Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord och musmatta

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

ca 350:- inkl allt köpt från Banggood leverans 5 dagar

Permalänk
Medlem

Hmm, undrar varför inte mina bilder syns när jag lägger upp dom, det verkar ju fungera för alla andra. Någon som kan ha en idé om varför?

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Hmm, undrar varför inte mina bilder syns när jag lägger upp dom, det verkar ju fungera för alla andra. Någon som kan ha en idé om varför?

Du använder länken till galleriet på imgur. Du måste använda direktlänken med filändelsen, i ditt fall https://i.imgur.com/LEoVm3z.jpeg

Prova högerklicka på bilden i galleriet och kopiera bildwebbadressen så får du fram direktlänken till bilden.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Hmm, undrar varför inte mina bilder syns när jag lägger upp dom, det verkar ju fungera för alla andra. Någon som kan ha en idé om varför?

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1552045-guide-sa-lagge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Du använder länken till galleriet på imgur. Du måste använda direktlänken med filändelsen, i ditt fall https://i.imgur.com/LEoVm3z.jpeg

Prova högerklicka på bilden i galleriet och kopiera bildwebbadressen så får du fram direktlänken till bilden.

Tack så mycket! det hjälpte mig, nu vet jag hur det fungerar

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk

Efter diverse försäljning av husvagn och min sommarbil så blev det en sån här. Frugans och min första nya bil.
Volvo V90 Cross Country AWD T5 Inscription med ljus interiör Läder Sport Blond/Charcoal UA01 och lack Pine Grey Metallic.

Visa signatur

Dator | Skärm

Permalänk
Medlem

Blev ett nytt tangentbord, musmatta och handledsstöd.

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Bidde en ny bil, Kia Proceed GT Panorama

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypermode:

http://herje.eu/div/airpods_pro.jpg

Airpods Pro

Jag avskyr egentligen in-ear men läste att dessa skulle tryckutjämna och vara mycket behagligare att bära än vanliga in-ear, vilket jag tycker stämmer. Ljudet är bra, mycket kontrollerat ljud, trum-fills är en fröjd t.ex., så de skallrar inte eller spelar godtyckligt som är rätt vanligt med snäckor annars. De näst senaste snäckorna jag har är ett par Bose wireless - halvvägs in-ear men känns som icke-in-ear - med en sladd man har över nacken mellan dem, upplever ljudet som mjukare i dem utan att förlora ljudkvalité och därmed är Bose-snäckorna trevligare att lyssna på längre stunder men gummihöljerna har börjat släppa och av andra anledningar så som att de är mycket större pjäser att ha i öronen och att de inte har något vettigt etui t.ex. kommer jag inte ha med dom i närheten lika mycket som jag kan med Airpodsarna. Airpodsen är brutalt mycket smidigare att byta källor med än Bosen, jag kör 75% Apple-prylar. Airpods Pro har noise-canceling men jag blev lite förvånad över att de har en relativt sett rätt låg styrka på den vilket jag antar är både negativt och positivt, jag tycker det är bra att man kan minska oljud rätt bra men ändå höra omgivande ljud utifall man är i trafik osv, men kanske inte helt optimalt om man sitter i ett flygplan. De har bra micar, med mina övriga hörlurar / snäckor har jag ändå tagit telefonen till örat då folk har haft svårt att uppfatta vad jag sagt, men med Airpodsen fungerar det galant. Ursäkta wall of text, men kanske någon tycker det är upplysande om de funderar på samma köp.

Sånna AirPods fick jag utav mitt jobb, överförväntan bra!

Permalänk
Medlem

Efter haft iPhone 4S som senaste Apple produkt så blev det dags att testa deras ekosystem igen.

Permalänk
Medlem

Blev en "ny" uppgradering från min Antec 900 till 1200 som är det dyraste Chassi jag köpte begagnat " överpris" och jag är grymt imponerad över lådan men mest över Touch displayen för fläktarna och temperaturen så det var lätt värt det bara för att få tag i en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Durham:

Efter haft iPhone 4S som senaste Apple produkt så blev det dags att testa deras ekosystem igen.

https://i.imgur.com/vrlHVgK.jpg

Bara jag som ser Ironin att det ligger massa nya Apple prylar och webbsidan som Iphonen är inne på är Swedroid

Permalänk
Medlem

Vart dags för ett stolsbyte så man kanske kan sitta som folk.

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Nivity:

Bara jag som ser Ironin att det ligger massa nya Apple prylar och webbsidan som Iphonen är inne på är Swedroid

Old habits never die. 😁

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Inaktiv

Nu är man där igen och håller på och skruvar, kom hem ett Gigabyte B550 itx moderkort till.

