Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Vad är det för soundbar?

Soundbaren är Bose Soundbar 500.

https://www.bose.se/sv_se/products/speakers/home_theater/bose...

Permalänk
Medlem

Efter besked om att jag ska få sitta hemma minst till påsken 2021 så uppdaterade jag min kompakta arbetsplats lite. Jag gick från en Dell U2412, Cherry MX-Board 3.0 och någon kass trådlös mus till detta.
Dell U2719D, Logitech K860 och Logitech MX Master 3.

Permalänk
Medlem

Efter en LLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNNNNNGGGGGG väntan på grund av en pandemi. Den är Magisk!

Dold text

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mer 60 fps spel i samlingen, Diablo 3 är det sämsta skiten jag har spelat inom Diablo serien...oinspirerat skräp.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blev en begagnad (till PCn).....blir så när man är frustrerad

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tror jag klarar mig med 54 timmars batteritid på ett AA (ska resa snart).

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

https://i.imgur.com/WcuEesw.jpg
Efter en LLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNNNNNGGGGGG väntan på grund av en pandemi. Den är Magisk!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://i.imgur.com/wQFT1sl.jpg
Mer 60 fps spel i samlingen, Diablo 3 är det sämsta skiten jag har spelat inom Diablo serien...oinspirerat skräp.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://i.imgur.com/Y5qtePX.jpg
Blev en begagnad (till PCn).....blir så när man är frustrerad

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://i.imgur.com/64ow9mu.jpg
Tror jag klarar mig med 54 timmars batteritid på ett AA (ska resa snart).

Fan minidisc, det väcker minnen!
Var vekligen inte igår jag såg en senast 😂

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Jag köpte sole...nej det blev bara garage den här gången. Eftersom jag är slö så råkade jag köpa till 2 gubbar som klättrar runt på det också .

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Köpte mig 241kvm villa för att få ett garage och kunna bygga ett vettigt stjärnnät
Trädgård är ett stort plus.

Permalänk
Medlem

Köpte mig ett 800D idag, tur att man har en riktig bil så det fick plats. Vilken bjässe :')

Visa signatur

Volvo, det åker man. Saab däremot, det kör man. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Klicka här om det är Onsdag!

Permalänk

En traktörpanna, finns en i sambons stuga och den är så praktiskt att laga mat i utan att sprätta över hela spisen och jag har i flera år tänkt köpa en hem. Nu äntligen slog jag till, inviger traktörpannan imorgon med Italiensk köttfärssås

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem

Fyllde år för ett litet tag sedan.. så blev en ny dator och lite annat smått och gott

Ny burk:

Ihopsatt:

Allting ihop:

Ny burk till höger på skrivbordet.
2 nya 32" predator skärmar.

Hösten kommer bli awesome med nya lir

Permalänk
Medlem

Scyst bil. har själv en gammal 900 turbo som är lite "offline". men scrollar du uppåt så är den på väg att få ett hem där den kan leva ut sina glansdagar

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Fick de andra Xiaomi-mattorna jag beställde idag.

Permalänk
Medlem

Redan postat detta i fototråden men kan lägga in den här med.

Vart en ny kameraryggsäck! F-Stop Tilopa.

Lite tråkig bild men det får duga! Inte testat den utomhus än, men spontant är jag väldigt nöjd. Nog den skönaste ryggsäcken jag har testat och jag vart förvånad över hur liten den kändes på ryggen (är 172cm) med tanke på att den har dubbla(!) volymen mot min Lowepro Protactic 450 II. Jag hade först tänkt att köpa den gröna versionen, men ändrade mig när jag la beställningen och är väldigt glad över det. Den orangea färgen är så mycket snyggare irl än på deras hemsida, inte alls "skrikig".

Jag valde en sloped medium som ICU, och vet inte riktigt än vad jag tycker om den. Till att börja med så hade jag föredragit om den inte var sloped, ser inte riktigt vitsen med det. Sen kör jag sigma objektiv, och deras 70-200mm är ganska stort så det tar väldigt mycket plats i just den ICUn. Kanske köper Large nån gång i framtiden men vill ju inte överpacka heller så kanske bra med begränsningar.

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Fan minidisc, det väcker minnen!
Var vekligen inte igår jag såg en senast 😂

Det är den fjärde jag äger och fjärde jag visat här
Har faktiskt letat efter en Mp3 spelare, men, det är så dålig batteritid på dessa dock :/

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Tröttnat på en sladd som alltid fastnar i allt, äldre 360 controller till pc.
Köpte denna då jag sneglat på den ett tag.

Och en bluetooth dongle till då mitt antika moderkort inte har bt.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Äntligen!!!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

@zorgin: sweet!!!

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkanftw:

https://i.imgur.com/sP3OcFB.jpg

Redan postat detta i fototråden men kan lägga in den här med.

Vart en ny kameraryggsäck! F-Stop Tilopa.

Lite tråkig bild men det får duga! Inte testat den utomhus än, men spontant är jag väldigt nöjd. Nog den skönaste ryggsäcken jag har testat och jag vart förvånad över hur liten den kändes på ryggen (är 172cm) med tanke på att den har dubbla(!) volymen mot min Lowepro Protactic 450 II. Jag hade först tänkt att köpa den gröna versionen, men ändrade mig när jag la beställningen och är väldigt glad över det. Den orangea färgen är så mycket snyggare irl än på deras hemsida, inte alls "skrikig".

