Permalänk
Medlem

Ny spel/tradingdator

Tja! Jag är på jakt efter en ny burk att kunna spela Cod på och tradea med. Jag tänker mig runt 10-15 k någonstans och skulle helst vilja ligga på en bra fps utan lagg. Cod och infront är alltså det primära jag ska ha den till. Kommer man undan hyfsat med att köpa en hel dator te.x komplett gamer eller sharkgaming etc eller är det rena rånet jämfört med att knåpa ihop en egen? Skicka gärna förslag på egen dator men då helst med alla komponenter på samma sida och att företaget bygger ihop den.

Tack!

Mvh

Permalänk
Avstängd

@abbej95: https://www.inet.se/datorbygge/b1172842/dator

Windows för c.a 200kr på g2a.

Visa signatur

Nu är sommaren här, svettig och dammig och slö och tvär.
Torteras jag av sol. Jag pustar och flåsar med stort besvär. Huden är rödbränd och svider. Svedan är värst bak på ryggen. När solen gått bort kommer myggen. Blekfeta kärringar på var strand. Är gnälliga och sura. Ungar som bråkar och kastar sand, spiller saft och glass.

Permalänk
Medlem

@KrilleD: Tack! Hur står sig detta grafikkort mot tex ett Nvidia Rtx 2060 som jag sett flera färdigbyggda datorer har?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av abbej95:

@KrilleD: Tack! Hur står sig detta grafikkort mot tex ett Nvidia Rtx 2060 som jag sett flera färdigbyggda datorer har?

Mycket bra, nära 2070 super i prestanda. AMD har fått ordning på drivrutinerna nu och pulse är en av dom bästa 5700xt.

Visa signatur

Nu är sommaren här, svettig och dammig och slö och tvär.
Torteras jag av sol. Jag pustar och flåsar med stort besvär. Huden är rödbränd och svider. Svedan är värst bak på ryggen. När solen gått bort kommer myggen. Blekfeta kärringar på var strand. Är gnälliga och sura. Ungar som bråkar och kastar sand, spiller saft och glass.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem

@KrilleD: Okej! Tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem

@Aizu: Intressant! Tack!

Permalänk
Medlem

@abbej95: Ändringar så att det passar med Inets lager.
https://www.inet.se/datorbygge/b1172849/111112

Visa signatur

😑