Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av loka04:

Impulsköpte en skärm idag, skulle in på netonnet för att köpa ett billigt trådlöst tangentbord/mus men kom ut med en skärm... Det vart en aoc CU34G2X/BK. Varit sugen på 21:9 länge Ska bara vänja mig vid en "mindre" skärm nu, körde en 16:9 32" förut som ändå känns större än denna nya.

https://i.imgur.com/EKXcQKW.jpg

Ja en 34" ultrawide är ju bara lika hög som än 27" 16:9, så mindre på höjden är den ju ön din gamla. Men formatet är svårslaget, jag skulle inte vilja gå tillbaks. Hoppas du också känner dig nöjd

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Förvånansvärt bra ljud! 😎

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av svalle:

Hur är ljudnivån i kupén? Vi ska antagligen byta ut våra bilar. Optiman är ett av alternativen, har en Ceed från 2011, där är ljudnivån på tinnitus-nivå om man jämför med vår v70

Väldigt behaglig ljudnivå även fast man har panoramatak, väldigt mycket tystare än min gamla passat.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

iPhone se 2020

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Efterlängtad leverans från UK idag.
Trodde inte en stol kunde vara så bekväm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Efterlängtad leverans från UK idag.
Trodde inte en stol kunde vara så bekväm.

https://i.imgur.com/S64Lwfq.jpg

Men vad är det för stol då?

Permalänk
Medlem

Efterlängtad 👌
Som tur var höll jag ut, och fick den till rätt pris.
1690:-

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Väntar in chassit så kommer bygget börja. Uppgraderar från Phenom II

Permalänk
Hedersmedlem

Nu när det börjar bli mörkt ute efter jobbet så fick det bli en uppgradering av min pain cave efter att min gamla trainer gav upp förra året:

Wahoo Kickr Snap

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Veckans släpp, mycket snabbt skickade med DHL från Holland.
Tog bara 2 dagar.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av vargeEEEEn:

Nu när det börjar bli mörkt ute efter jobbet så fick det bli en uppgradering av min pain cave efter att min gamla trainer gav upp förra året:

Följdfråga: När din gamla gav upp, resulterade det i brutet näsben, ny framgaffel och en lagning i gipsväggen också? 😂

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakman:

Men vad är det för stol då?

KAB.
Modell Controller.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av JoL_:

Följdfråga: När din gamla gav upp, resulterade det i brutet näsben, ny framgaffel och en lagning i gipsväggen också? 😂

Hej, nej min började bara gnissla och föra oväsen men jag hoppas nästan att du filmade när din gav upp? 😂😂😂

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av SUMITOMO:

Efterlängtad leverans från UK idag.
Trodde inte en stol kunde vara så bekväm.

https://i.imgur.com/S64Lwfq.jpg

Skrivet av breakman:

Men vad är det för stol då?

Skrivet av SUMITOMO:

KAB.
Modell Controller.

Alltså nu har jag hört så mycket om dessa förbannade stolar att jag måste nog skaffa en jag med.
Vart kan man provsitta KAB i västra Sverige ?

Och vad fick du ge för din då, om det nu var värt besväret att ta hem en från England ?!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av loka04:

Impulsköpte en skärm idag, skulle in på netonnet för att köpa ett billigt trådlöst tangentbord/mus men kom ut med en skärm... Det vart en aoc CU34G2X/BK. Varit sugen på 21:9 länge Ska bara vänja mig vid en "mindre" skärm nu, körde en 16:9 32" förut som ändå känns större än denna nya.

https://i.imgur.com/EKXcQKW.jpg

Vad hade du för upplösning på den förra då? 1440P eller 4K?

Jag funderar på att gå till en 32” 1440p och har en 34” 21:9 3440x1440 idag...
Tycker det är lite smått på äldre dagar (haft skärmen, Acer X34, sedan den släpptes - så det är några år, så inte att det blev litet över en natt, utan defakto något som kommit med åren...)

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av andreas_dock:

Alltså nu har jag hört så mycket om dessa förbannade stolar att jag måste nog skaffa en jag med.
Vart kan man provsitta KAB i västra Sverige ?

Och vad fick du ge för din då, om det nu var värt besväret att ta hem en från England ?!

Du kan i vart fall fråga Ergoff Miljö i Västra Frölunda om de har nått du kan klämma ner rumpan i.
E A Rosengrens gata 13A, 421 31 Västra Frölunda +4631474090

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Beställde ett RTX 3080 FE i torsdags

Kom idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frazzefraz:

Sorry. Men hur beställer du fe kort?
På nvidia hemsida blir man endast länkad till svenska återförsäljare, inet, elgiganten mm. Men ingen säljer FE kort.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk

Köpa RTX 3080 FE

@Savage_Gray: Under länken till Visa alla köpalternativ finns en köpa knapp (när det finns i lager syns den) men tyvärr finns inga i lager just nu. Fick tag i mitt i torsdags när det släpptes.

Permalänk
Medlem

Ett par stativare i form av Monitor Audio Platinum PL 100 II

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av Frazzefraz:

Grattis, grymt läckert

Visa signatur

RTX 3090 Strix OC • 9900KS • Z390 Aorus Xtreme • Trident Z Royal 32GB 3200MHz CL14 • Kraken Z73 • 9x120mm Noctua • Corsair AX1000 Titanium • Samsung 980 PRO 2 TB • Samsung 970 EVO 500GB + 1TB • Lian Li PC-O11 PCMR Limited Edition

Asus 27" OLED 240 Hz • LG 38GL950G (3840x1600) • Audeze Mobius • Keychron K6 • Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Kontorsmöbler! Kanske borde skaffa mig en skärm nu.. och mus/tangentbord.. och stationär dator.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av gibbon_:

Kontorsmöbler! Kanske borde skaffa mig en skärm nu.. och mus/tangentbord.. och stationär dator.
https://swec.mths.se/sit.jpg
https://swec.mths.se/stand.jpg

Ser minimalistiskt ut ändå!

Vad är det för bord ?
Ser smutt ut !!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Denna är det, men verkar inte som att de levererar internationellt. Skulle nog kostat en arm ändå så är nog lika bra.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av gibbon_:

@andreas_dock: Denna är det, men verkar inte som att de levererar internationellt. Skulle nog kostat en arm ändå så är nog lika bra.

Oh 😯
Tänkte ”jaha vart är du då?”, men såg det nu på din profil

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@vargeEEEEn: Har som tur inte hänt mig (såg att min formulering blev lite märklig) och kommer nog aldrig att hända då jag inte skulle våga sätta mig på en sån då jag bara ser ett sätt det kan sluta på 😀

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

KAB.
Modell Controller.

Finns dem till OK priser eller är det månadslöner man behöver lägga ut på dem?
Har haft en KAB sen sent 90-tal och fungerar prima än idag.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Niivpzi:

Finns dem till OK priser eller är det månadslöner man behöver lägga ut på dem?
Har haft en KAB sen sent 90-tal och fungerar prima än idag.

14k, ser det ut som:
https://www.ergoff.se/produkter/arbetsstolar/kontorsstolar/ka...

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niivpzi:

Finns dem till OK priser eller är det månadslöner man behöver lägga ut på dem?
Har haft en KAB sen sent 90-tal och fungerar prima än idag.

Gav 9400:- inkl. pallfrakt.