använda en extern HDD som en Fat32

Permalänk
Medlem

använda en extern HDD som en Fat32

ja nu undrar ni varför i helvete jag ska ha fat32 men jag har en portable dvd åt lilltjejen i bilen.
efter många om och men så fick jag över en 250gb till fat32 första hårdisken funkar galant i dvdn.
nu kommer vi till disk 2 denna disk går att läsa på datorn men ej i dvdn. vad tror ni skillnaden kan vara?
diskarna är av samma märke och samma sort (bara skalet som ska skilja)

konstig fråga men behöver fortfarande ett svar.

Permalänk
Medlem

yes ficklov att köra igång och testa runt lite själv men iaf.

man får lov att sätta disken smo MBR(om den inte gör det redan)
sen formatera som fat32 detta kan ej göras i win7s egna diskhantering så tanka hem något valfrit program och formatera som fat32 och waoala ni har en 250gb hårdisk till bilen:)

(ramzi är mitt inlogg också då jag inte mindes passet till denna på jobbet)

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av RamZi:

...konstig fråga men behöver fortfarande ett svar.

Skrivet av Ginta:

...

(ramzi är mitt inlogg också då jag inte mindes passet till denna på jobbet)

Det är inte tillåtet att ha två konton på Sweclockers. Annars var det bra att du postade ett svar på ditt problem, den biten uppskattas.

Citat:

§ 10 Användare
Användarkonton är personliga och får inte säljas eller överlåtas. En fysisk person får inte registrera mer än ett användarkonto och det är inte tillåtet att registrera ett nytt om det gamla blir avstängt. För att förebygga missbruk raderas inte användarkonton eller tillhörande uppgifter på begäran.

Det är möjligt att byta användarnamn genom att kontakta administratörerna.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers