LäskPeppers - Dr. Pepper Cherry och Vanilla Float

Permalänk
Benchmaskin 🍞

LäskPeppers - Dr. Pepper Cherry och Vanilla Float

Av någon konstig anledning så gillar Anton (@Undac) Dr. Pepper och tyckte att vi skulle testa två smaker.

Det är en speciell smak....

Permalänk
Medlem

Dr Pepper Zero är flytande guld.

Permalänk
Avstängd

Har alltid gillat Dr Pepper, men det är ju inget man bälgar i sig direkt. Ett glas räcker.

Permalänk
Medlem

Vet ej, aldrig smakat

Permalänk
Medlem

Standard färdkost på senare år har blivit att köpa Dr. Pepper och Ahlgrens bilar fruktkombi på pressbyrån och käka på tåget!

OnT: Har aldrig riktigt förstått varför många har så svårt för Dr. Pepper. Personligen kan jag inte känna vad många brukar påtala - mandel/ cherry. Men jag tycker däremot att Dr. Pepper har en mer avancerad smakkombination än vanlig i det här fallet tråkig Pepsi - som annars är värdigt god den med

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Jag älskar Dr Pepper! Dricker det typ var 10:e år!

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av King Grub:

Dr Pepper Zero är flytande guld.

Väldigt god. Mycket godare än den sockrade!

Coca cola cherry zero är också toppen de. Smakar helt annorlunda än den sockrade som jag inte alls gillar

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Dr. Pepper Cherry var ok men blev knappast en favorit, Zero är bäst.

Vanilla har jag inte testat och kommer antagligen aldrig testa efter att ha smakat på Vanilla Coke, som att käka en Wunderbaum...

Permalänk
Medlem

Nvidia har förstört denna vecka med att skjuta på recensionen på 3080 men detta gör väl inte saken bättre.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Kul med fler tester! Med vilken energidryck ska Jonas och Kenneth ge igen?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C || AMD Ryzen 7 5800X || Noctua NH-D15 || Gigabyte B550 AORUS PRO || Corsair Vengeance LP 32GB 3600MHz || ASUS TUF RTX3080 || Intel 660P 2TB

Permalänk
Inaktiv

Gillar Dr Pepper! Otroligt sällan jag stöter på någon i verkligheten som gillar den. Kul att se att, när jag röstade, så hade 73%/45 användare röstat ja.

Har för tillfället valt att dra ner rejält på läskdrickandet. Är och tittar de flesta gånger jag handlar vad den lokala butiken har inne men blir att låta bli ett tag framåt. Har inte provat annat än vanlig Dr Pepper, detta är ingen läsk som är populär här. Finns viss risk att de slutar köpa in Dr Pepper när jag slutar handla, hänt förr med omtyckta varor...

Hade gärna sett en satsning på hälsosam läsk. Bryr mig inte om vad som behöver göras för att nå målet utan gör det bara!

Permalänk
Medlem

Dr. Pepper smakar marsipanspya, skala 1 - 10 får det minus 100..

Visa signatur

ASRock X570 PG Velocita | AMD 5800X | Kingston 64GB CL16 3600 | AK620 w/ ROG STRIX XF 120
PowerColor Red Devil RX 6950 XT | Sound BlasterX AE-5 Plus | Enthoo Pro TG | D30 6x140mm | D30 2x120mm
BenQ PD3200Q | BenQ GW2480 | Sennheiser HD 560S | MOUNTAIN Everest Max | Roccat Kone XP

Permalänk
Medlem

Dr.Pepper:
Antingen gillar man den eller så är den hemsk, brukar sällan finnas några mellanlägen när det gäller den. Jag är dock Dr.Pepperist, fördelen är att oftast får man ha den ifred.

Skulle vilja ha som essens till Sodastreamern, Pepsi finns ju men det är inte samma sak. Dricker en del och vore skönt att slippa dra hem en massa vatten och släpa returpanten till affären.

Får se om jag hittar Cherrysmaken någonstans här att testa.

Permalänk
Medlem

Dollarstore som varit min lokala kran av Dr Pepper Zero har tydligen slutat köpa in! Känner abstinensen komma krypande. Någon som vet om det är ett centralt beslut att sluta med denna samhällsplikt att förse oss med livets dryck? De i kassan kunde inte ge något svar trots att de måste sett paniken i mina ögon