Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Ja du frågade på Bit-Tech med, Aquatuning har dom. Vet ej om dom finns i svart.

okej nice, skall kolla där då

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av KoSoVaR:

okej nice, skall kolla där då

Här har du massa: http://www.aquatuning.se/index.php/cat/c890_SATA-kablar.html

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Det ser riktigt fint ut. Keep it up.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av HerrGoreMann:

Det ser riktigt fint ut. Keep it up.

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar. Håller just nu på att prata med en till möjlig sponsor för att fixa dom sista smådetaljerna. Sen ska jag ta de till någon som kan hjälpa mig ta bättre foton av slutresultatet.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Sponsor nr 2!

Hallå igen!

Nu kommer sponsor nr 2. Aquatuning hjälper till med lite smått och gott som nya fötter, strömbrytare och lite fläktgaller. Kolla in deras sida vettja!

Kommer uppdatering på själva bygget så fort grejerna börjar ramla in.

/Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Halloj!

Varit ledig från jobbet idag så då har jag hunnit till 95% färdigställa detta projekt. Finns lite småsaker att fixa kanske. Lite ändringar kanske. Får se. Hur som helst, eftersom den är i princip färdig så har jag gjort ett galleri för slutbilderna. Lägger upp dom sista byggbilderna här.

Det jag gjort idag var att byta till mindre fötter efter tips av jocke92. Blev lite stilrenare med mindre. Har sleevat, kopplat in reset och powerswitch och LCDn. Rengjort allting och satt ihop allt. La även till två små fläktar för att få lite luftflöde runt hårddiskarna så dom klarar att vara igång ett tag.

Fick även ett litet paket från en av mina sponsorer, Aquatuning, med lite småsaker.

Nya fötter

Powerswitch

Lödde fast lite kablar till powerknappen. Sleevingen är ju inte perfekt men det är inget som syns ur lådan ändå. Vill bara ha vita kablar.

Bakplåten

Frontplåten

Lägger upp lite bilder på hur all kabeldragning blev.

Dessa små fläktar från Fractal Design får flåsa på lite på hårddiskarna.

Sen rengjordes allting och sattes ihop. Här är en sneakpeak så får ni kolla resten i galleriet.

Jag vill tacka LCDModkit för hjälp med LCDn. Behöver du en LCD till din dator är de dom du ska köpa av. Dom har allt du behöver, LCD, usb-moduler och hela kit. Dom är väldigt billig och frakten går väldigt fort även om dom kommer från Hongkong.

Vill också tacka Aquatuning för hjälp med strömbrytare och fötter. Kolla in deras sida med, dom har ju i princip allt man behöver för modding, vattenkylning, fläktar osv.

Kolla in galleriet och kommentera gärna!

Tack för mig
Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Proffsmoddare

Finished!

Hoj!

Köpte mig en bättre kamera av Jazid här på forumet och har börjat lära mig ta lite bättre bilder. Har uppdaterat galleriet med bättre bilder men lägger upp några här med. Färdiga resultatet av detta lilla HTPC-bygge. Blev väldigt nöjd och har fått bra respons från många olika sidor.

Då tackar jag för mig för denna gång. Har fler byggen på gång så kika gärna in dom!

MVH
Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Hallå igen!

Jag kan verkligen aldrig bli helt färdig med något av mina byggen känns de som. Hur som helst, jag sålde hårddiskarna jag hade i detta bygge och skaffade mig en 1TB 2.5" och SSD istället. Har även ett Asus E45M1-I Deluxe påväg som ska ge burken lite mera fart. Det jag har nu fungerar att titta film och lyssna musik med men är lite slö när man surfar. Så lite hårdvaru-uppgradering är på g.

Hur som helst, när jag bytte till endast 2.5" diskar så kände jag att jag ville göra en hårddiskhållare.

Jag ritade lite olika designer men de slutade med att de blev denna. Mätte ut och sågade ut i 4mm plexi med sticksågen. Lite vit färg på detta så.

Så här ser de ut i själva lådan.

Vad tycks?

Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Skrivet av C4B12:

Vad tycks?

