De billigaste och mest sålda filmerna på CDON

Permalänk
Medlem

De billigaste och mest sålda filmerna på CDON

CDON är en fantastisk leverantör av filmer men jag är inte särskilt förtjust i utformningen av deras butik. Därför har jag byggt en ny tjänst som hämtar ut statistik och publicerar deras 50 mest sålda filmer, samt alla deras billigaste filmer vilket passar bra för er med rabattkoder.

Sajten går under namnet billiga filmer och förslag på förbättringar mottages tacksamt.

Är gränsen på 32 kr för hög? I dagsläget finns det en hel drös med filmer för 29 kr men sänker man till 28 kr så är det nästan bara enstaka avsnitt av TV-serier kvar.

Permalänk
Medlem

Bra jobbat!

Gränsen är lagom tycker jag, alternativt låta besökaren ställa in gräns (exempelvis tre val). Det skulle va trevligt om man kunde välja att bara visa enbart filmer i en viss genre.

Visa signatur

EPoX 8RDA+, XP2500+, 2x256Mb PC3200 (DualCh), Club3D 9800PRO, Seagate 7200.7 160Gb 8Mb Limited edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nordis:

Bra jobbat!

Gränsen är lagom tycker jag, alternativt låta besökaren ställa in gräns (exempelvis tre val). Det skulle va trevligt om man kunde välja att bara visa enbart filmer i en viss genre.

Tack för bra tips. Gillar tanken på justerbara filter så den idén ska jag klura vidare på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ducedo:

CDON är en fantastisk leverantör av filmer men jag är inte särskilt förtjust i utformningen av deras butik. Därför har jag byggt en ny tjänst som hämtar ut statistik och publicerar deras 50 mest sålda filmer, samt alla deras billigaste filmer vilket passar bra för er med rabattkoder.

Sajten går under namnet billiga filmer och förslag på förbättringar mottages tacksamt.

Är gränsen på 32 kr för hög? I dagsläget finns det en hel drös med filmer för 29 kr men sänker man till 28 kr så är det nästan bara enstaka avsnitt av TV-serier kvar.

Haha, det är ju annonser? Du måste skriva på sidan att det är annonser, det är ett krav som de flesta affiliates (stavning?) har . Bra tjänst annars.

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig.

Jag fick upp en hetvit sida och det här:
"Could not connect: User zuqr_se@z8571 already has more than 'max_user_connections' active connections"

Permalänk
Medlem

Funkar bra här. Du kanske kan hotta upp stilen lite, känns väldigt template-mässigt.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.