PC paket och tillbehör Thrustmaster TX & Logitech, Playseat.

Permalänk

PC paket och tillbehör Thrustmaster TX & Logitech, Playseat.

Hej

Säljer av mina PC prylar då intresset för gaming har svalnat.

PC paket som består av följande:

Phanteks P300 Mid Tower (köpt 19-11-11)
Asus ROG B450-F (köpt 19-11-11)
Gskill Ripjaws V 2x8GB (köpt 19-11-11)
BeQuiet Pure Rock (köpt 19-11-11)
Ryzen 5 3600 (köpt 19-11-09)
Palit GeForce GTX1080 Dual OC (köpt 17-12-04)
Samsung SSD 850 Evo 250gb
OCZ Trion 240gb
FractalDesign Integra M 750W

I samband med chassiebyte så installerades de även sleevade phanteks kablar och BeQuiet Pure Wings 2 i alla fanslots. Allt som har uppgraderats på senare tid har jag kvar kvitto på digitalt så garanti bör ej vara problem.

I paketet ingår även en ROG PG248Q skärm med Gsync och 180hz. Ingen garanti kvar.

PC+Skärm skulle jag vilja få runt 7000kr för. Men är öppen för att diskutera priset med seriösa spekulanter.

Det finns även ett set Logitech G920 ratt med tillhörande växelspak. Och ett set Thrustmaster TX 458 Italia ratt. Thrustmaster settet har haft problem med USB kabeln och den är därav avklipp och ihoplödd lite halvtaskig. Går säkert att fixa mycket snyggare om man vill de. Men det fungerat utan problem för mig. Dessa finns det inga kvitton eller garanti kvar. Priset jag begär för dessa är 1000kr/st eller bud över det.

Finns även en Playseat Challenge för den som är sugen på det. 500kr eller bud.

Grejerna finns i Södertälje. Föredrar givetvis avhämtning. Åker även E20 Södertälje-Örebro rätt ofta så leverans längst sträckan kan säkert ordnas. För den som vill ha bilder kan jag ordna det men jag börjar såhär för att se intresset.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Playseat challenge är jag sugen på. Bor i Karlstad, men kan ta mig till Örebro i helgen.
Dator+skärm och g920 kan eventuellt även vara intressant.

Permalänk

Hej!

Skriver som jag skrev till en annan spekulant i pm, har en kompis som var sugen på min playseat så den kommer ev bli såld. Men skulle den vara kvar så har jag gett ett pris på 8000kr för PC+skärm+G920+Playseat.

Permalänk
Medlem

Lägger ett start bud på 5000 för datorn

Permalänk
Medlem

@Eggi8finger: Om det inte blir affär med din vän så får du gärna skicka iväg ett PM gällande playseat.

Permalänk

@Doppa3n: Har fått bud i PM på 7000kr för pc & skärm

Permalänk
Medlem

Intresserad av Thrustmaster TX 458 Italia och playseat, har du använt båda rattarna? Vad tycker du är största skillnaderna på dem?
Bjuder 750 på Thrustmastern tillsvidare och om du inte blir av med playseat så hör av dig!
Bor i Stockholm men kan antagligen komma till södertälje eller mer åt det hållet iaf.

Permalänk

@Zurtax: Thrustmaster är ju en dyrare ratt i grunden och en annan typ av drivning till ratten så den är bättre så, men själva ratten och pedalerna på just 458 Italia beskrivs av många som värdelösa leksaks lika i kvalite. Men ratten och pedalerna är utbytbara så letar man reda på en annan rim och pedaler ev växelspak så är det en bättre FFB uplevelse. Men vi pratar om 3000kr till säkert. Så som helhet är ju Logitech mera komplett setup för samma peng. Ditt bud är noterat

Permalänk
Medlem

Jag budar 7500:- för dator och skärm

Permalänk
Medlem

@Eggi8finger: Jag kan göra det enkelt för dig. Bjuder 9000:- för allt.
Dator+skärm
Båda rattarna med pedaler och drivmotor samt stolen.
Kan hämta i Örebro i helgen.

Permalänk
Medlem

Kan ta g920 för 1200kr plus + frakt möjligtvis hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stidt-O:

@Eggi8finger: Jag kan göra det enkelt för dig. Bjuder 9000:- för allt.
Dator+skärm
Båda rattarna med pedaler och drivmotor samt stolen.
Kan hämta i Örebro i helgen.

Kan meddela att jag inte köpte något.

Permalänk
Medlem

Om g920 fortfarande finns kvar så tar jag den😊👍

Permalänk
Medlem

Är fortfarande intresserad men har inte hört nåt.

Permalänk

G920 såld till @GuFfy42

Permalänk

Dator och skärm sålt

Permalänk
Medlem

Hi, is the Playseat still available? Possible to see some photos?