Ser grymt trevligt ut, gillar ditt bygge
Men jag tror inte att den mekaniska disken tycker om att monteras snett som det är nu tyvärr :/

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Proffsmoddare

Bra jobbat! Stilrent byggt och inte massa "flashiga" färger. Sådant gillas! HDD hållaren var riktigt snygg!

Om jag skulle ge kritik så skulle jag nog tejpat de kablar du sleevade vita med vit eltejp då det är i princip omöjligt att få en sleeve som är nog tät! Dock småsaker!

Du bör vara riktigt nöjd!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Saandberg:

Ser grymt trevligt ut, gillar ditt bygge
Men jag tror inte att den mekaniska disken tycker om att monteras snett som det är nu tyvärr :/

/S

Tackar! Har kört mekaniska diskar förut så och de har aldrig varit ett problem vad jag vet.

Skrivet av Brodholm:

Bra jobbat! Stilrent byggt och inte massa "flashiga" färger. Sådant gillas! HDD hållaren var riktigt snygg!

Om jag skulle ge kritik så skulle jag nog tejpat de kablar du sleevade vita med vit eltejp då det är i princip omöjligt att få en sleeve som är nog tät! Dock småsaker!

Du bör vara riktigt nöjd!

Tackar! Gillar att hålla de stilrent. Jo nog hade jag kunnat gjort de, dock är jag egentligen inte så mycket för sleeve-trenden. Avskyr även att göra själva sleevandet så de blir inte direkt perfekt. Men jag är nöjd. Det är inget som syns när lådan är stängd så att säga.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Vad kan de här vara då? Inte så svårt gissat kanske.

HCP här på forumet tyckte jag skulle prova göra en hårddiskhållare med samma design som själva chassit, så varför inte. Detta är resultatet.

Vilken tycker ni blev bäst? jag kan inte riktigt bestämma mig.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Vad kan de här vara då? Inte så svårt gissat kanske.

http://img827.imageshack.us/img827/6397/img0745oh.jpg

HCP här på forumet tyckte jag skulle prova göra en hårddiskhållare med samma design som själva chassit, så varför inte. Detta är resultatet.

http://img841.imageshack.us/img841/1984/img0748mc.jpg

Vilken tycker ni blev bäst? jag kan inte riktigt bestämma mig.

Jag tror nästan på det första även om den andra var snygg också... om du tar den andra modellen och "sågar" ur sidorna och gör så den inte ser så bastant ut(man kan göra stilrena hål och former). Tror det hade gjort väldigt mycket men i nuläget är 1:an bäst för den har fler vinklar och former som drar ögat till sig

Visa signatur

Chassi: Fractal Design define R3 | Mobo: Asus P8Z68-V Pro Gen 3 | CPU: Intel Core I7 2600k
RAM: 4x4GB Corsair vengence 1600Mhz | GPU: Asus GTX560ti top 1024mb SSD: Intel 520 Series 120GB | Hårddisk: WD Blue 1TB | PSU: ModsXstram-pro 650w bronze | Övrigt: Luftkylning, 2 st 120mm Fractal design fläktar, 1 st Noctua 120mm fläkt, CPU fläkt (Intels orginal).

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av gs242:

Jag tror nästan på det första även om den andra var snygg också... om du tar den andra modellen och "sågar" ur sidorna och gör så den inte ser så bastant ut(man kan göra stilrena hål och former). Tror det hade gjort väldigt mycket men i nuläget är 1:an bäst för den har fler vinklar och former som drar ögat till sig

Jo visst den första har mer former och så men då är de ett chassi med runda mjuka former och sen en kantig hårddiskhållare.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Börjar bli en vana för mig att kapa plexi på kvällarna och göra hårddiskhållare...

Kapade ut två nya bitar av den andra designen, dock för tre hårddiskar denna gång. Slipade och fixade till alla kanter och målade såklart insidan vit. Kommer att bli denna designen jag kommer använda. Frågat runt på min facebook-sida, olika trådar osv, svaren jag fått är i princip 50/50. Känns dock som att den här andra passar bättre, samma mjuka former som själva chassit istället för en kantig design.

Andra designen revision 2:

Hur den ser ut innuti chassit.

Ser ut som en miniatyr av chassit haha.