Permalänk
Medlem

En stor kartong från Caseking! Vad har jag köpt nu?

Bara en Silverstone Riser och kabelklammer till mitt lilla Custom-bygge.
De hade visst inte mindre kartonger

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Du får fixa en bättre bild för den där är inte snygg eller ska jag säga ingen ser vad det är skulle kunna vara en Mini och inte en Volvo.

Edit: eller lära dig lägga bilden på Imgur och inte på ditt googlekonto som du bara själv kan se bilden. Finns en beskrivning på denna sida eller sidan innan på hur man gör.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Lenovo Yoga Slim7 14
Ryzen 7 4700U, 16 GB RAM, 512 GB SSD

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Lenovo Yoga Slim7 14
Ryzen 7 4700U, 16 GB RAM, 512 GB SSD
https://i.imgur.com/MzUyBDK.jpghttps://i.imgur.com/PoTDB8f.jpg

Är du nöjd med den? Jag satt och sneglade på tråden du sökte råd i och den skulle nog passa mina studier också. Verkar ju riktigt fin sett till pris/prestanda. Skönt med nytt också.

Permalänk
Medlem

Mer bas!

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem

S5 max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Är du nöjd med den? Jag satt och sneglade på tråden du sökte råd i och den skulle nog passa mina studier också. Verkar ju riktigt fin sett till pris/prestanda. Skönt med nytt också.

Har i stort sett bara hunnit starta den ännu, men det lilla jag hunnit testa så är jag helnöjd. Känns snabb att starta program osv och batteriet visar att det återstår 14 timmar, återstår att se vad det är i verkligheten.

Skulle ju blivit en Ideapad egentligen som jag skrev i den andra tråden, men Lenovo sköt upp leveransen till slutet på oktober så då blev jag tvungen att avboka och beställde denna från Komplett istället.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D • ASUS TUF Gaming B650-Plus • Noctua NH-D15
XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319 • MSI Optix MAG271CQR • Dell UltraSharp U2515H
G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 • WD Black SN750 NVMe SSD 1 TB • Crucial P3 Plus NVMe SSD 1 TB
Phanteks P600S • ASUS TUF Gaming 850W Gold • Logitech Craft Keyboard • Logitech MX Master 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Har i stort sett bara hunnit starta den ännu, men det lilla jag hunnit testa så är jag helnöjd. Känns snabb att starta program osv och batteriet visar att det återstår 14 timmar, återstår att se vad det är i verkligheten.

Skulle ju blivit en Ideapad egentligen som jag skrev i den andra tråden, men Lenovo sköt upp leveransen till slutet på oktober så då blev jag tvungen att avboka och beställde denna från Komplett istället.

Tack för snabb respons. Ja jag satt och tittade nyss och fick inte ihop det. 🤔😁 Det förklarar saken! Ska genast in och kika på en liknande. Grymt pris för dess prestanda!

Permalänk
Medlem

Nya löparskor då de gamla håller på att falla ihop samt 2 flak AminoPro, tack @ninjavinden för tipset om bra pris på Willys!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Nu behöver du bara en katt. Varför ingår inte det när man köper en robotdammsugare? 🤔

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

@immutable: Är den en 2-in-1 med penna eller hur är det? Läst att den inte är det men samtidigt är väl Yoga så vitt jag vet 2-in-1 och den är även listad som det på Lenovos hemsida.

Permalänk
Medlem

Berätta gärna hur den fungerar med hundhår...
Jag är sugen på robotdammsugare men frugan är skeptisk med tanke på hundhåren.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

För ovanligheten skulle (eller inte) blev det lite grejer till bilen.

K-stag som nu klongar något djävulskt skall bytas nästa vecka.

När hjulen ändå är borta passar jag på att byta bromsbelägg. Det känns alltid bättre att ha nya fina inför hösten/vintern.

Ska även byta olja och filter. Hoppas få det gjort imorgon. Glömde ta bild på oljan men ligger två dunkar i bilen så blir nog kalas

Har alltid tömt via bottenbluggen men dels krävs det att man hissar upp bilen och dels får man inte ut allt. Köpte därför denna pump som är gjord just för att suga upp olja ur motorn.

Passar även på att byta luftfilter. Det var ett tag sedan så lika bra att skämma bort bilen lite nu när jag ändå håller på

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av drbrain:

Berätta gärna hur den fungerar med hundhår...
Jag är sugen på robotdammsugare men frugan är skeptisk med tanke på hundhåren.

Verkar funka bra. Blir mest långa hundhår hemma. Kan tänka mig att man får göra rent borsten lite oftare om man har hund, men det var lätt att göra.