Permalänk
Medlem

Instagram - bättre layout

Alltid varit mycket negativt inställd till Instagram, men såg något kul som jag vill följa så jag skaffade det till slut. Nu undrar jag bara, måste man se varje publikation i ett liten miniatyriserad ruta i mitten av webbläsaren? Finner det oerhört otympligt, speciellt om man vill scrolla ner i en stor mängd av kommentarer. Finns det något sätt man kan se det på ett sätt som fyller upp webbläsarfönstret på ett vettigt, lättöverskådligt sätt?

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

Ett problem är ju att Instagram stympar alla bilder till nåt extremt lågupplöst (med dagens mått mätt). Då hjälper det inte att skala upp gränssnittet - bilderna kommer bara att se väldigt pixliga ut.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S