när jag spelade Black Ops:)

Det var just communityn och det faktum att det alltid var folk inne som gjorde dem så bra, så jag ska nog ge mig på det när de startar sin BF3-server.
Tack för infon

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fredag:

*bort*
Filen är nästan 14GB.

Informationen i sig bryter inte mot reglerna, men däremot får jag inte underlätta piratkopiering eller länka, så mer än så säger jag inte. Men det går bra att diskutera fenomenet.

Min spontana reaktion var:

WHAAAAAAAAAT!? Redan?

Jag betalar för mina spel. Hur kul är det med SP på den här typen av spel ändå?

Förmodligen bara att installera och köra! Dom betalande kunderna är dom som får lida i form av konto ,aktivering och åter aktivering och sen registrering.... JA ni fattar

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.