Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalleswe
Tror det har fan varit fel på mitt firefox, blommat har aldrig flyttat runt för mig. Aja, testar med internet explorer.

Använde Explorer först, men tryckte på två blommor utan resultat. Sen testade jag firefox, och fick nästa blomma som kom ;D

Testade innan Crome, Explorer och Firefox och firefox var lätt snabbast på att uppdatera

Någon som vet ungefär när man kan räkna med att klappen kommer? Innan nyår?

Visa signatur

|| Antec P182 || Core 2 Duo E6750 (2.66 Ghz) @ 3.52Ghz || Sapphire Radeon HD4870 Silent Efficiency 1GB || GA-N680SLIDQ6 || WD Raptor 150GB + WD Caviar 500GB || Corsair XMS2 4096MB || Vista Ultimate 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Det funkar på samma sätt i IE.

Jahapp är du säker? .. eftersom bilderna i iexplorer laddas då in för mig.. (kör senaste)

på firefox ser man inte att bilderna laddas ens en gång.

edit: testat ctrl+f5 .. i firefox ser det då ut som det för vid vanlig F5 för mig i iexplorer.. trycker jag Ctrl+f5 i iexplorer ser det likadant ut som vanlig F5 ..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

22:05 ohhh yaaaa !!!!!!

I GOT IT !!!!

God jul

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz
De lär ju bara skicka ut en för varje konto, bockar man ur "Töm varukorgen efter order" så ligger ju julklappen kvar dessutom

Jag läste ditt inlägg med östgötsk dialekt i mitt huvud, bara så du vet

Grattis till er som fått julklappar iaf, och till er som inte fått utan spenderat hela julafton framför datorn gråtandes över fuskare och att dustin är dumma som har en sån här kampanj så har ni ju ändå bara er själva att skylla. Är ni med i leken osv ^^

Fånigt att bli bitter över en sån här rolig grej, jag ger en stor tummen upp till Dustin i år igen iaf

God jul på er i vilket fall

...och jag knep en julklapp i första rundan i morse

Du har en poäng där xD

Nää jag är fan glad att jag lyckades knipa en på morgonen.. iofs skulle jag inte suttit hela dagen ändå.. men det känns ändå bättre:P

55min .. måste väl komma 2 dragningar till tycker jag! .. en snart samt en strax innan slutet!

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Do it! .. båda våra paket kom från iexplorer.. anledningen till att jag körde iexplorer var att jag upplevde refreshen mer "distinkt" .. verkade som att firefox körde från sparade data från HDD eller nåt då det knappt blinkade till websidan :S

Jo de verkar mycke bättre med ie!

Permalänk
Medlem

Wut kom det en 22:05??

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk

Gah, man måste ha flyt i timingen också.
Även om jag rage'ar F5-knappen vid alla xx:x5-tillfällen så lyckas jag missa blomman.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mindwalker
Gah, man måste ha flyt i timingen också.
Även om jag rage'ar F5-knappen vid alla xx:x5-tillfällen så lyckas jag missa blomman.

Din klocka kanske går fel

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Ja tiden verka skumm :S Men nu är jag en av dom lyckliga

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LittleBoy
Någon som vet ungefär när man kan räkna med att klappen kommer? Innan nyår?

Hämtade ut mitt paket förra året 30 december eller innan tror jag ;D

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Din klocka kanske går fel

Har nästan exakt samma tid som dustins server, skiljde bara 10-15 sekunder. Så jag brukar börja halvminuten tidigare.

Permalänk
Medlem

Använd klocka.nu som referenstid.

Permalänk
Medlem

@skanepiraten tror int att du fick ngn 22.05 eftersom att hela forumet hade fått minst 2 till posts, men det är vad jag tror

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adb_92
@skanepiraten tror int att du fick ngn 22.05 eftersom att hela forumet hade fått minst 2 till posts, men det är vad jag tror

Håller med. Iaf folk som klaga på att dom klicka på blomman men inte fick nått

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xnorpx
Använd klocka.nu som referenstid.

Min går exakt efter den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adb_92
@skanepiraten tror int att du fick ngn 22.05 eftersom att hela forumet hade fått minst 2 till posts, men det är vad jag tror

Ja jag ljuger inte och nu har jag gjort klart min "beställning" så lite konstigt om jag nu inte kunna få om jag nu har kunnat genomför "köpet" ?

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skanepiraten
Ja jag ljuger inte och nu har jag gjort klart min "beställning" så lite konstigt om jag nu inte kunna få om jag nu har kunnat genomför "köpet" ?

//skane

Vad va det för artikelnummer?

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Jag kan ej svara på om du ljuger eller ej, men i mina ögon är det endast ett dåligt försök att minska konkurrensen

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skanepiraten
Ja jag ljuger inte och nu har jag gjort klart min "beställning" så lite konstigt om jag nu inte kunna få om jag nu har kunnat genomför "köpet" ?

//skane

Tror det kan vara så att de nu i slutet har flera vinsttider men färre klappar. Så skulle nog jag gjort om jag var annordnare.

Permalänk
Medlem

Whitescreen, första gången...wiiii

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Julklappsutdelningen är avslutad!

Dustin home önskar en God fortsättning!

OBS! Om du haft tur att få en julklapp, glöm inte att gå till kassan och slutföra ditt köp senast 25/12 2009.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Där va den igen..

Visa signatur

|| Antec P182 || Core 2 Duo E6750 (2.66 Ghz) @ 3.52Ghz || Sapphire Radeon HD4870 Silent Efficiency 1GB || GA-N680SLIDQ6 || WD Raptor 150GB + WD Caviar 500GB || Corsair XMS2 4096MB || Vista Ultimate 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Nu va det slut

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Pitt också.. tryckte på sista blommen, men inget

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Julklappsutdelningen är avslutad! Ingen klapp till mig Nåväl, värre saker kan hända.

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem

Då var det slut?

Permalänk

skit blev inget i år 4gången jag klickar på den nu och får fel medelande

Permalänk
Medlem

Fjärde gången utan julklapp, nu blir jag snart ledsen på riktigt

Aja, grattis till alla som lyckades! Nästa år, då jävlar!

Visa signatur

Antec 300 | Chieftech 500W | Asus P5K3 Deluxe | Intel E8400 (@ 4,0 GHz)/TRUE | Corsair XMS PC10600 DDR3 4GB | Asus 8800 GT 512MB (@ 720/1620/1010)/Accelero S1 REV2 | WD 160 GB + WD 500 GB | BenQ G2412HD x2
Asus eee PC 1008ha

Permalänk
Medlem

Då var det slut. Grattis till alla er som lyckades knipa en i år!

Julklappsutdelningen är avslutad!

Dustin home önskar en God fortsättning!

OBS! Om du haft tur att få en julklapp, glöm inte att gå till kassan och slutföra ditt köp senast 25/12 2009.

Permalänk
Medlem

där kom den men jag han inte