Permalänk
Avstängd

Ja har spelat HL2..

Fan vilken känsla, Jag var i Riga nu i helgen och gick in på någon sovenir affär då jag ser en dator med ett sple på..hmm tänkte jag, fin grafik å allt, sen börjar jag undra vad det är för spel, trycker på esc å kommer in i någon meny å där står det half-life 2, blir överlycklig å står i 30min till och spelar!!

Mkt bra spel!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

Öh, betaversion?
Det har inte lanserats än, och speciellt inte i Riga av alla ställen

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Medlem

Planterna måste ligga på något speciellt sätt idag, många verkar ljuga mer än vanligt just idag.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem

Bra då klarar min dator HL2, de lär väl inte ha monsterdatorer i Lettland

Permalänk

Säkert läckan... samma som de säljer i ryssland

Permalänk
Medlem

Who knows?
Såg versionen "färdig" ut neoNmaZteR? Alltså inga saknade texturer etc?

Permalänk

Om du nu måste gå ut i menyn för att se om det är HL2 så kan det lika gärna vara en modd till UT2k4 eller dylikt med texten "HL2" på splash-screenen i menyn:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Hehe ingen vill inse att du fick prova det innan dem

Visa signatur

Någon som säljer ett extern 56k modem för 500:-? Skicka ett PM

Permalänk

Wow vad impad jag blir. Får jag bli din kompis?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JurgenDirect
Hehe ingen vill inse att du fick prova det innan dem

För det är ju väldigt troligt att en souvenirbutik i Riga skulle ha retailversionen av hl2.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ×™
För det är ju väldigt troligt att en souvenirbutik i Riga skulle ha retailversionen av hl2.

För då skulle den inte vara rippad och relad av någon stor releasegrupp för länge sedan heller

Visa signatur

"There he goes. One of God's own prototypes. A high powered mutant of some kind, never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. "

Permalänk

Med tanke på vad han nämner för land så borde det inte vara otroligt att
det var den läckta versionen han spela eller?

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk

×™: Det ligger ju inte långt från Ryssland precis

Visa signatur

Någon som säljer ett extern 56k modem för 500:-? Skicka ett PM

Permalänk
Medlem

det gör ju itne sverige heller men jag har iten spelat HL2 i någon souvenirbutiqué .... :O(

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Who knows?
Såg versionen "färdig" ut neoNmaZteR? Alltså inga saknade texturer etc?

vadå "who knows" ?? varenda smarta jävel vet att en souvenirbutik i Riga inte har original verisionen av HL2. kanske för att det inte är färdigt eller för att kära Mother Russia ligger några fotsteg ifrån med sin lagliga spelverksamhet?

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

hl2 är länge sedan ute i ryssland, ukraina etc. bara de har tagit betan och lagt in egna fodral etc så att det ser ut som ett retail spel

Permalänk
Medlem

Vem är den här Ja egentligen?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Hmm...ni närmar er förbjudna samtalsämnen mina herrar !

HL2 är inte släppts än och ska därför inte kunna spelas av någon utom Valves personal i huvudkontoret. Så enkelt är det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Vem är den här Ja egentligen?

The Most High - Jah Rastafar-I!

Permalänk
Avstängd

don t dou drugs please

Visa signatur

FMBAÖÄ= föreningen mot bortagandet av Öä !
vilka idoter men men nu kommer man itne sittar 24/7 på swec längre !
Btw: sug mig jävla fittor !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JurgenDirect
Hehe ingen vill inse att du fick prova det innan dem

Precis som att majoriteten här inte redan har tankat hem den läckta, ofärdiga versionen av Half-Life 2 och provat det...

Visa signatur

[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]

Permalänk
Avstängd

det var en beta version...det såg inte klart ut..hmm där vid databordet hade de en skyllt där det stod half-life 2....
Hmm.. det är säkert läckan de skaffat. de sålde en massa spel där fast de var på ryska eller på lettliska..
Spelet hade en bana som såg rätt så skaplig ut, fast det fanns inga andra gubbar eller monster eller dylikt. Det fanns ett vapen, någon pulse riffle eller nåt sånt..
Men men, längtar efter hela spelet, när är själva releasen!

Ha de!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spender
The Most High - Jah Rastafar-I!

haha bergis!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

pre-relise-demo (?) av något slag kanshe-- eller som ni sa innan beta+egna grejer=dåligt.
min kompis brorsa hadde en alpha (pre-beta) verson av hl2, enligt min kompis, han sa att det var som..... bra fysik men inga texturs att skryta om.

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spender
The Most High - Jah Rastafar-I!

En riktigt trevlig prick, faktiskt!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gego
pre-relise-demo (?) av något slag kanshe-- eller som ni sa innan beta+egna grejer=dåligt.
min kompis brorsa hadde en alpha (pre-beta) verson av hl2, enligt min kompis, han sa att det var som..... bra fysik men inga texturs att skryta om.

Om det kommer ett demo så kommer det komma ut efter att HL2 är klart och det har släppts i butiker. Är med all säkerhet den läckta versionen.
VALVe har ju även rest runt på en del spelmässor och haft datorer utställda där man kunnat spela HL2. Fast inte så troligt att de åker till Riga.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

och du fick gå bakom kassan och "låna"deras dator utan lov

Permalänk
Avstängd

Hmm? många HL2 kopior har var i drift i månader, bara gå på första bästa pirat sida och du kommer hitta senaste betan(som spelas genom Steam).

Permalänk
Medlem

I östländerna har dom gjort "färdiga spel" av den läckta betan. vem som helst kan gå in i affären och köpa dom med flashig förpackning. Ser ut som en retail. Så att han kunde spela denna betan är nog inte helt otroligt.
Nu är det ju olagligt som fasen men det skiter ju östländerna i som vanligt. Dom kommer väl att tjäna några miljoner på denna betan, iallafall till den riktiga versionen släpps. Men då gör dom piratkopior och fortsätter tjäna pengar som Valve skulle haft till att utvekla HL3 :/

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

VIll ni spela S.T.A.L.K.E.R?
Jag vet hur!!
Samla ihop ett par glada grabbar (eller flickor), utrusta er med all utrustning som har med paintball att göra, ta första bästa bussen ner till Chernobyl. Väl där släpper ni ut djuren ur närmaste Zoo i området, sen är det bara att ut i springa i skogen!

Och för den mognare gruppen som vill ha mer spänning och realism finns billiga AK47 och RPG-vapen att köpa hos närmaste maffiaboss! Varning utfärdas dock, spelupplevelsen kan bli kortare än den lättare versionen.

Lycka till!