Imorgon ska de göras strömkabel till hårddiskarna och sleeva den, förbereda så mycket som möjligt tills moderkortet kommer. Har nämligen fått reda på något väldigt roligt om detta bygge, dock säger jag inget än.

Hoppas ni gillar det!
Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Ser mycket mysigt ut!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Proffsmoddare

Sådär då har nya moderkortet kommit, ett fint litet Asus E45M1-I Deluxe. Utan i/o-plåt dock men handlade en från ebay. Hur som haver så blev jag tvungen att använda en picopsu på detta mobo så då fick de tas fram lite sleeves och krympslang. Nu får ni även se hur hårddiskhållaren ser ut in action.

Vad finns här inne mån tro?

Tittut!

Goodlooking cooler!

Vart nöjd med hårddiskhållaren, stämmer som överens med resten.

Funderar på om jag ska ha de så här eller köra ännu mer minimalistiskt och dölja alla kablar förutom sata. Vad tror ni?

MVH Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Oi

Dags för en uppdatering igen, antagligen en av dom sista. Detta började ju som ett litet sidoprojekt men växte sig bara större och större. Så jag har viljat lagt ner tid på varje liten detalj och nu är den 100% färdig. Sista jag ska göra är att ta mig tid att ta några bra resultat bilder.

Hur som helst, hade för mig jag läst här på forumet om ett tyg från Ikea som skulle fungera bra som fläktfilter, efter lite sökning så hittade jag tråden. Sarita heter de visst, köpte mig en meter för 39kr, inte illa. Har nämligen inte hittat något fläktfilter för 100mm fläktar så fick ju göra mig ett eget. Gjorde en enkel ram i plexiglas som jag sen lackade vitt. Limmade på tyget och fäste den under chassit.

En annan liten detalj jag ville göra var att snygga till baksidan på LCDn, gjorde de åter igen enkelt med plexiglas.

Plockade isär allting, rengjorde och satte ihop igen.

Så då var denna bygglogg i princip helt färdig, bara "final pictures" kvar. Har varit roligt och har fått väldigt mycket bra respons. Har en liten rolig sak att berätta senare oxå.

Tänkte ta mig tid att ta bilder imorgon, kanske ute i solen och snön. Så imorgonkväll kommer de förhoppningsvis upp några fina bilder.

Tack för mig!
Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Oi

Dags för en uppdatering igen, antagligen en av dom sista. Detta började ju som ett litet sidoprojekt men växte sig bara större och större. Så jag har viljat lagt ner tid på varje liten detalj och nu är den 100% färdig. Sista jag ska göra är att ta mig tid att ta några bra resultat bilder.

Hur som helst, hade för mig jag läst här på forumet om ett tyg från Ikea som skulle fungera bra som fläktfilter, efter lite sökning så hittade jag tråden. Sarita heter de visst, köpte mig en meter för 39kr, inte illa. Har nämligen inte hittat något fläktfilter för 100mm fläktar så fick ju göra mig ett eget. Gjorde en enkel ram i plexiglas som jag sen lackade vitt. Limmade på tyget och fäste den under chassit.

http://img708.imageshack.us/img708/5030/img0790bs.jpg

http://img208.imageshack.us/img208/1373/img0806q.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/2818/img0807mp.jpg

En annan liten detalj jag ville göra var att snygga till baksidan på LCDn, gjorde de åter igen enkelt med plexiglas.

http://img259.imageshack.us/img259/4946/img0791zz.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/6417/img0793nz.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/8929/img0792yt.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/2097/img0798sv.jpg

Plockade isär allting, rengjorde och satte ihop igen.

http://img191.imageshack.us/img191/8381/img0801iy.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/8549/img0802hm.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/5335/img0804mm.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/5412/img0805rm.jpg

Så då var denna bygglogg i princip helt färdig, bara "final pictures" kvar. Har varit roligt och har fått väldigt mycket bra respons. Har en liten rolig sak att berätta senare oxå.

Tänkte ta mig tid att ta bilder imorgon, kanske ute i solen och snön. Så imorgonkväll kommer de förhoppningsvis upp några fina bilder.

Tack för mig!
Johan Nyman

Mycket, mycket fint! Originellt, cleant, bra utfört! Tummen upp!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av HerrGoreMann:

Mycket, mycket fint! Originellt, cleant, bra utfört! Tummen upp!