Jag valde en sloped medium som ICU, och vet inte riktigt än vad jag tycker om den. Till att börja med så hade jag föredragit om den inte var sloped, ser inte riktigt vitsen med det. Sen kör jag sigma objektiv, och deras 70-200mm är ganska stort så det tar väldigt mycket plats i just den ICUn. Kanske köper Large nån gång i framtiden men vill ju inte överpacka heller så kanske bra med begränsningar.

Tycker personligen att den lyser mer på din bild än på deras hemsida, vilket jag tycker är positivt. Den nyans jag ser på din bild samt mango orange tillhör mina favoriter av orange! Snygg är den helt klart! Skulle du kunna ta en bild på den i solljus också?

Rent allmänt verkar det där vara en rygga man kan vaska nästan hur mycket pengar som helst i. Köper man den med alla tillbehör går det på dryga 9000 Kr! Lite saftigt! Vilka tillbehör valde du?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Tycker personligen att den lyser mer på din bild än på deras hemsida, vilket jag tycker är positivt. Den nyans jag ser på din bild samt mango orange tillhör mina favoriter av orange! Snygg är den helt klart! Skulle du kunna ta en bild på den i solljus också?

Rent allmänt verkar det där vara en rygga man kan vaska nästan hur mycket pengar som helst i. Köper man den med alla tillbehör går det på dryga 9000 Kr! Lite saftigt! Vilka tillbehör valde du?

Dessa är tagna direkt ur kameran, inge färgjustering eller så. Fick slänga ut den på balkongen för att få det sista av solen som når balkongen just nu haha.

Jag valde ryggsäcken, Medium sloped ICU och två st gatekeeper-straps..grejer, så man kan fästa liggunderlag på utsidan tex. Gick på totalt 4,6k ungefär. Man kan absolut lägga mer pengar på den om man vill, kameraryggsäckar är helt otroligt dyrt.

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Mi Curved Gaming Monitor 34". 3440x1440 144hz. VA-panel.
Än så länge väldigt nöjd med priset i åtanke. Ska bara installera den på en arm istället så man blir av med foten även om den känns ok.

Permalänk
Medlem

Sålde min Applewatch 4, och köpte en Garmin 👌

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkanftw:

https://i.imgur.com/Xydw1qI.jpg

https://i.imgur.com/m4orlFP.jpg

Dessa är tagna direkt ur kameran, inge färgjustering eller så. Fick slänga ut den på balkongen för att få det sista av solen som når balkongen just nu haha.

Jag valde ryggsäcken, Medium sloped ICU och två st gatekeeper-straps..grejer, så man kan fästa liggunderlag på utsidan tex. Gick på totalt 4,6k ungefär. Man kan absolut lägga mer pengar på den om man vill, kameraryggsäckar är helt otroligt dyrt.

Snyggt! Kom på att jag glömde kommentera angående det här med sloped. Som jag förstått det brukar det vara en fördel för ryggor som man använder ute på äventyr eftersom om det regnat kraftigt så kan det annars bildas pölar på ovansidan som sedan kan rinna ned i nacken/längs med ryggen om man går nedför eller böjer sig (inte skönt ). Så sloped topp är att föredra i sådana situationer då vattnet rinner av baktill istället.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Hjälp att bygga sa du? Bor var nu igen?! Sweet! Väcker många gamla minnen!

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

Det är den fjärde jag äger och fjärde jag visat här
Har faktiskt letat efter en Mp3 spelare, men, det är så dålig batteritid på dessa dock :/

Det beror väl lite på vad man söker antar jag.
Min Cowon Plenue D2 får jag ut ungefär 50h på vid vanliga mp3 och icke högupplösta ljudfiler.
Off, flac osv enbart typ 30h 🙂

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Snyggt! Kom på att jag glömde kommentera angående det här med sloped. Som jag förstått det brukar det vara en fördel för ryggor som man använder ute på äventyr eftersom om det regnat kraftigt så kan det annars bildas pölar på ovansidan som sedan kan rinna ned i nacken/längs med ryggen om man går nedför eller böjer sig (inte skönt ). Så sloped topp är att föredra i sådana situationer då vattnet rinner av baktill istället.

Vet inte om vi missförstår varandra, men det är själva kamerakuben som sitter inuti ryggsäcken som är "sloped", inte själva ryggsäcken i sig.

Här ser du vad jag menar, speciellt på andra bilden: https://fstopgear.com/products/icu/slope-icu-medium

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Var köpte du från? Ser bara lego officiella men de tar inte faktura så kan inte best ännu.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Var köpte du från? Ser bara lego officiella men de tar inte faktura så kan inte best ännu.

Köptes på Lego hemsidan

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Jag köpte sole...nej det blev bara garage den här gången. Eftersom jag är slö så råkade jag köpa till 2 gubbar som klättrar runt på det också .
https://i.imgur.com/StltJvk.jpg

Snygg byggnadsställning med ju.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Snygg byggnadsställning med ju.

Tyvärr den ingick ej men aldrig fel att ha så jag får köpa mig en egen som kan vara runt garaget 🙂

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Cerb:

Köpte mig 241kvm villa för att få ett garage och kunna bygga ett vettigt stjärnnät
Trädgård är ett stort plus.
https://imgur.com/xsTlix3.jpg

Är det en spiraltrappa jag skådar? Kan man få se några bilder på hur det ser ut? Sambon tjatar om att vi ska bygga om här hemma och skaffa spiraltrappa istället. Jag är skeptisk.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Är det en spiraltrappa jag skådar? Kan man få se några bilder på hur det ser ut? Sambon tjatar om att vi ska bygga om här hemma och skaffa spiraltrappa istället. Jag är skeptisk.

Stämmer bra det.
Skickar ett PM med de bilder jag har för att inte kladda ner tråden för mycket.