Corsair K70 RGB (moddad), Matias Nordic Mini Quiet Pro, Logi G613 (trådlöst), Logi G603 (trådlös)

Permalänk

Corsair K70 RGB (moddad), Matias Nordic Mini Quiet Pro, Logi G613 (trådlöst), Logi G603 (trådlös)

Hej,

Tänkte sälja av ett gäng tangentbord.

1. Corsair K70 RGB (moddad): Moddad med MX Green (i RGB-husen) förutom 12 tangenter (se bilder, rödmarkerade är MX Speed och resten är MX Green), fullt fungerande. Corsair-loggan lite tilltuffsad då en skruv sitter under. Även en av fötterna saknas. Handledsstöd medföljer. Fint skick.

2. Matias Nordic Mini Quiet Pro: Se följande länk för specs https://www.maxgaming.se/sv/gaming-tangentbord/nordic-mini-qu.... I kanonskick då det knappt är använt.

3. Logitech G613: Trådlöst tangentbord. Se länk för specs https://www.inet.se/produkt/6600240/logitech-g613?gclid=CjwKC....
Detta är versionen med Romer G-brytare som är något taktila (lite åt MX Brown-hållet). Dongel medföljer självklart. Knappt använt så är i jättefint skick.

4. Logitech G603: Trådlös mus. Se följande länk för specs: https://www.maxgaming.se/sv/tradlosa-moss/g603-lightspeed-tra....
Dongel medföljer givetvis. Knappt använd så i jättefint skick.

Budgivning sker per tangentbord eller mus och köparen står för frakten. Föredrar upphämtning men har inga problem med att skicka.

Vi kör budgivning tills vidare. Kom med bud så kan vi komma överens då jag vårstädar och vill bli av med grejerna.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@sorensen_robin: Bjuder 250kr ex frakt för G603.

Visa signatur

|R5 3600|Noctua NH-U12S|Vengeance LPX 2x8GB @3200MHz|Intel 660p 512GB|MSI B450 Tomahawk MAX|Gigabyte RX 5700 XT 8GB GAMING OC |Phanteks P300A|
MSI Optix MAG241CP 144Hz|Xtrfy M3 Heaton|Xtrfy K4 RGB TKL|RIG 400 Pro|

Permalänk

Noterat! Bjuder ingen över innan 18.00 imorgon så är den din!

Permalänk

Intresserad av nr 3 och 4. Återkommer imorgon.

EDIT: Kontaktar dig via PM. Då jag inte vill kladda ner tråden

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk

Jajjemen. Köp av fler prioriteras

Permalänk

Joccmock vann budgivningen gällande G603, tar kontakt med dig via PM om en stund.

Permalänk
Medlem

500+frakt för G613

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk

Noterat. Avslutar budgivningen för G613 imorgon vid 18.00.

Permalänk

G603 är sålt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sorensen_robin:

Noterat. Avslutar budgivningen för G613 imorgon vid 18.00.

Results are in?

Visa signatur

| LOUQE Ghost S1 mkIII | Intel i7 8700K | Asus Rog Strix Z370-i | Corsair 16Gb 3200MHz | nVidia RTX 3080 | Corsair SF750 | Extern Custom loop |

Permalänk

Tangentbordet är ditt! Detaljer kan vi ta i PM. Hör av mig snarast!

Permalänk

G613 sålt!

Permalänk

Finns Matias tangentbordet kvar ? Mvh Filip

Permalänk

Japp, det finns kvar.

Permalänk

Vad vill du har för det Matias tangentbordet ?

Permalänk

Hmm, kostar ca. 1400:- nytt, så tänker mig runt 6-700:-? Du får ge mig ett bud

Permalänk

Bjuder 300kr för Matias tangentbordet mvh Filip

Permalänk

Noterat.

Permalänk

Stänger annonsen på söndag, så om ingen ger något mer bud på Matias eller Corsair-bordet så behåller jag dom.

Matias är riktpris 600:- +frakt
K70 är riktpris 400:- +frakt

Permalänk

Kan du tänka dig 400kr för Matias?

Permalänk

Nej, då känner jag att jag hellre behåller den. Den är i så pass fint skick och kostar en rätt bra slant helt ny.

Permalänk

Vart går gränsen ? Tänker 500kr ?

Permalänk

Gränsen går på 600:- plus frakt. Det är de minsta jag kan tänka mig släppa den för.

Permalänk

Jag hoppar över då mvh Filip

Permalänk

Jajjemen, inga problem.