Man tackar! Du kanske vill göra någon bakgrundsbild av några lite högupplösta bilder?

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Jahopp då är sista bilderna här. Hoppas ni har gillat denna logg lika mycket som jag. Är nöjd med bygget och nu är de färdigt, inga mer ändringar. Nu kan jag lägga mera tid på att göra färdigt Cold Winter så jag kommer tillbaka!

Tack till LCDModkit och Aquatuning för hjälp med vissa delar.

Jämförelse med en Colaburk

Ovanpå stereoförstärkaren, hifi-style

Kolla gärna in galleriet också och rösta.

Tack för alla kommentarer, hjälp och feedback. Ill be back!

Med vänliga hälsningar
Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge med mjuka former.

Var köpte du plexin du har till Chassit o vad fick du ge för de bitarna ?

/Homer

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Homer_S1:

Snyggt bygge med mjuka former.

Var köpte du plexin du har till Chassit o vad fick du ge för de bitarna ?

/Homer

Tackar!
Hittade dom så dom kostade gratis

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Hallådär!

Ni har kanske sett denna bygglogg tidigare, men varför uppdaterar jag då denna igen?

Ja detta projekt är en never ending story för mig, jag har bytt hårdvara i chassit många gånger och ändrat/lagt till olika saker. Hur som haver så har jag aldrig riktigt blivit helt nöjd, så nu börjar jag om för att uppnå det, jag vill kunna titta på bygget och känna att jag är helt nöjd. Istället för att skapa en ny bygglogg så fortsätter jag på denna gamla för att ni som inte sett innan lätt kan se hur jag byggde chassit från början, länkar alla uppdateringar längre ner i detta inlägg. Planen är att kasta in en AMD A10-7870K i denna lilla låda, med en sån kommer dock värmeproblem, så hur ska jag lösa detta? Hur ska jag kunna kyla bort 100W?

Jag kommer faktiskt att vattenkyla APUn, kommer att börja med en Corsair H75 för att längre fram göra en helt custom loop, tror ni det kommer att gå i detta lilla chassi? Häng med i loggen så får ni se!

Nya hårdvaran:

MB: Asrock FM2A88X-ITX+
CPU: AMD A10 7870K
RAM: Corsair Dominator Platinum 2x4GB 2400MHz
PSU: Streacom ST-NANO150
SSD: Corsair Force LS 120GB
FANS: 2x Prolimatech Ultra Sleek Vortex 12

Saker att göra:

  • Ny front och bakplåt i aluminium.

  • Sleeva den nya PSUn samt alla slags kablar jag kan hitta.

  • Såga upp större hål i botten för att få plats med 2x 120mm fläktar.

  • Installera Corsair H75.

  • Slipa alla kanter och polera.

  • Nya chassifötter.

  • Shroud för att täcka fula delar av moderkortet.

  • Custom loop?

Hoppas ni kommer följa denna logg och se hur det går för mig.

Med vänliga hälsningar,
Johan Nyman
Minimalistic PC

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Vad jag börjat göra är att kapa upp större hål i botten för att få plats med två stycken 120mm fläktar.

Jag maskerade hela botten och började mäta ut vart jag skulle kapa.

Detta hål borde ta in och ut luft tillräckligt.

Got dust?

Den vänstra fläkten kommer att blåsa ut varmluft och den högra kommer att blåsa in luft genom radiatorn, fick kapa lite i fläktramen för att få plats.

Just nu så kommer mitt fokus vara på mitt andra projekt, F4DE, för den har jag lite deadline på. Men så fort den är färdig kommer all min fokus ligga på att få till detta projekt så perfekt jag bara kan.

Med vänliga hälsningar
Johan Nyman
Minimalistic PC's

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Discokungen

Håhå! Trevlig sponsring, Johan! Det ska bli häftigt att se hur det här utvecklar sig!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Flamso:

Håhå! Trevlig sponsring, Johan! Det ska bli häftigt att se hur det här utvecklar sig!

Tack så mycket! Ska bli ett roligt projekt, är mycket motiverad!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

kvalitétsläsning, tack för treaten!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Grymt jobbat, ser fram emot att se resten!

Skickades från m.sweclockers.com