Permalänk
Medlem

Köper HDD Rails Coolermaster

Är på jakt efter HDD rails av märket Cooler Master.
Skulle behöva 4 par, alltså 8st rails.

De ser ut som på bilderna.

Hade vart fantastiskt om du har några liggande som du kan posta i ett brev till ett rimligt pris?
Annars kan jag hämta i Göteborgsområdet.

Tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Ska kolla hemma. Tror jag har 4st

Edit: hade 4st samt en hdd-fäste för ssd motsv som satt i chassit. Intresserad?

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlsson86:

Ska kolla hemma. Tror jag har 4st

Edit: hade 4st samt en hdd-fäste för ssd motsv som satt i chassit. Intresserad?

Det är kanon! Jag kikade närmre och det är 3st jag behöver, alltså 3 par (6st totalt). Behöver inget för ssd! Har du möjlighet att posta det i ett billigt ospårbart brev?
Vad vill du ha för det?
Tack så hemskt mycket!

Edit, såg nu att du kanske menar 2 par, det hade också vart jättebra, klarar mig på det ett tag!

Permalänk

Tja! Japp! 2 par är de jag har. Skicka ett PM så löser vi detaljerna.

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Avstängd

Vet inte om detta är okej men skulle också behövea ett par hdd rails. Kan inte göra en egen annons så frågar bara om det är okej om jag kan "låna" tråden och se om det blir någon över (efter du köpt alla) om jag kan ta någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dumgrabb:

Vet inte om detta är okej men skulle också behövea ett par hdd rails. Kan inte göra en egen annons så frågar bara om det är okej om jag kan "låna" tråden och se om det blir någon över (efter du köpt alla) om jag kan ta någon?

Skulle behöva 1 par till (2st), sen kan du ta överblivna i så fall.

Permalänk
Medlem

Jag har några extra liggandes. Skulle kunna skicka för 100 kr eller byta mot en ström-/SATA-kabel om du kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Jag har några extra liggandes. Skulle kunna skicka för 100 kr eller byta mot en ström-/SATA-kabel om du kan hämta.

Bor du i Göteborg? Menar du en sån kombinerad strömkabel och satakontakt? I så fall har jag en över!

Permalänk
Medlem

Stockholm. Jag tänkte antingen en SATA-kabel eller en vanlig strömkabel, men andra intressanta saker går bra de med.