Permalänk
Medlem

Helt klart det snyggaste chassiet med fönster enligt mig. 10p

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gnidfarfar
Galet läckert chassi, utan alla dioder då. synd att dom inte gör dvd-brännarna mörkare svart :/ 9p.

jo jag retar mig också lite på Dvd läsarna, men jag tror Lianli har plåtar i borstat aluminum att täcka med

Permalänk
Medlem

snyggt men själv föredrog jag lancool pga den svarta färgen på insidan men smaken e ju som baken

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Avstängd

Snyggt, 10 direkt

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt, får bra poäng från mig. Men vad har du bettalt för bygget? lite intreserad med tanke på att du skaffar 4890 serien, istället för 5850. Det skiljer ju en del i priset/lager

Permalänk
Medlem

tja !

undrar om ett sapphire 5870 vapor - x skulle passa i ett detta chassi ?

Visa signatur

Core i5 3.4 ghz, gtx 580, Corsair dominator 1600 mhz 8gb,

Corsair hydro h80, Corsair Graphite 600T, Asus P6T Professional

Permalänk
Medlem

Humm, ser på din prolle-kartong att det står i7 på det stora "emblemet" men nere i hörnet så står det i5-750, MEN du skriver att du har en i7 860, fattar inte? :S

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Fundera själv på att köpa det dära chassit vid nästa dator köp.

Permalänk

En helt vanlig dator?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Avstängd

Varför skriva i7 när det står i5?

Permalänk
Hedersmedlem

För att det är en i7 kanske ?

Permalänk
Medlem

Riktigt nice, kör med samma chassi som blev sprayat helsvart. Men ser att dom utvecklat det lite sen den första kom, som jag har. Lite finare, lite bättre...

Visa signatur

Release It All

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mad64
För att det är en i7 kanske ?

Tror Az1337 menar det som NUW4 skrev om tidigare, att det står i5-750 på kartongen, som av nån konstig anledning då har i7-logga på sig. =/

Så hur kan du vara säker på att det är en i7-860 då när det står annat på kartongen? Bäst att dubbelkolla kanske? CPU-z screenshot!

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Avstängd

den är underbar:)

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phukkitt
Tror Az1337 menar det som NUW4 skrev om tidigare, att det står i5-750 på kartongen, som av nån konstig anledning då har i7-logga på sig. =/

Så hur kan du vara säker på att det är en i7-860 då när det står annat på kartongen? Bäst att dubbelkolla kanske? CPU-z screenshot!

Inte en aning om varför det stog i5 på kartongen.
någon på Intel fabriken som druckigt för mycket sáke ?

Printscreen

Permalänk
Medlem

Det står i7 mitt på kartongen i logon fast det är svårt att se !

Men från det till en roligare grej !
hur gör du för att köra 6 gb ? kör du dubbla brickor på en kanal ? du vet att det slöar ner i så fall ? Vore synd om du slöar ner så fina brickor, du har väl köpt dom för den extrema prestandan och överklockningspotensialen right ?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
Det står i7 mitt på kartongen i logon fast det är svårt att se !

Men från det till en roligare grej !
hur gör du för att köra 6 gb ? kör du dubbla brickor på en kanal ? du vet att det slöar ner i så fall ? Vore synd om du slöar ner så fina brickor, du har väl köpt dom för den extrema prestandan och överklockningspotensialen right ?

Jo vet detta, tänkte beställa en sticka till,
visade sig dock att dom bara såldes i 2 pack =/

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mad64
Jo vet detta, tänkte beställa en sticka till,
visade sig dock att dom bara såldes i 2 pack =/

Du KAN ju höra med dom du köpte ifrån om det finns några möjligheter att byta, ibland är dom snälla vettu!

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Hedersmedlem

Äh köper 2 st 2gb stickor och säljer den ena =P

Permalänk
Medlem

Va gick hela kalaset loss på? Ruggit intreserad av en uppgrade ja me. Less på min Dual Core som spinner i 4 ghz.

Visa signatur

Jag skryter inte gärna och jag leker inte känd, men jag föddes till en stjärna och kommer dö som en legend.