Windows 2004 and h265 error

Permalänk
Medlem

Windows 2004 and h265 error

Aldrig haft problem med detta innan, när man skall köra stora filmklipp i windowsmedia player, får man error slut på minne och sen stänger den sig, har Microsofts hvec codec installerat funkade innan men inte längre. Men i Windows film app funkar allt som det skall. Någon annan som stött på detta

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera https://daumpotplayer.com/ som rekommenderades till mig när VLC vägrade spela upp.

Visa signatur

😑

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Aizu:

Kan rekommendera https://daumpotplayer.com/ som rekommenderades till mig när VLC vägrade spela upp.

MPC-BE föreslår jag

Permalänk
Medlem

@anon42512: Kul att andra tog över och fortsätter stödja det, good ol'times.

Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem

Jo ett allternativ har jag som funka , men frågan var är det någon annan som upplevt strul med WMP eller är det bara lokalt till mig om man säger så samt , få reda på vadför det inträffar, Körde en diganostik fil för media player och hittar fel i mediabiblotet sen återställer den sig till standard iställningar, men felet kvarstår och samma fel i diag, samt tagit bort WMP och installerat om den men samma sak , bara lite nyfiken

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Inaktiv

Windows Media Player har väl aldrig varit särskilt bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Windows Media Player har väl aldrig varit särskilt bra?

Det kan jag gott hålla med om framförallt på Win XPs, tusan vad man fick bråka med codes och skit.
Men Win 10s spelare verkar klara en del, men själv kör jag MPC-BE spelar upp allt.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc