Permalänk
Medlem

Philips Hue lampor

Sitter du på en massa mysiga Hue lampor som inte kommer till användning? Då har du en intressent här 😎

Dra ett PM med vad ni har och till vilket pris. Även om det mesta är av intresse till rätt pris, så är jag framförallt ute efter RGB och filament lampor.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Har Osram GU10 RGBW som utan hokus pokus kna läggas in i Hue.
Har 2st, dina för 425kr.
Nya i oöppnad förpackning, inkl kvitton.

Permalänk
Medlem

@LemurenSwe: Tack för erbjudandet, men siktar på Hue just nu.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

@LemurenSwe: Tack för erbjudandet, men siktar på Hue just nu.

Ah, homekit föemodar jag?

Permalänk
Medlem

@LemurenSwe: Yep, dels det. Men har precis gett mig in i träsket och tänker att det är bäst att hålla sig till Hue för stunden tills man har en stabil bas som funkar. Sen kan man börja labba lite mer

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

@LemurenSwe: Yep, dels det. Men har precis gett mig in i träsket och tänker att det är bäst att hålla sig till Hue för stunden tills man har en stabil bas som funkar. Sen kan man börja labba lite mer

Ja kör du Homekit så är du ju körd när det kommer till att blanda märken ändå.
Lycka till med letandet.

Permalänk
Expertgissare

Har två lampor som jag kan skänka dig mot fraktkostnad.
De har dock lite problem, (eller jag) den ena glöder lite lätt när man stängt av den, och den andra tappar anslutning ibland.
Ska tilläggas att jag aldrig kört dom ihop med hue bryggan utan kör annat system.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Sitter på 4 eller om det är 8 GU10 spottar som var tänkt till ytterbelysningen men ligger kvar helt nya i kartong om det är intressant?

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | Asus ROG Maximus Z690 Hero | Intel I9 12900K | DDR5 32Gb Corsair 5200Mhz | M2. WD SN850 2TB | Corsair HX1200W | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | Corsair iCUE H150i Elite Capellix | 34" Alienware QD-OLED 3423DW

Permalänk
Medlem

@jiimpan: RGB eller bara vita? Pris?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Det är 8st vita, 1000kr kanske är vettigt om du tar alla?
Mvh

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | Asus ROG Maximus Z690 Hero | Intel I9 12900K | DDR5 32Gb Corsair 5200Mhz | M2. WD SN850 2TB | Corsair HX1200W | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | Corsair iCUE H150i Elite Capellix | 34" Alienware QD-OLED 3423DW

Permalänk
Medlem

@jiimpan: Hm, jag är som sagt främst ute efter RGB. Väntar lite och ser om några andra alternativ dyker upp. Hojtar om det blir aktuellt

Visa signatur

---