Permalänk
Medlem

VHS till USB?

Hej.

Jag behöver lite råd över några VHS-band, både frugan och morsan har 5-6 VHS band tillsammans.

Hur och var gör man bäst denna överföring till USB?
Vi har alltså inte tillgång till VHS spelare och jag kan således inte spela in och trixa själv, tyvärr, annars hade det varit enkelt.

Behöver ett bra företag, eller någon i närheten av Hässleholm som har VHS-spelare med inspelningsgrejer.

Tack på förhand!

Permalänk

Finns nått företag som heter bgavideo som sysslar med sånt. Ingen erfarenhet av dem själv dock.

Visa signatur

Dator: MB: Gigabyte Z390 M GAMING mATX | CPU: Intel Core i9 9900K 3.6 GHz (Haswell) | RAM: Corsair 16GB (KIT) 3200Mhz Vengeance LPX | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 (LHR) | Chassi: Fractal Design Mini | PSU: Corsair RM750X 750W v2 | Optisk: ASUS BW-12B1ST Blu-Ray/DVD brännare | CPU-kylare: Noctua NH-U12S | Operativ: Windows 11 | Scanner: Canon Canoscan 9000F
Övrigt: Nintendo Switch, NES Mini, SNES Mini, Nintendo New 3DS, NES, Famicom AV, Famicom Disk System, PS3, PS5, AppleTV 4K, Synology NAS DS923+ (32GB), iPhone 14 Pro 128GB, LG OLED 55C2,

Permalänk
Medlem
Skrivet av oRBIT2002:

Finns nått företag som heter bgavideo som sysslar med sånt. Ingen erfarenhet av dem själv dock.

Tack för tipset!
Googlat har jag givet gjort, men jag vill ha erfarenheter från företagen från Swec.

Tack återigen för ditt tips, ska kolla omdömen.