Tre extrema gamers vinner priser från Cooler Master

Permalänk
Melding Plague

Tre extrema gamers vinner priser från Cooler Master

Efter två veckors fotobatalj på forumet vinner tre medlemmar som utövat gaming på oväntade platser varsitt prispaket.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Stort grattis till vinnarna!

Permalänk
Medlem

Grattis alla.
p.lindblom bild är väldigt snygg, men jag är imponerad över hox engagemang. Att släpa med sig bord, solceller och en hel stationär burk är seriös gaming!

Permalänk
Medlem

Vad gamar ettan? Minesweeper? Tycker 3an borde ha vunnit om det inte är photoshoppat. Helt klart mest effort.

Permalänk
Medlem

Bidrag nummer 3 är ju soklar vinnare.
(No offence p.lindholm som dock står för en snygg bild)

Permalänk
Medlem

Grattis! Så jäkla bra! Bojjen var helt klart bäst! Hade nog satt simen på tredje plats och kobben på andra. Men det är hårfint! Well deserved!

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk

3an borde va etta ! hands down most effort ! gg alla dock !

Visa signatur

CPU| Ryzen 9 5900x MoBo| ASUS ROG STRIX B550-F Ram| Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) Ryzen GPU| 2080Ti Strix OC Storage| 2x M.2 ssd samsung 960 1x 500gb 1x 250gb 1x500gb samsung 750 evo 1x6tb hdd baracuda Cooler| Kraken x62 PSU| Corsair RM750X 750W v2
Display|Asus ROG Swift PG278QR ASUS PB278Q

Permalänk

Jag hade hoppats att en stationär setup med all dess ansträngning skulle vinna!

Visa signatur

Dator 1: MSI Tomahawk Max, Ryzen 3700X, Sapphire Pulse RX 5700 XT, Ballistix Elite 4x8 GB 3200 MHz cl15, Corsair Force MP510 960 GB, Scythe Kaze Master Pro, Plusdeck 2c Dator 2: Lenovo ThinkPad T480s

Permalänk
Avstängd

3an borde ha vunnit.

Permalänk
Medlem

3an förtjänade första plats.
Hur svårt är det att ta med någon gammal laptop till något udda ställe?
Mest effort på trean, helt klart.

Permalänk
Medlem

Värdiga prisvinnare alla tre

Angående tidigare effortdiskussion, det är inte helt enkelt eller riskfritt att flänga upp i en boj vid en trafikerad farled. Utöver den uppenbara risken att ramla ner, så ropar yrkestrafiken i området garanterat upp VTS:en om de ser det, vilket förstås kan leda till andra problem. Jag hade nog betydligt hellre brummat ut en stationär setup till en holme med ekan än att göra det i alla fall.

Om man nu ska vara lite glädjedödare, är det diskutabelt huruvida den här sortens tävlingar inte frestar folk att röra sig lite väl nära dumdristighetens gräns?

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Grattis till alla tre

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Medlem

Grattis till alla tre. Min favorit var dock 3:an

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Riktigt lustiga bilder. Grattis till alla tre!

Permalänk
Medlem

Att primera olaglig aktivitet som man gör till vinnaren riskerar att nästa gång kanske någon tar det ett steg för långt. Vinnaren borde diskas i min mening.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Första priset var fan klockrent! Hade planer på att hoppa fallskärm, men kom på att jag aldrig har hoppat fallskärm för att jag är så jävla höjdrädd.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

@sesese: Du måste vara rolig på fest!

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Cooler Master

Stort grattis till vinnarna, och tack till alla som bidrog Vilket engagemang, vad gör man inte för gamingens skull?

Visa signatur

Make It Yours