Apple avfärdar rykten om kretsförsäljning och meddelar Iphoneförsening

Permalänk
Melding Plague

Apple avfärdar rykten om kretsförsäljning och meddelar Iphoneförsening

Tim Cook stänger dörren för att sälja systemkretsar för tillfället, samtidigt som nästa Iphone försenas "några veckor".

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Musikälskare

Några veckor blir nog månader tyvärr men hoppas jag har fel, blir ett köp dirr i vilket fall som helst! Riktigt nällad

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Kontot avslutas

Man får ju hoppas att iOS 14 inte blir som vissa av de senaste versionerna, ökända för sina problem - särskilt inledningsvis. Version 11 var ju så belamrad av fel (och patchar till höger och vänster) att version 12 hade största fokus på stabilitet, och även nuvarande 13 var ju inte heller så jättebäst stabilitetsmässigt.

Nu har vi korona som satt ekorrar i hjulet, får se vad för effekt det får på mjukvaruutvecklingen. Okej att programmerare kan sitta hemma och knappa likaväl som på ett kontor på jobbet, men samordningen blir ju lidande, och diskussionerna, utbytet av ideer osv...

Visa signatur

Es ist verboten Pajas zu spielen!
Min dator Uggla

Permalänk
Medlem
Skrivet av LennyV:

Man får ju hoppas att iOS 14 inte blir som vissa av de senaste versionerna, ökända för sina problem - särskilt inledningsvis. Version 11 var ju så belamrad av fel (och patchar till höger och vänster) att version 12 hade största fokus på stabilitet, och även nuvarande 13 var ju inte heller så jättebäst stabilitetsmässigt.

Nu har vi korona som satt ekorrar i hjulet, får se vad för effekt det får på mjukvaruutvecklingen. Okej att programmerare kan sitta hemma och knappa likaväl som på ett kontor på jobbet, men samordningen blir ju lidande, och diskussionerna, utbytet av ideer osv...

Utifrån de nuvarande beta versionerna så skulle jag säga att stabiliteten är bättre än på många år, speciellt med tanke på att det fortfarande är ett tag kvar till release.

Permalänk
Kontot avslutas
Skrivet av Feeku:

Utifrån de nuvarande beta versionerna så skulle jag säga att stabiliteten är bättre än på många år, speciellt med tanke på att det fortfarande är ett tag kvar till release.

Låter lovande, tackar för rapporten! Själv är jag inte riktigt modig nog att köra betor på mina enheter. Dessutom sabbar det ju som "julafton" litegrann när den skarpa versionen släpps och i princip inte innebär någon skillnad mot den mjukvara man redan kört i flera månader...

Visa signatur

Es ist verboten Pajas zu spielen!
Min dator Uggla