Troy: A Total war saga - Gratis på EGS

Troy: A Total war saga - Gratis på EGS

https://www.epicgames.com/store/en-US/product/a-total-war-sag...

Gratis i 24h.

Om någon råkat missa det, såg ingen tråd vid skrivande stund.

Hade tack och lov signat upp mig för en notifiering när det var dags, så laddar ner det as we speak

Dock är jag lite kluven, spelet ser ganska likt ut "Three kingdoms" och jag tyckte inte det spelet var någon höjdare.
Ska helt klart ge det en chans, men är rädd för att jag förväntar mig ett Total War: Warhammer som troligen är de bästa Total War-spelen jag har spelat!

Lirat ett par timmar nu och även om det inte håller samma standard som Warhammer ll, så är det jävligt optimerat och flyter på som attan. Sen att man fick det gratis är ju ett stort plus, så klagar verkligen inte! Hoppas att Warhammer lll får samma polering.

Tack för det!

Det tackar vi för! Gratis är gott

Redigerar mitt inlägg, kändes för gnälligt

Jag tycker Tyvärr att UIn tagit ett par steg tillbaka, efter att ha spelat 3-4h igår kväll så störde jag mig flera gånger på att UI kändes klonkig och i vissa fall ogenomtänkt. Det känns som att UIn ibland är i vägen för spelet, om ni förstår vad jag menar

Sen tycker jag diplomatin lämnade en del att önska, får se om det kanske utvecklas allt eftersom man spelar.

MEN, det är skoj att känna igen karaktärer och händelser från sagor / böcker. Spelet är snyggt och flyter bra, känns väloptimerat 👍🏻 Kommer bli många fler timmar i detta spel!

Senast redigerat 2020-08-14 09:27

Tack för info 👍

Grymt tack för infon hade helt missat detta

Otroligt att dom ger bort ett helt sprillans nytt spel ifrån CA, men tackar och bockar.

Tycker Total War har fått alldeles för mycket fantasy inslag i spelen, även de som borde vara historiska. Känns inte rimligt att en snubbe kan springa mot 60 pers och vinna.. Antar att det är det som säljer med tanke på hur populära Warhammer spelen blev.

Tog det, gratis är gott. Men lär inte spela det. Alldeles för involverat och avancerat för min stackars hjärna. Peka-skjuta reder jag ut, men management av en hel armé? Naj.

Saknar medival och empire total war.

Rekommenderar alla att testa Total War: Warhammer II. Detta hoppar jag dock över då det är Epic exklusivt och tilltalar mig inte att de slängt in fantasy i ett spel som inte bör vara det enligt mig.
Hoppas att de annonserar Warhammer III i höst.

Anser fortfarande att Empire: Total War är det klart bästa dom släppt.
Ge mig ett Empire: Total War II

Jag instämmer, mer Empire: Total War!