Ratt + pedaler Logitech MOMO Racing

Permalänk
Medlem

Ratt + pedaler Logitech MOMO Racing

Ny annons men på rätt ställe.

Har en något äldre, men fullt fungerande ratt + pedaler som jag hade glömt bort att de låg i källarförrådet. Tänkte kolla om någon är intresserad innan jag slänger dom.

Logitech MOMO Racing. Om jag inte minns fel var det modell premiumratt när det var nya. Den har programmerbara knappar, force feedback samt vibration. Har inte kollat jättenoga men tror att de kopplas med VGA + USB in i datorn.

Startpris 0:- skulle det vara fler intresserade så bud fram till och med lördag 20.00. Kan skickas om köparen betalar frakten, men då de är tunga föredrar jag om de avhämtas i Stockholm, Vällingby.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem

100kr bjudet!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Logitech MOMO Racing är en billigare modell inte att förknippas med Logitech MOMO.

Men bägge är ju grymma rattar

Visa signatur

ola33

Permalänk
Medlem
Skrivet av ola33:

Logitech MOMO Racing är en billigare modell inte att förknippas med Logitech MOMO.

Men bägge är ju grymma rattar

Har ingen aning. Jag har idag ett Microsoft SideWinder som i och för sig funkar alldeles lysande, men vore ju kul med en "riktig" växel-spak, som vore kul att prova! Plus att gummit på mitt nuvarande börjar bli väldigt kladdigt...

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71GDTM5GYBL....

Permalänk
Medlem
Skrivet av ola33:

Logitech MOMO Racing är en billigare modell inte att förknippas med Logitech MOMO.

Men bägge är ju grymma rattar

Skrivet av Prebz:

Har ingen aning. Jag har idag ett Microsoft SideWinder som i och för sig funkar alldeles lysande, men vore ju kul med en "riktig" växel-spak, som vore kul att prova! Plus att gummit på mitt nuvarande börjar bli väldigt kladdigt...

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71GDTM5GYBL....

Detta är dock Logitech MOMO Racing. Syns väldigt dåligt på bilden, ska se om jag kan fixa en bättre under eftermiddagen Hade ignen aning om att det fanns 2, så jag visste inte att det var relevant att skriva med Racing. Tack för infon.

Edit - Hade visste redan tagit en bättre bild

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem

Jag hade helt klart budat på ratten om jag inte redan hade en Logitech MOMO

Visa signatur

ola33

Permalänk
Medlem

250:- bjuder hämtar bor i vällingby
Om den funkar till nyare spel typ forza 7 för PC? Mvh

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka mitt bud.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Tar tillbaka mitt bud.

Mvh

Okey då vet jag. Jag vet faktiskt inte om den fungerar.

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Okey då vet jag. Jag vet faktiskt inte om den fungerar.

Kolla om den fungerar först då, så får vi se om jag återkommer med mitt bud...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prebz:

Kolla om den fungerar först då, så får vi se om jag återkommer med mitt bud...

Senast jag använde ratten spelade vi Formula1 och Need for speed. Ratten i sig fungerar, det har jag redan skrivit.

Jag har däremot inte spelat bilspel på 10 år. Det var min brorsa som spelade mest. Så jag vet faktiskt inte hur Forza, eller något annat bilspel för den delen fungerar idag. När vi använde ratten kunde man binda saker till knapparna, pedalerna och växeln på precis samma sätt som man gör med ett tangentbord eller en kontroll.

Om ditt bud står kvar är du välkommen att komma och hämta den när som, jag jobbar hemifrån, annars går den till @SeeKer3Million

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Senast jag använde ratten spelade vi Formula1 och Need for speed. Ratten i sig fungerar, det har jag redan skrivit.

Jag har däremot inte spelat bilspel på 10 år. Det var min brorsa som spelade mest. Så jag vet faktiskt inte hur Forza, eller något annat bilspel för den delen fungerar idag. När vi använde ratten kunde man binda saker till knapparna, pedalerna och växeln på precis samma sätt som man gör med ett tangentbord eller en kontroll.

Om ditt bud står kvar är du välkommen att komma och hämta den när som, jag jobbar hemifrån, annars går den till @SeeKer3Million

Ville den andra intresserade ha den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Ville den andra intresserade ha den?

Det verkar som så. Han har dock inte hämtat upp den än.

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Det verkar som så. Han har dock inte hämtat upp den än.

Jag är fortfarande på, har bara inte kommit iväg än... Man är alldeles för dålig på att ta sig ur huset nu under Covid19 och med lite regnväder på det... Hör av mig senast under helgen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Det verkar som så. Han har dock inte hämtat upp den än.

Ok! Hör gärna av dig om det inte blir av.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Prebz:

@SeeKer3Million: Jag hämtade ratten i lördags, kan höra av mig om jag inte skulle tycka om den och vill bli av med den igen!

Tack, det får du gärna göra!